neagu Postat Iulie 1, 2018 Partajează Postat Iulie 1, 2018 Salutare, am un scuter piaggio si nu a mai vrut sa porneasca, asa ca lam verificat aprinderea si slimentarea. Am constatat ca nu se alimenteaza si am cumparat pompa de vacum si un carburator nou. Dupa montarea lor scuterul a pornit dar se accelereaza puna la jumate si da sa se opreasca, la reducerea acceleratiei intra in regim de mers normal de relanti. Mai este in inerior o asa zisa " muzicuta" la care sunt atasate doua lamele de otel, uitanduma prin ele se vede ff putin o fanta de lumina deci inchiderea lor este de 95% si nu 100% oare de aici o fi buba?Filtrul de aer este ok, si cu el si fara el acelasi lucru, un sfat va rog, multumesc. Link spre comentariu
franzm Postat Iulie 1, 2018 Partajează Postat Iulie 1, 2018 Al meu (ZIP 50 4T) tragea aer fals la flanşa dinspre cilindru. Am pus o garnitura facuta dintr-o foaie subtire (0,5mm) de cauciuc siliconic. Link spre comentariu
neagu Postat Iulie 1, 2018 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2018 Stie cineva cat ar trebuii sa fie compresia la scuter in 2T, ma refer la presiunea din cilindru (atmosfere)? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum