mac01 Postat Iunie 29, 2018 Partajează Postat Iunie 29, 2018 (editat) Daca te uiti atent in acel loc, unde se afla filtru, se vede ca acea bucata este delimitata de un cheder de restul compartimentului motor...este special gandita sa nu traga aer din jurul motorului. De fapt nicio masina nu trage aer pentru interior de langa motor...exista riscul ca acel motor sa piarda gaze si sa te trezesti ca "adormi la volan". Editat Iunie 29, 2018 de mac01 2 Link spre comentariu
Marius84 Postat Iunie 29, 2018 Partajează Postat Iunie 29, 2018 Nu aveam masina pe un teren cu declivitate pronuntata, dar cuplajul era putin tensionat. Bine, nici nu am stat sa trag cu ambele maini de maneta schimbatorului. Spalarea a fost efectuata pe vreme calduroasa, exclus inghetul. Link spre comentariu
spik Postat Iunie 29, 2018 Partajează Postat Iunie 29, 2018 S-a lipit din cauza solutiei de spalat! Link spre comentariu
vali82ct Postat Septembrie 5, 2019 Partajează Postat Septembrie 5, 2019 (editat) La 09.06.2018 la 0:25, dany_cta a spus: Ma duc la lukoil, iau doua jetoane de 3 lei, ma misc repede ca speedy gonzales, ies cu masina curata ! Pana acasa este si uscata. Daca nu e coada in 5minute e gata. Daca e coada ori aman pe mai tarziu (seara-noaptea nu spala nimeni si e nonstop) ori astept si beau si un suc. Asa de bine am optimizat procesul ca fac stocuri de jetoane, cumpar mai multe odata ca sa nu stau sa cumpar de fiecare data. PS: folosesc doar lancea de spuma activa si apa de clatire, nu perie sau alte tratamente. Nu ai incercat si cu monede de 50 de bani gaurite???............poate merge. Editat Septembrie 5, 2019 de vali82ct Link spre comentariu
sesebe Postat Septembrie 6, 2019 Partajează Postat Septembrie 6, 2019 Ar fi mai scumpe decit cele făcute de el pe strung.......... Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Septembrie 6, 2019 Partajează Postat Septembrie 6, 2019 (editat) Si eu o spal cind ma murdaresc frecindu-ma de masina prea prafuita, sau stropita de noroi. Abia atunci ma indur si o duc la o spalatorie auto situata aproape la iesirea din oras, unde stiu de mult, un meserias, care, pentru citiva ''grițari'' mi-o face luna. De regula-mi cere 20 de lei, dar de fiecare data, ii dau 30 de lei. Nu merita s-o năcălaiesti in fata casei sau in spatele blocului. Editat Septembrie 6, 2019 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Septembrie 6, 2019 Partajează Postat Septembrie 6, 2019 Acum 12 ore, vali82ct a spus: Nu ai incercat si cu monede de 50 de bani gaurite???............poate merge. Dacă ai avea o spălătorie ca la Lukoil ......cum te-ai simți dacă te-ar fura unii cu idei ca ale tale ? Ăștia suntem ......ne furăm unii pe alții ! Link spre comentariu
dany_cta Postat Septembrie 6, 2019 Partajează Postat Septembrie 6, 2019 Acum 12 ore, vali82ct a spus: Nu ai incercat si cu monede de 50 de bani gaurite???............poate merge. Sunt mai mari decat monedele de 50bani si nu m-as face de rahat incercand sa fur 3lei. Si pentru 3lei nici nu merita bataia de cap si materialul sa le fac la strung. Nu mai traim pe vremea in care salariul mergea indiferent de ce faceai la strung si materialele, consumabilele, reparatiile si piesele de schimb erau primite fara costuri suplimentare. Mai pe romaneste, nu as face saiba aia pentru 3lei, nici daca ar fi ceva legal, daca vorbim de furt - nici pentru 10. Intre timp am trecut pe spalatorie cu cartela, am bagat 200lei pe ea si trec odata la cateva zile si ii dau o clatire. La smart pot sa ii dau spuma, clatire si ceara cu 5lei, daca e mai jegoasa intra 10lei. Link spre comentariu
simson Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Spuma activa a fost inventat ptr. spalarea camioanelor cu prelata care este dificil a se spala la automat cu perii.Contine soda caustica din belsug.Incercati sa spalati cu mana dintr-o galeata ce contine spuma activa vedeti rezultatul.Dupa cateva spalari cu spuma, partile cromate se vor matui.Cativa baieti destepti cu spalatorii auto au introdus spuma cica nu zgaraie vopseaua...pai da, decat sa speli cu buretele sa te apleci cu galeata de sampon langa tine frecand masina jur imprejur, este mult mai convenabil sa stropesti cu spuma sa astepti un minut (cica trebuie lasat sa lucreze solutia) urmat de o clatire scurta si ...gata sefu da banu! Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Spuma activa folosita in spalatorii nu mai contine soda...este ecologica....dupa normele europene. Pe vremuri spuma continea soda, dar acum nu mai contine....si asa este, soda ataca elementele nichelate ale masinilor....le matuieste. Dar in ziua de azi spuma fara soda are doar rolul de a inmuia mizeria...de indepartarea ei se ocupa aparatele de spalat cu presiune....aparate puternice cu debit de minim 15l/min si 200-250 bari presiune. Detergentii folositi la spalat in mediul casnic si multe alte produse de curatenie contin soda...fara soda nu iese mizeria. Spala gresia sau faianta cu domestos si fara manusi de plastic ..... sau spala haine la mana cu detergenti si ai sa vezi cum iti ataca mainile. Pana si sapunul cu care ne spalam pe maini are in compozitie un pic de soda... Editat Septembrie 21, 2019 de mac01 Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Eu nu recomand şi nu voi recomanda niciodată spălarea maşinii cu jeturi de mare presiune, ci prin săpunire cu buretele umed şi şampon sau detergenţi şi apoi clătire cu furtunul şi presiune mică.Jeturile spălătoarelor cu presiune sunt bune pentru roţi şi spălat betonul, dar presiunea ridicată poate efectiv ,,scutura,, stratul de antifonare de pe caroseriile maşinilor şi cel mai riscant, poate introduce apă acolo unde în mod natural ea nu ar avea cum să intre niciodată.Nu puţini s-au trezit după spălări din astea cu jet de mare presiune că nu le mai funcţionau diverse părţi ale instalaţiei electrice, sau le-a intrat rugina în maşini... V-aş recomanda să studiaţi modul de spălare a unei spălătorii robotizate (automate) şi vedeţi ce presiune au jeturile de acolo.Se folosesc uzual perii rotative şi pulverizare cu presiune mult mai mică decât în cazul spălării cu ,,vap-uri,, gen Karcher.... Pentru cei care deţin ,,spălătorii, de genul celor cu lancie de mare presiune, nu importă prea mult ce se întâmplă cu maşina ta, e doar o afacere în care ei investesc cât mai puţin şi se aşteaptă să câştige cât mai mult..... Editat Septembrie 21, 2019 de validae Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 La spalatoriile cu perii faci vopseaua masinii praf...la fel ca si la spalarea manuala...toate particulele de praf, nisip, etc... se intind pe masina si lasa zgaraieturi de suprafata....zgarieturi care in timp sunt se accentueaza si sunt oribile. Trebuie apelat la polish pentru indepartarea zgarieturilor...iar polish-ul nu este prea benefic pentru lac si vopsea....odata efectuat un polish trebuie sa-l faci mereu, altfel se matuieste masina si arata ca dracu. Asta este rolul aparatelor de presiune....da a spala masina masina fara atingere. Eu recomand ca dupa spalare cu jet de presiune sa se mearga putin cu masina...pentru uscare. Vantul, curentii de aer intra prin toate colturile masinii si indeparteaza apa adunata la toate incheieturile masinii...o usuca. Link spre comentariu
Усилитель Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 Ce bine face spalatorul cu presiune la radiatoare.... Se îndoaie aripioarele, și se obtureaza, nu circul a aerul, nu știi dece se încălzește excesiv motorul....... Link spre comentariu
mac01 Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 (editat) Nu se indoaie nicio aripioara...jetul este in evantai la 45-60 grade....la distanta de 1-1,5m nu ai nicio sansa sa le indoi...decat daca dai foarte aprope de el iar jetul are unghi mai mic, adica de 25 grade. Sunt duze cu unghiuri diferite si si cu gauri de 0,25, 0,35, 0,45, 0,60, etc.....care se aplica in capul lancei, in functie de necesitate. Multe aparate cu presiune, in general pompele profesionale folosite la spalatorii au si presiunea reglabila .Aparatele de presiune pentru uz casnic... cele la 230V... sunt mult prea slabute ca sa faca rau masinii...o presiune de 130-150 bari si un debit de 8-9 l/min nu prea au ce rau sa faca. Editat Septembrie 21, 2019 de mac01 Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 21, 2019 Partajează Postat Septembrie 21, 2019 @mac01.....mă îndoiesc de faptul că jetul sub presiune lucrează chiar ,,fără atingere,, şi pot spune că face la fel de rău ca şi o periere pe uscat, fiindcă apa împreună cu particulele abrazive deja existente pe caroserie e la fel de abrazivă, lucru accentuat de presiunea imensă cu care e lansată de ancie.De aceea procedura corectă de spălare presupune o înmuiere uşoară a mizeriei, cu un burete moale şi apoi clătirea cu apă.Dar face fiecare cum consideră.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum