sandocan75 Postat Iunie 6, 2018 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2018 am ultima versiune de nand software . Link spre comentariu
Florinel TV Postat Iunie 6, 2018 Partajează Postat Iunie 6, 2018 Incearca si cu versiunea 6.3 Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 6, 2018 Partajează Postat Iunie 6, 2018 (editat) Din ce am aflat eu sunt doua metode ca sa scapi de acel mesaj, fie faci update de pe stick cu aceasta versiune de soft "tpn151e_002.390.000.000_php_2k15_eu_ctv_autorun.upg", fie rescrii nandul cu soft adecvat pe programator Softul pentru update este aici dar eu nu pot sa-l descarc, probabil trebuie sa fii inregistrat...... http://master-tv.net/forum/lcd-tv/2543-programmnoe-obespechenie-nvm-servis-manual-i-dr-dlya-televizorov-philips-shassi-tpn15-1e-la.html Poate are cineva sa-ti dea softul de update pentru stick, parca tin minte ca acest soft l-am vazut pe un CD de la revista Service Tv, din pacate nu a fost CD-ul meu si acum parca imi pare rau ca nu am copiat acele softuri speciale de Philips Editat Iunie 6, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
sandocan75 Postat Iunie 7, 2018 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2018 pt colegul orgasmo : mx30lf1g18ac-ti 8b712100a1 pt colegul costica lcd : ce numar al revistei ar fi ? m-am inregistrat pe site dar nu reusesc sa fac plata (orice download costa ) Link spre comentariu
Florinel TV Postat Iunie 7, 2018 Partajează Postat Iunie 7, 2018 Are acest main board 715G6947-M01-000-004Y? Link spre comentariu
Florinel TV Postat Iunie 7, 2018 Partajează Postat Iunie 7, 2018 Eu am nand salvat de la acest tv Philips 40PFT4100-12 715G6947-M01-000-004Y nand MX30LF1G18AC sar putea sa mearga la tine Link spre comentariu
Vizitator Allexutzu Alex Postat Iunie 16, 2018 Partajează Postat Iunie 16, 2018 Buna ziua.am și eu aceasta problema la un tv Phillips .s a găsit o rezolvare? Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 16, 2018 Partajează Postat Iunie 16, 2018 Rezolvarea sigura este rescrierea nandului cu soft adecvat, da cum a ajuns sa-ti apara mesajul "CI Plus key Fail', ai facut cumva update la soft? Link spre comentariu
Sorin Schiriac Postat Iunie 16, 2018 Partajează Postat Iunie 16, 2018 nu merge nici cu update adecvat nici cu rescrierea nandului,am incercat eu. cred ca este ceva din procesor,de aceea cei de la Philips spun ca trebuie schimbata placa. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 16, 2018 Partajează Postat Iunie 16, 2018 (editat) Editat Iunie 16, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
clony Postat Iunie 16, 2018 Partajează Postat Iunie 16, 2018 Eu am schimbat nand-ul de pe o placa identica functionala si tot am primit CI+ key failed. Tare as vrea sa vad care a reusit sa scape de eroare prin rescrierea nand-ului, eu nu cred ca este posibil. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 17, 2018 Partajează Postat Iunie 17, 2018 (editat) Si eu as fi curios sa vad daca a facut cineva intocmai ce spune colegu' Tavi in revista (cu versiunile de soft) si nu a reusit Editat Iunie 17, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
electronicecomponente Postat Iunie 17, 2018 Partajează Postat Iunie 17, 2018 Este pura teorie...eu am incercat tot ce se poate si nu am reusit. Posibil sa mai fie ceva legat de procesor(checksum) imperecheat. Link spre comentariu
orgasmo Postat Iunie 17, 2018 Partajează Postat Iunie 17, 2018 Reference no.: SCC_109978 Symptom NTK 2k15 TV screen shows “CI+ key failed …”. Cure AFFECTED: Novatek 2k15 TV sets based on chassis TPN15.1E LA. INFO: The TV screen shows “CI+ key failed …”. The CI+ key might be lost after SW upgrade. INFO: Losing the CI+ key is prevented in SW version 2.013 or higher. Call Centers: 1. Direct the customer to Work Shop. Board level repair Work Shops: 1. Replace the SSB and update the SW to the latest version (2.130 or higer). 2. Log the case with Symptom code "13A" and description "UNUSUAL OR INCORRECT MESSAGE IN DISPLAY". SSB repair Work Shops: 1. Upgrade to SW version 2.013 or higher. 2. Perform the CI+ key update. 3. Log the case with Symptom code "13A" and description "UNUSUAL OR INCORRECT MESSAGE IN DISPLAY". REMARK: Regarding to service sensibility, the CI+ key update procedure should be done by central service. HISTORY: 2015-10-27: Differentiated between SSB & board level repair workshops. 2015-08-07: Updated solution because of higher SW version. 2015-05-04: Procedure removed and replaced by "Solution is a CI+ key update" and following lines. 2015-04-27: Introduction. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum