PINTI Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 (editat) postare gresita. scuze Editat Decembrie 24, 2019 de PINTI Link spre comentariu
flomar60 Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 Acum 7 minute, PINTI a spus: Daca nu pui vaselina., se va invarti in acelasi sens. Link spre comentariu
mac01 Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 Pentru ce sa desfaci capul si sa-l intorci invers? Nu-i mai simplu sa-l intorci invers din mana? 1 Link spre comentariu
validae Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 (editat) Acum 18 minute, PINTI a spus: Se poate inversa sensul de rotatie prin demontarea celor patru suruburi de la grupul final si rotirea lui cu 180 de grade. In felul acesta rotatia va fi in sens invers fata de cum erai obisnuit. Nu uita sa pui si ceva vaselina la acel grup de pinioane. Tot l-ai demontat. Daca nu pui vaselina., se va invarti in acelasi sens. Pe bune ? Ia şi fă o demonstraţie filmată, că nu te cred......se poate schimba sensul doar inversând firele de la perii între ele, dar trebuie să fii sinucigaş ca s-o faci.Asta fiindcă vei lua un disc în freză.... Chestia cu rotirea reductorului la 180 de grade e ca şi cum ai ţine flexul invers în mână, atâta tot.Discul se va roti ca şi înainte, raportat la stator... Editat Decembrie 24, 2019 de validae Link spre comentariu
PINTI Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 (editat) Acum 37 minute, mac01 a spus: Pentru ce sa desfaci capul si sa-l intorci invers? Nu-i mai simplu sa-l intorci invers din mana? Eu ma refeream la intregul asamblu care vine axial pe motor, si anume tot grupul, cu pinionul de atac, coroana dintata, etc Tot patru suruburi are. Se intoarce cu 180 de grade si se schimba totul. Operatia se poate face pentru persoane care lucreaza pe dreapta sau pe stanga. Editat Decembrie 24, 2019 de PINTI Link spre comentariu
Barbu Andrei Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 Lucrari de ale lui Dorel...Mai aveam un coleg care vroia sa taie o butelie cu gaz in ea, umbla cu etrierul agatat cu sarma de arcul de la suspensie, a probat pompa de benzina in galeata cu benzina in portbagaj (bineinteles ca a luat foc), a pus sarma de 2,5 in loc de sigurante etc. Link spre comentariu
daniels Postat Decembrie 24, 2019 Partajează Postat Decembrie 24, 2019 Acum 57 minute, PINTI a spus: Eu ma refeream la intregul asamblu care vine axial pe motor, si anume tot grupul, cu pinionul de atac, coroana dintata, etc Tot patru suruburi are. Se intoarce cu 180 de grade si se schimba totul. Operatia se poate face pentru persoane care lucreaza pe dreapta sau pe stanga. Nu se schimba sensul de rotatie daca nu intervii la acel angrenaj conic, indiferent cum vei aseja carcasa. La modul general, intr-un mecanism cu roti dintate pentru schimbarea sensului de rotatie mai trebuie intercalata o roata dintata. Link spre comentariu
CristianTulhina Postat Martie 18, 2020 Partajează Postat Martie 18, 2020 Va salut. Am achizitionat un motor de la o masina de tuns iarba si vreau sa pun o panza de circular pe el. Treaba este ca se invarte spre dreapta. Cum sa fac filetul la flansa de strangere sa nu imi sara in cap. Ma gandesc ca spre stanga sa se stranga dar nu sunt sigur. Ma poate ajuta cineva Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Martie 18, 2020 Partajează Postat Martie 18, 2020 (editat) Se destringe in sensul de rotatie surubul sau piulita. Este general valabila regula. Editat Martie 18, 2020 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum