danutz- Postat Iulie 25, 2018 Partajează Postat Iulie 25, 2018 Salutare! Recent am primit o masina (da, am primit-o ) , un ford focus din 2004 . Problema ei este ca desi functioneaza foarte bine am un martor nenorocit care sta aprins (ABS , dus la service si constatat pompa abs dusa) si pentru ca se apropie ITP-ul si astia nu mai vor sa faca revizia daca ai martori in bord vreau sa suntez acest marotor si sa il leg de cel de la baterie (ca sa para ca e functional , ca daca il tai de tot se prinde ....). Am desfacut bordul si ledurile se vad in imagine. Itrebarile sunt : Ce capsula sunt ledurile acelea smd ? Ce tensiune si ce curent au (culori rosu si portocaliu) Pot pune direct in ledul martorului de la abs de alt martor ? sau trebuie sa ii fac ceva comanda cu tranzistor ? Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iulie 25, 2018 Partajează Postat Iulie 25, 2018 Eu nu prea mai am incredere in„ Mecanici ”,de acea recomand sa verifici senzori de la rotii. Link spre comentariu
danutz- Postat Iulie 25, 2018 Autor Partajează Postat Iulie 25, 2018 4 minutes ago, pop_ady44 said: Eu nu prea mai am incredere in„ Mecanici ”,de acea recomand sa verifici senzori de la rotii. am pus ampermetrul in serie in loc de siguranta abs-ului si e 0 consumu .... tind sa cred ca are dreptate . Link spre comentariu
validae Postat Iulie 25, 2018 Partajează Postat Iulie 25, 2018 Dar nu poți lua o pompă ABS măcar second-hand și să rezolvi problema normal ? Poate e chiar absolut indispensabil să funcționeze ABS-ul, dar dacă tot îl ai, de ce să nu funcționeze ? Poate se va dovedi foarte util la un moment dat....poate salva viața cuiva. Link spre comentariu
ptraian2 Postat Iulie 25, 2018 Partajează Postat Iulie 25, 2018 teoretic la ITP se verifica si coeficentul de franare . Deci daca e un nene mai priceput isi va da seama ca ABS-ul nu merge cum trebuie , aici va sta la latitudinea sa daca te va pica sau nu (depinde cat de intelegator e omul) Link spre comentariu
danutz- Postat Iulie 25, 2018 Autor Partajează Postat Iulie 25, 2018 (editat) 44 minutes ago, validae said: Dar nu poți lua o pompă ABS măcar second-hand și să rezolvi problema normal ? Poate e chiar absolut indispensabil să funcționeze ABS-ul, dar dacă tot îl ai, de ce să nu funcționeze ? Poate se va dovedi foarte util la un moment dat....poate salva viața cuiva. nu pretul pompei in sine e problema ci montajul ei .. la cat mi-au cerut cei de la service ...mai bine nu . Si asa am mers cateva luni fara abs si nu prea simt ca nu e (dar nici vitezoman nu sunt ) . Masinile vechi nu au ABS si totusi circula si nu fac probleme . Am circulat cu ea prin Bucuresti si franele sunt chiar ok. Mi-au iesti cativa batranei in fuga si s-a oprit aproape instant. 25 minutes ago, ptraian2 said: teoretic la ITP se verifica si coeficentul de franare . Deci daca e un nene mai priceput isi va da seama ca ABS-ul nu merge cum trebuie , aici va sta la latitudinea sa daca te va pica sau nu (depinde cat de intelegator e omul) devine intelegator cand ii arati suta =)) Editat Iulie 25, 2018 de danutz- Link spre comentariu
danutz- Postat Iulie 25, 2018 Autor Partajează Postat Iulie 25, 2018 (editat) Strict dpdv electronic , care este solutia ? Editat Iulie 25, 2018 de danutz- Link spre comentariu
validae Postat Iulie 25, 2018 Partajează Postat Iulie 25, 2018 Arată-i suta, fiindcă aici nu putem să dăm sfaturi cum să ,,fentezi,, martorii din bord..... Link spre comentariu
Postări Recomandate