Vizitator Iulian_M Postat Iunie 21, 2018 Partajează Postat Iunie 21, 2018 (editat) Salutare! Încep prin a spune ca sunt cel mult începător în ale electricii și electronicii (mai ales). Ideea este ca vreau sa leg o instalație xenon cu lupa cu tot ce trebuie (ca să nu existe discuții că orbesc lumea) și scuterul meu are instalația de lumini legata direct la alternator/magnetou care furnizează curent AC cu tensiune variabilă (evident, în funcție de accelerație). Ca să nu fac din nou instalația praf cum am mai făcut-o odată și m-am chinuit o grămadă să o refac. Vreau să păstrez instalația lui (ca la carte) să adaug un releu în loc de becul lui original și pe circuitul pe care îl închide releul respectiv să adaug droserul de xenon. Problema e ca am încercat deja să fac asta dar bobina releului nu este acționată nici măcar la accelerație maximă (presupun ca nu are îndeajuns de multă putere). Ce fel de releu pot folosi? Astfel încât acesta să rămână activ pe toată plaja de tensiune furnizată de magnetou Sunt sigur ca există ceva. Mă gândeam să caut ceva de 6v dar îmi e că se prăjește când accelerez mai tare. Mulțumesc! Și sper că nu am deschis un topic aiurea. Am dat search înainte dar nu am găsit nimic de gen. Editat Iunie 22, 2018 de Iulian_M Link spre comentariu