validae Postat Mai 30, 2018 Partajează Postat Mai 30, 2018 (editat) Am primit ieri o unitate de control secvențial GPL , model RSI Intergas (atât se mai vede pe etichetă). Problema e că nu funcționa, iar la demontare am găsit urme clare de umezeală, probabil vreun spălător necalificat de mașini înarmat cu un spălător sub presiune a făcut exces de zel și a spălat și computerul GPL. N-ar fi prima dată... Problema e că placa a fost acoperită cu ceva lac de impregnare, care acoperă mare parte a componentelor (deși nu a ajutat prea tare) iar elementele de comandă ale injectoarelor sunt acoperite cu un strat gros de lac, ce face absolut imposibilă descifrarea seriei lor.Am încercat să îndepărtez lacul mecanic, dar fără folos, iar diluant care să-l dizolve nu am, Sunt niște switch-uri de putere pe bază de mosfet, aș vrea să le testez funcționarea ca să văd dacă e vreunul afectat (am găsit depozit verde de oxid printre pinii lor), dar neștiind modelul, nu vreau să risc să le deteriorez polarizându-le greșit. Poate știe cineva ce componente sunt cele patru switch-uri încercuite din poză...foarte probabil sunt identice cu cele prezente și-n computerele de injectoare diesel Editat Mai 30, 2018 de validae Link spre comentariu
validae Postat Mai 30, 2018 Autor Partajează Postat Mai 30, 2018 Nu știe chiar nimeni ce-s componentele astea ? Mi-e necaz că la serviciu am un astfel de integrat nou, fiindcă am mai reparat acum vreo doi ani un computer de la un tractor John Deere, dar acum sunt liber și integratul respectiv e închis în dulapul de la servici, nu mai zic că nu-mi amintesc de fel ce serie ar avea.... Link spre comentariu
orgasmo Postat Mai 30, 2018 Partajează Postat Mai 30, 2018 Cu aer cald la temperatura de 190C masurata pe capsula PowerSO-10, in unele cazuri lacul protector se desprinde si poate aparea marcajul de la STV300NH02L. Link spre comentariu
validae Postat Mai 30, 2018 Autor Partajează Postat Mai 30, 2018 (editat) Mersi de pont, sigur e un soi de STV dar acum chiar nu-mi aminteam deloc ce indicativ ar putea avea, nici măcar orientativ.O singură dată am mai înlocuit așa ceva, cum spuneam mai sus, mai am și acum un exemplar la serviciu dar fiind liber nu am avut cum să ajung la el.... Editat Mai 30, 2018 de validae Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 30, 2018 Partajează Postat Mai 30, 2018 (editat) Am eu camera microscop. Poate reusiti cu ea sa descifrati. Eu nu as incerca termic. Tot pe chimic as merge. Diluant pt. vopsele, acetona, etc. Puse putin cate putin cu un betisor de ureche. Eventual incercat in alt loc sa nu se strice informatia in caz de esec. Sigur scrie pe sub lac ceva? Prin poze nu se vede. Daca v-ar ajuta camera, trec zilnic prin Bradesti. V-o las pe incredere cateva zile. Editat Mai 30, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
validae Postat Mai 30, 2018 Autor Partajează Postat Mai 30, 2018 Momentan nu mai am unitatea, a trecut acum o oră un cunoscut de-al proprietarului și a luat-o ca să fie montată de probă mâine dimineață pe mașină.Practic am găsit depozite de oxid de cupru printre pinii a doi dintre tranzistorii mosfet care comandă injectoarele de gaz, am curățat bine placa, am verificat preventiv și releele și am dat un strat anticoroziv. Mâine aflu dacă a fost suficient.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum