Vizitator Postat Iunie 9, 2018 Partajează Postat Iunie 9, 2018 150 de lei o saracie de-asta mica, noua. Link spre comentariu
dany_cta Postat Iunie 9, 2018 Partajează Postat Iunie 9, 2018 (editat) ehhh ai zis ca nu e scump. O sa iti dau totusi si o veste proasta, ca de la profesionist, cum vezi negreala aia pe el, asa e in toata admisia ta. Nu o sa dureze mult pana se innegreste si cel nou. Poti sa continui sa dai cate 200lei (motoras+manopera) odata cu asigurarea pe an par sau chiar in fiecare an, sau poti sa inveti sa il cureti singur. Sau poti sa cauti sursa problemei si sa o rezolvi pe cat posibil. Aici este o filmare recenta de-a mea lucrand la rezolvarea unei probleme similare. Curatarea nu rezolva problema, dar e necesara in rezolvarea ei. Editat Iunie 9, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 10, 2018 Partajează Postat Iunie 10, 2018 Prpblema este ca si cu piesa noua si curatat tot pe acolo, tot se opreste. O sa o pun si pe un tester candva. Link spre comentariu
dany_cta Postat Iunie 10, 2018 Partajează Postat Iunie 10, 2018 7 hours ago, Fan Elforum said: Da, am invatat un lucru. Cand e ceva defect, te duci la service. Pai credeam ca de acolo vi ! Acum ar trebui sa oxidezi inapoi firele si tot ce ai "curatat" tu, ca sa aduci la starea initiala Link spre comentariu
TESSLA Postat Iunie 12, 2018 Partajează Postat Iunie 12, 2018 Ceva asemanator am patit cu un Volvo S40, 1.6 benzina. Cand franam mai brusc, la semafor sau ca sa intru in parcare, se oprea motorul cateodata. Am curatat clapeta de la acceleratie si s-a rezolvat. Un alt simptom era ca, la relanti, pe liber, daca apasam foarte putin pedala de acceleratie, in loc sa se tureze motorul, incepea sa scada turatia si apoi sa creasca si iar sa scada si tot asa. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 13, 2018 Partajează Postat Iunie 13, 2018 Am curatat-o si eu si i-am pus si mpp nou dar nu s-a rezolvat. Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 14, 2018 Partajează Postat Iunie 14, 2018 La 10.06.2018 la 7:00, Fan Elforum a spus: Prpblema este ca si cu piesa noua si curatat tot pe acolo, tot se opreste. O sa o pun si pe un tester candva. Daca nu testezi asa e, schimbi pe incercatelea. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 14, 2018 Partajează Postat Iunie 14, 2018 Da, tocmai vorbii la service. O vor testa si apoi vedem ce-o mai fi. Sa vad cand am timp sa le-o las. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 13, 2018 Partajează Postat August 13, 2018 (editat) Azi o ridicai din service. Au zis ca problema era de la culbutori. I-au reglat. Ii mai (de)reglasem eu odata. Sa vad cum face si dimineata pe racoare... acum se simtea oricum o diferenta. Mergea ca vioara. Editat August 13, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
manolo Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 S-a rezolvat problema? Link spre comentariu
Vizitator Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 (editat) Da. Era din culbutori. Au testat electric si nu au gasit anormalitati si le ramasese partea asta. Au schimbat si garnitura la chiuloasa pt. ca au deteriorat-o. Imi zisesera de cand am dus-o ca pot fi culbutorii sau ceva la amestecul de aer si combustibil. 310 lei manopera plus piese. Le-am cerut sa schimbe si suportul de antena radio si sa mute plamanul de gpl si sa schimbe traseul cablului de plus. Era sansa sa se atinga cu parti fierbinti. Editat August 23, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 Ptiu drace, asta nu am mai auzit. Bine ca ai rezolvat! Nu inteleg ce treaba are garnitura de chiulasa cu culbutorii, ca nu cred ca trebuie sa dai jos chiulasa sa reglezi jocul supapelor. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 23, 2018 Partajează Postat August 23, 2018 Vorba aceea, au gadilat-o la pistoane prin esapament. Le-a cazut ralantiul in baie. Link spre comentariu
Sharky Postat August 24, 2018 Partajează Postat August 24, 2018 te-ai exprimat prost. E garnitura de la capacul de la culbutori, inter capac si chiulasa. F bine ca au schimbat-o! Garnitura de chiulasa e alta poveste, nu desfaci motorul pt atat. Recent am desfacut motorul ca sa inspectez lantul. Am desfacut acel capac si nu am schimbat garnitura pt ca urmeaza sa ma bag la distributia si nu are sens sa schimb de 2 ori garnitura. Spre surprinderea mea desi am refolosit garnitura scurgerile sunt minore. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 24, 2018 Partajează Postat August 24, 2018 La 23.05.2018 la 23:00, dany_cta a spus: Fanele, ai si tu un noroc la masini... borabora cu problemele ei, loganul cu ale lui ... Bora am facut-o boboc cu 12 milioane (piese plus manopera plus tva) Ma asteptam la mai mult, sincer. Uleiul mi-l scuipa pe la o garnitura nu prin joja. In banii aia am rezolvat si alte probleme mai putin importante si am pus si placute de frana, un rulment, bielete antiruliu, ulei, filtru si alte maruntisuri. Pe logan cu 3 miloane l-am facut giugiuc. Cu toate ca il scosesem la vanzare, mi se cam rupe sufletul sa il dau. Vara asta cam trecu, poate pana la anul ii pun o instalatie de ac ca merita. Acum imi dau seama ca trebuia sa le duc de la inceput la service. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum