Vizitator viobio Postat Iunie 25, 2018 Partajează Postat Iunie 25, 2018 Acum 58 minute, morocanosul a spus: Daca speli motoarele des,din cauza jetului de apa,nu ai avut probleme cu instalatia electrica??(sa intre apa in diverse mufe/oxidare contacte etc?) Pină acum nu am avut probleme , motorul este dat cu spumă degresantă , se lasă un timp sa-si facă efectul , apoi se curăță cu jet de apă , unde sunt contacte , mufe , nu se dă cu jetul , se clateste ca si cum ar curge apa dintr-o sticlă , la final se suflă cu aer . Fac asta de ani de zile , la Dacia pe vremuri protejam sau chiar scoteam capacul de la delco . Link spre comentariu
dany_cta Postat Iunie 26, 2018 Partajează Postat Iunie 26, 2018 (editat) Dar ... de ce ?? Am lucrat intr-un loc in care aveam multe servere in administrare. Fizic, nu umbla nimeni la ele. Erau in mediu filtrat dar pentru ca functionau azi de zile fara oprire, adunau praful de il curatai cu spaclul. Toate mergeau bine atata timp cat le lasai in pace. Daca incepeai sa le cureti apareau problemele. Praful ala creeaza un strat protector, in cazul calculatoarelor absoarbe umezeala, e un buffer, ca un condensator. Acelasi lucru e si la motor. Il speli ? doar cauti probleme cu lumanarea. Editat Iunie 26, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
PINTI Postat Iunie 26, 2018 Partajează Postat Iunie 26, 2018 Am un Logan 1.4 din 2005. Nu am spalat motorul niciodatata. Merge de rupe pamantul. Stima. Link spre comentariu
morocanosul Postat Iunie 26, 2018 Autor Partajează Postat Iunie 26, 2018 2 hours ago, PINTI said: Am un Logan 1.4 din 2005. Nu am spalat motorul niciodatata. Merge de rupe pamantul. Stima. Ca merge ca ''uns'', e f. bine,dar...cum arata(vizual)?? Esti multumit de ceea ce vezi?? Noroc ca este sub...capota ! Link spre comentariu
PINTI Postat Iunie 26, 2018 Partajează Postat Iunie 26, 2018 Cumetre, depinde ce ai inteles tu. Curatenie am facut mereu la acel motor, poti servi masa pe el. Mai am cativa si fac 60 de ani si stii, cred, ca noi mai in varsta suntem ceva mai tipicari, mai conservatori, mai pedanti Am spus ca nu l-am spalat cu jet de apa la spalatorie. Cu stima George. Link spre comentariu
spik Postat Iunie 26, 2018 Partajează Postat Iunie 26, 2018 Eu am cumparat un aparat de spalat cu presiune, la spalatorie se pierde timp mult si pe langa mine nu sunt spalatorii prea grozave, cat ai "unge" de mult! Cat priveste spalarea motorului, mai bine fac altceva decat frectie la picior de lemn! Glumesc, dar asa mi se pare mie...acum fiecare cu placerile lui! Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 26, 2018 Partajează Postat Iunie 26, 2018 Eu n-am spalat motorul de 8 ani...si nici nu l-am sters vreodata cu carpa. L-am suflat un pic cu compresorul de praf...si asta este! Apa sau alte solutii...nu pun pe el... n-am timp sa stau sa iau toate mufele la izolat. Timp pierdut aiurea...parca se uita cineva sub capota sau mergem la expozitie cu ele. Link spre comentariu
Marius84 Postat Iunie 26, 2018 Partajează Postat Iunie 26, 2018 Referitor la spalarea motorului: Am o solenza si un logan și le fac asta periodic, de vreo doua-trei ori pe an. Nu am izolat nimic niciodata, nu am avut nicio problema de natura electrica. In schimb, la logan, am schimbat kit-ul ambreiaj ziua si am spalat motorul seara. Dimineata, desi calcam ambreiajul, nu debraia si nu puteam porni motorul, fiind in viteza 1. Am dat la automat asa insa pana s-a miscat 1-2 metri, iar cand am incetat sa mai dau s-a auzit un trosnet si placa s-a dezlipit de pe disc. Ambreiajul fusese culmea, rece cand am spalat masina. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 28, 2018 Partajează Postat Iunie 28, 2018 La 26.06.2018 la 14:56, dany_cta a spus: Dar ... de ce ?? Am lucrat intr-un loc in care aveam multe servere in administrare. Fizic, nu umbla nimeni la ele. Erau in mediu filtrat dar pentru ca functionau azi de zile fara oprire, adunau praful de il curatai cu spaclul. Toate mergeau bine atata timp cat le lasai in pace. Daca incepeai sa le cureti apareau problemele. Praful ala creeaza un strat protector, in cazul calculatoarelor absoarbe umezeala, e un buffer, ca un condensator. Acelasi lucru e si la motor. Il speli ? doar cauti probleme cu lumanarea. O fi moft pentru unii , pentru mine nu este . Ai mers in masini care au tot jegul de pe planeta sub capotă ? Cind pornești climatizarea inhalezi tot felul de damfuri . Cind ai motorul curat poți observa imediat scurgeri de fuide , crapaturi pe furtune sau alte subansamble . Link spre comentariu
dany_cta Postat Iunie 28, 2018 Partajează Postat Iunie 28, 2018 (editat) Ce treaba are climatizarea cu praful de sub capota ??? Eu, cu siguranta, vad mult mai usor scurgerile pe un motor murdar, unde praful se imbiba imediat in ulei si se vede pata, decat pe un motor curat. Exista chiar o regula, destul de importanta, sa nu cumperi niciodata masina cu motorul curat. Poate a avut o gramada de scurgeri si a fost spalata, poate s-a umblat o gramada in motor, etc... La aia cu praf uscat pe el sti cu siguranta ca nu a pierdut nimic de cand s-a depus praful ala si nici nu s-a umblat in el. Eu nu cumpar masina cu motorul spalat. Editat Iunie 28, 2018 de dany_cta 1 Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 28, 2018 Partajează Postat Iunie 28, 2018 La 27.06.2018 la 0:39, Marius84 a spus: Referitor la spalarea motorului: Am o solenza si un logan și le fac asta periodic, de vreo doua-trei ori pe an. Nu am izolat nimic niciodata, nu am avut nicio problema de natura electrica. In schimb, la logan, am schimbat kit-ul ambreiaj ziua si am spalat motorul seara. Dimineata, desi calcam ambreiajul, nu debraia si nu puteam porni motorul, fiind in viteza 1. Am dat la automat asa insa pana s-a miscat 1-2 metri, iar cand am incetat sa mai dau s-a auzit un trosnet si placa s-a dezlipit de pe disc. Ambreiajul fusese culmea, rece cand am spalat masina. Dacă operatiunea de spalare a fost făcută iarna ,posibil să fi ajuns vapori de apă intre placa de presiune si discul de ambreiaj , o fi înghețat placa pe disc . Ca fapt divers , orice mașină poate fi scoasă din viteză cu motorul oprit , adică nu este obligatoriu să calci ambreiajul , de pornit o poți porni pe liber , fără să calci amreiajul . Povestea poate intra in cea de seara trecută din alt topic , cea cu Jaguarul care " prinde " 240km/h dare are viteza limitată la 228km/h . Acum 5 minute, dany_cta a spus: Ce treaba are climatizarea cu praful de sub capota ??? Eu, cu siguranta, vad mult mai usor scurgerile pe un motor murdar, unde praful se imbiba imediat in ulei si se vede pata, decat pe un motor curat. Exista chiar o regula, destul de importanta, sa nu cumperi niciodata masina cu motorul curat. Poate a avut o gramada de scurgeri si a fost spalata, poate s-a umblat o gramada in motor, etc... La aia cu praf uscat pe el sti cu siguranta ca nu a pierdut nimic de cand s-a depus praful ala si nici nu s-a umblat in el. Eu nu cumpar masina cu motorul spalat. Dani , are treabă , cel putin la masinile mele are . Link spre comentariu
dany_cta Postat Iunie 28, 2018 Partajează Postat Iunie 28, 2018 Eu nu am apucat sa vad masini care isi trag aerul de climatizare de sub capota. Poate masinile tale or fi mai speciale, sau poate pur si simplu nu sti tu pe unde isi trag ele aerul de climatizare. Link spre comentariu
adydep Postat Iunie 28, 2018 Partajează Postat Iunie 28, 2018 55 minutes ago, Faust2018 said: Ca fapt divers , orice mașină poate fi scoasă din viteză cu motorul oprit , adică nu este obligatoriu să calci ambreiajul , Doar pe loc drept.Dacă mașina e în pantă( "în tensiune"),nici o șansă. Doar să-i dea unul din spate(sau din față,depinde cum e parcată,cu botul la deal,sau la vale) un impuls și altul să o scoată din viteză în același timp. 1 Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 29, 2018 Partajează Postat Iunie 29, 2018 Acum 8 ore, andrei_ a spus: Doar pe loc drept.Dacă mașina e în pantă( "în tensiune"),nici o șansă. Doar să-i dea unul din spate(sau din față,depinde cum e parcată,cu botul la deal,sau la vale) un impuls și altul să o scoată din viteză în același timp. Corect , asa este , dar este un caz particular . Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 29, 2018 Partajează Postat Iunie 29, 2018 Acum 12 ore, dany_cta a spus: Eu nu am apucat sa vad masini care isi trag aerul de climatizare de sub capota. Poate masinile tale or fi mai speciale, sau poate pur si simplu nu sti tu pe unde isi trag ele aerul de climatizare. Uite Dani motorul nespălat cam de trei luni , in stinga sus este filtrul pentru climatizare , montat deasupra bateriei .Este sau nu in " botul " masinii ? De sub capotă . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum