Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Am si eu ceva fire in zona calda si par putin topite. Sunt plusuri. Am si o poza, nu stiu daca se vede, cu masa de pe sasiu. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Dany-cta, pe bora-bora mi-am asumat-o ca va avea probleme de motor de cand am cumparat-o si i-am dat-o nevestei. Loganul nu are probleme, are challenge-uri pt. mine si ambreiajul o potentiala viitoare interventie ca moft. Dany-cta, pe bora-bora mi-am asumat-o ca va avea probleme de motor de cand am cumparat-o si i-am dat-o nevestei. Loganul nu are probleme, are challenge-uri pt. mine si ambreiajul o potentiala viitoare interventie ca moft. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Oricum, masinile astea si-au facut datoria fata de noi. Au mers cam 2200 km/luna loganul, 3000 pe putin bora. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Pe benzina merge bine? E cam vag scenariul. A murit in timp ce schimbai vitezele? cand ai trecut prin punctul mort? Daca il tii din acceleratie, mai moare? In mers e ok tensiunea? Adica sta constanta indiferent de sarcina? 11.5V e ok, zic eu, mai ales la consumatorii aia. Nu cred ca e de la incarcare, dar posibil de la sarme. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Pe benzina se intampla toata actiunea. Inca nu comuta pe gaz oana la prima oprire. Moare in timp ce actionez pedalele, Nu cred ca apuc sa pun mana pe schimbator. Dar de ce moare doar la prima tentativa. Eu tot repet manevra aia in mai multe locuri pe traseu si nu se mai intampla. Bateria de de mai putin de un an. Cred ca incarcarea e ok. Ceva se intampla la inceputul traseului pana ajunge bateria la un anumit nivel cu incarcarea, cred. Maine vreau sa merg cu voltmetre puse si sa le filmez. Poate se intampla iar si o sa vad care e "divina*" Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 (editat) Da-i o pornire de urgenta direct pe GPL. Ar trebui sa mearga daca tii apasat lung butonul cu contactul pus si apoi cheie. Dar fa asta cand e cald afara si nu ii da pedale serioase sa nu ingheti vaporizatorul. S-ar putea sa nu porneasca bine, poate eventual ajutat de pedala, dar odata pornit merge. La mine fara modificare de avans nu il pot porni direct pe GPL decat tinut din pedala, dar asta e alta poveste. (Nu ca as face asta, dar cine stie cand te lasa pompa de benzina). Totusi, daca ar fi o treaba de fire si asa, s-ar manifesta la fel de bine la cald, nu doar la prima pornire. Posibil sa ai ceva dereglari pe GPL gen: - gazul e reglat prea bogat/sarac in diverse puncte de functionare => ECU se adapteaza si scade/creste amestecu, tine minte asta in LTFT (corectia pe termen lung). - cand dai drumul, sondele nu sunt incalzite in primul minut, mergi pe harta default + LTFT. - cum LTFT e mare in modul, cantitatea injectate e gresita. - dupa ce sonda se incalzeste, mergi cu reactie din partea ei, deci amestecul final e corect, motorul nu mai moare. Da-i un reset din baterie, mergi pe benzina o tura si apoi vezi daca mai face a doua zi. Dar asta e doar una din zecile de variante. Poate o scanare cum ti s-a mai spus ar face lumina. Editat Mai 24, 2018 de Sharky Link spre comentariu
marius75 Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Acum 2 ore, fanelforum a spus: Pe benzina se intampla toata actiunea. Inca nu comuta pe gaz oana la prima oprire. Sa nu fie releul de la GPL, tocmai in zona aia o vrea sa comute pe gaz. Cand se intampla masina e "la drept" sau e panta? Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Pompa de benzina, filtre pe circuitul de benzina, m-am gandit si la ele. As vrea sa pot masura maine cum mi-am propus. Nu as pleca direct pe gaz. Eu inca mai cred ca e ceva de la grounding si ma face sa cred ca cel de caroserie e prost. Are un firicel mai subtire decat cel de motor. O fi si oxidat ca e cam batranica masina... Acum 1 minut, marius75 a spus: Sa nu fie releul de la GPL, tocmai in zona aia o vrea sa comute pe gaz. Cand se intampla masina e "la drept" sau e panta? E pe drept. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 (editat) Am masurat pe maps. Sunt 500 de m de acasa pana in locul cu pricina. Si inca 1.3 km pana unde sesizai azi o tentativa de a se opri iar motorul. Stiti unde e filtrul de benzina la Logan? Ala nu a fost niciodata schimbat de cand am masina eu. De la mine a vazut benzina de aproximativ 900 de lei de cand o am. Reset din baterie i-am dat ca am curatat bornele. Editat Mai 24, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Man, deja o iei prea haotic. Filtrul de benzinae simplu de verificat. Cu motorul cald, cand merge bine, trece-l pe benzina, daca merge ok de la relanti pana la 5mii ture, nu e pompa si nici filtru. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 (editat) Azi la intoarcere iar s-a oprit. Am putut sa provoc oprirea de 3-4 ori pana a trecut pe gaz. Dupa, nu mi-a mai iesit. Dupa ce iesii din oras mersei vreo 20-25 km pe benzina, cu 100 la ora si in a 4-a ca sa fie turat motorul mai bine. Acum imi pare ca defectul tine de mersul pe benzina exclusiv. Mai incercai incetiniri si schimbat in a doua dar nu mai reusii sa opresc. De mers pe benzina mearsa bine pe la orice turatii. Luand in calcul ce s-a zis cu memoria de lunga durata, eu merg cam vitezist cu ea si cam turata. Poate si asta o damblageste. Ii scad brusc turatiile cand opresc. Editat Mai 24, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Tot asa imi face si miem asta nu e a mea. Link spre comentariu
adydep Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Te rog frumos,fixeaza contactul pedalei de ambreiaj pe apasat,pentru ca ECU sa nu mai "vada" ce faci.Si vezi daca se mai opreste motorul. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Poate voi face si aia. Intre timp, am refacut groundul de la baterie la sasiu. Parca s-a desfacut cam usor piulita aia. Era si oxidat terminalul. L-am inlocuit cu un cablu mai omenesc si pe cel vechi l-am pus pe alt surub. Sa vad maine ce mai zice. O iau din aproape in aproape. Daca nu ii place, umblu si la motor. Vad eu cum ajung acolo. Acum am facut un test, dar nu cred ca e valid. Am mers direct pe gaz. Am 2 grounduri catre sasiu acum. Oricum, fata de cum era, e mai bine. Am curatat si plusurile. Aveam 2 terminali unul peste altul si era ceva oxid pe-acolo. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 24, 2018 Partajează Postat Mai 24, 2018 Originalul era ala negru si l-am inlocuit cu ala rosu. Mai am unul cam de 2m, cu ala vreau sa trec si prin motor si prin sasiu si prin baterie. Daca si atunci e fail, ma mut la furtune. Mai gasii ca ar putea fi pe la furtunul de vacuum. Trebuie cercetat si ala. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum