validae Postat August 29, 2018 Partajează Postat August 29, 2018 (editat) Schema aceea am descărcat-o din prima postare, problema e că nu prea e corectă. Motorul ar trebui să fie unul cu rotor bobinat și colector, cu excitație serie. Statorul are două bobine, câte un capăt al fiecărei bobine ale statorului fiind înseriate cu rotorul prin câte o perie colectoare, iar celelalte două capete se leagă la rețea.Traductorul de turație ar trebui să fie legat la plăcuța ce controlează turația, probabil printr-o mufă, dar din pozele postate nu se poate deduce mare lucru, sunt neclare și nu se poate face o imagine de ansamblu.. Editat August 29, 2018 de validae Link spre comentariu
aurelf Postat August 29, 2018 Autor Partajează Postat August 29, 2018 Poză alcl: Link spre comentariu
validae Postat August 29, 2018 Partajează Postat August 29, 2018 Dacă ai putea ține telefonul nemișcat când faci poza, s-ar desluși mai bine ce ai acolo. Asta e poza care trebuia, doar că mai trebuie să fie și clară. Link spre comentariu
aurelf Postat August 29, 2018 Autor Partajează Postat August 29, 2018 Acum 28 minute, validae a spus: Schema aceea am descărcat-o din prima postare, problema e că nu prea e corectă. Motorul ar trebui să fie unul cu rotor bobinat și colector, cu excitație serie. Statorul are două bobine, câte un capăt al fiecărei bobine ale statorului fiind înseriate cu rotorul prin câte o perie colectoare, iar celelalte două capete se leagă la rețea.Traductorul de turație ar trebui să fie legat la plăcuța ce controlează turația, probabil printr-o mufă, dar din pozele postate nu se poate deduce mare lucru, sunt neclare și nu se poate face o imagine de ansamblu.. Da așa este, doar că placuța de reglaj a turației mai are 3 fire, care se legă cu cele de la rețea, întrerupător și motor dar nu știu cum. Mai pun o poză: Link spre comentariu
aurelf Postat August 29, 2018 Autor Partajează Postat August 29, 2018 (editat) Bobinajul cu sârmă mai subțire este pentru frânarea circularului, find legat pe contactele normal închise ale întrerupătorului, deci se leagă tot în serie cu rotorul. Dar firele de la plăcuța de reglaj a turației nu știu cum se leagă, acolo sunt 3 fire (unu negru și două albastre ). Editat August 29, 2018 de aurelf Link spre comentariu
validae Postat August 30, 2018 Partajează Postat August 30, 2018 Ai putea să editezi în Paint acea poză și să pui la fiecare fir al motorului o etichetă cu proveniența lui ? De exemplu ,,stator,, ,,rotor,, ,,întrerupător,,. Link spre comentariu
aurelf Postat Septembrie 2, 2018 Autor Partajează Postat Septembrie 2, 2018 Cu întârziere dar m-am conformat. Link spre comentariu
mihai1979 Postat Septembrie 3, 2018 Partajează Postat Septembrie 3, 2018 Dacă ai pune si modelul circularului poate te ajuta vre un coleg ce are ceva identic acasă. Si ...daca zici ca i pe 110 v sigur e englezesc . Asteptam ... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum