Sharky Postat Februarie 12, 2021 Autor Partajează Postat Februarie 12, 2021 (editat) Dupa discutii cu mai multi meseriasi, platformele de roti libere sunt necesare doar in cazul reglajului. PT o simpla masuratoare nu aduc vreun plus. Avantajul lor este ca poti regla si sa masori imediat, fara sa plimbi masina ca sa se aseze. Am testat la om pe groapa, am miscat masina si am remasurat cu rotile pe beton, nici o diferenta. Dupa parerea omului daca masor pe canelurile gumei ar trebui sa am precizie destul de buna. Pe viitor incerc solutia cu dreptarele si cu planul rotii scos afara direct din disc, cu ajutorul unor tije de dimensiuni egale. Sau cumva sa plimb 2 echere si sa masor pe exteriorul jantei. Sau poate imi fac o groapa in garaj. Ramane de vazut. Alta chestie care am aflat-o rotile trebuie sa fie cu frana trasa in timpul reglajului de unghi de fuga, cand intorci de volan. In rest nu conteaza asa mult. Editat Februarie 15, 2021 de Sharky Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Am luat alta rigla, telescopica, masor intre jante sau intre gume, pe perete. Acelasi lucru da ca si masuratul afara, pe calea de rulare dupa elemente de pe guma care nu fuleaza. Ce am mai descoperit e ca ramane acelasi unghi si cu rotile in aer, masina nu are bump steering, pe fata cel putin. Ce ar urma sa fac e rigla pt exterior, sa nu ma tot bag sub masina. Link spre comentariu
sesebe Postat Aprilie 7, 2021 Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Se merita investit atit in scule cind nu te ocupi cu asa ceva in mod curent si cind exista standuri specializate? Doar intreb..... Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Am dat 90 lei pe rigla, iar pe cealalta am facut-o eu din resturi de tot felul. Am cam facut ceva reglaje, mai am un brat de schimbat, cand o sa faca joc mai mare, deocamdata de mai bine de 1 an bate, dar jocul e infim. Am pus cadere maxima ca sa ma dau, acu trebuie sa o scad. Caderea am facut-o si anul trecut si directii am tot masurat pana acum. Daca era sa le platesc toate erau cam mari sumele. Link spre comentariu
sesebe Postat Aprilie 7, 2021 Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Dacă îți place să te tot joci te costa mult dar o mașină normala are nevoie de reglaj foarte rar dacă e în toate mințile. Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Reglezi de fiecare data cand umbli la suspensie. In cazul meu, cam des. Link spre comentariu
Sharky Postat August 10, 2021 Autor Partajează Postat August 10, 2021 Am parcurs cam 8k de la ultimul reglaj, 2 drumuri Cj-Mare si imprejurimi, drum de Galati si altele. Mers repede. Gumele au fost noi deci uzura de pe ele e fix ce s-a uzat. Ce am remarcat e pe rotile fata o uzura pe creste gen dinte de ferastrau. Apare si la interior si la exterior. Pe mijloc nu prea imi dau seama ca acolo banda e mai continua nu are creste indepoendente. https://www.continental-tires.com.gh/car/technology/tyre-knowledge/lex-1-3-1#:~:text=“Saw-tooth” wear is,at work on the tread.&text=Tread grooves and sipes – a,on wet and flooded roads. Conti zice ca e normal si tine de deformarea gumei, in special pe rotile care nu au tractiune. Voi ati patit asa ceva? Uzura e mic, simti doar daca dai cu degetul pe guma, simti creasta. Am cadere cam mare masina fiind lasata, e reglata pe minim, mai mult nu scad caderea ca nu ma bag la creatie. Uzura s-a dus pe interior din cauza caderii, asta e clar. Cam 1mm am mai putin in interior ca la exterior sau mijloc. Am avut convergenta cam mare, gen 4mm , vin cam 20-25'. Fabrica cere 16-20' Am pus-o asa ca imi place senzatia in volan, e mai stabil. De o scad la cat zice fabrica e mai influentabila de drum. Acu pasu 2 e sa o scad la 10-16'. Sa vedem de scap de uzura de pe interior. (Daca nu gumele sunt simetrice, cand ajung la 1mm interior le rotesc pe janta). Caderea n-am cum sa o scad decat cu modificari la suspensie. tot ce ajustez e din convergenta. Are cineva experienta cu asa reglaje? Link spre comentariu
merck Postat August 27, 2021 Partajează Postat August 27, 2021 Desi trebuia pusa la poze haioase, o pun totusi aici pentru ca are tangenta cu reglajul directiei: All occasion tire Link spre comentariu
Усилитель Postat August 27, 2021 Partajează Postat August 27, 2021 La 10.08.2021 la 18:17, Sharky a spus: Ce am remarcat e pe rotile fata o uzura pe creste gen dinte de ferastrau. De obicei aceasta uzura vine de la telescoape slabite..... Link spre comentariu
merck Postat August 27, 2021 Partajează Postat August 27, 2021 Acum 3 minute, Усилитель a spus: De obicei aceasta uzura vine de la telescoape slabite..... Le are schimbate si pe fata si pe spate. Link spre comentariu
Sharky Postat August 27, 2021 Autor Partajează Postat August 27, 2021 Am mai gasit acest tip de uzura si pe alte masini cu gume cu rulaj mai mare ca a meu, dar uzura uniforma. In general am vazut ca se face dupa un drum extern lung. Deci e normal. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum