doru3160 Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 E 600. Acum 4 minute, mac01 a spus: fiatul 500 sau 600....nu-mi dau seama de model decat daca-i vad spatele Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 600 am avut si noi. Era un vecin la cateva strazi distanta care avea un 500. Frumos reconditionata buburuza. Motoare la spate...cam sufereau de racire. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 Diferente la capota fata si fusta fata.Acea nervura marcata cu sageata, doar la 600 a fost. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 Eram copil pe vremea aia...nu mai tin minte toate detaliile...dar 600 era! L-a vandut tata...tare rau mi-a parut dupa ea. Daca o aveam acum o reconditionam...era masina bunicului. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 Mie mi-ar fi placut broscuta aia albastra, ponosita.Cred ca pretul era minuscul, dar pt reconditionare, cel putin pe partea de tinichigerie, cam avea tot ce trebuie. Link spre comentariu
ALVIN Postat Decembrie 2, 2018 Autor Partajează Postat Decembrie 2, 2018 Cam toate "Fiaturile" de la spanioli sunt SEAT cu licenta FIAT si au pastrat numele modelului original (124,Ritmo, Supermirafiori etc.). Masinuta din poza inclin sa cred ca e un 600, e o masina mitica aici, e inca destul de raspandita, modelul 500 cred ca a avut o raspandire modesta. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 2, 2018 Partajează Postat Decembrie 2, 2018 Acum 1 oră, doru3160 a spus: Mie mi-ar fi placut broscuta aia albastra, ponosita.Cred ca pretul era minuscul, dar pt reconditionare, cel putin pe partea de tinichigerie, cam avea tot ce trebuie. Am vazut o chestie interesanta la americani. Reparau partea mecanica a masinii ca sa functioneze corect....iar patina timpului asupra caroseriei o pastrau prin pulverizarea unui strat de lac protector. Nu reconditionau caroseria, daca sasiul sau structura de rezistenta erau ok. Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 da, se numesc rat rod Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Daca n-ai in spate o afacere puternica sau nu esti politician, nu are rost sa te gandesti la reconditionat masini, indiferent sub ce forma sa o faci. La noi piata asta e slaba, si daca o faci doar pt tine, atunci obligat trebuie sa indeplinesti una din cele doua conditii. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 12 hours ago, mac01 said: Reparau partea mecanica a masinii ca sa functioneze corect....iar patina timpului asupra caroseriei o pastrau prin pulverizarea unui strat de lac protector. Nu reconditionau caroseria, daca sasiul sau structura de rezistenta erau ok. Pai normal, daca sudau gaurile in caroserie era cirpeala! Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) Logic ca era carpeala.....si pantalonii ii carpesti in cur sau la genunchi cu un petec cand au gaura in ei. Normal se schimba complet elementul de caroserie...asa se procedeaza...nu il peticesti daca are gaura in el. Daca te-ai uita la astfel de emisiuni ai sa vezi ca ei cauta sa inlocuiasaca elementele de caroserie cu unele bune, fara gauri in ele. Iar daca structura de rezistenta este mancata de rugina, arunca sasiul la gunoi...nu il peticeste...cum ai proceda tu. Din pacate pentru tine acele masini nu aveau gauri in ele....era doar rugina de suprafata....la fel cu are vw broscuta din pagina anterioara. Editat Decembrie 3, 2018 de mac01 Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Nu se mai carpesc acum pantalonii in cur, nici in genunchi...se poarta rat rod. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 (editat) 3 hours ago, mac01 said: Din pacate pentru tine acele masini nu aveau gauri in ele....era doar rugina de suprafata....la fel cu are vw broscuta din pagina anterioara. Domnul meu, eu am ceva experiente cu "broastele" ai la alea sasiu, au chiar un fel de sasiu in fata cu niste locuri unde se stringe apa de numa! La suprafata arate ele bine dar pe sub ele ...cam vai! Posibil sa mai gasesti elemente de sasiu la alea, dar ...tot cu sudura sint prinse deci coform standardelor dumneavoastra orice ai face tot cirpeala este. Decit un "schimbator de piese" cu ochelari de cal, mai bine un "cirpaci" indemanatic. Editat Decembrie 3, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 Corect. Masinile vintage pot fi " carpite " impecabil de către un meseriaș, soluție mult mai buna decat sa stai ani de zile să aștepți până găsești un sașiu, o aripă o capota etc. Dar acea broscuta albastră nu are roti originale. Cele din foto sunt clar mai mici. Link spre comentariu
doru3160 Postat Decembrie 3, 2018 Partajează Postat Decembrie 3, 2018 La banii aia, mai faci si mofturi...vrei jante originale si cauciucuri noi Link spre comentariu
Postări Recomandate