Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Evaluare cheltuieli service


Vizitator

Postări Recomandate

Ca sa nu ma ia cu lesin si aspacardine cand o sa vizitez un service, v-as ruga sa imi spuneti cam la ce scor sa ma astept. Masina e wv bora, 2002, benzina si gpl. Probleme la motor, mananca (cred) si scuipa ulei prin joja sigur. Am bagat 2-3 l intre ultimul schimb si pana acum. Face si zgomot ca tractorul (sa zic asa) la turatii peste 2300 rpm. Am crezut ca sunt tobele dar poate e de la motor. Ar mai putea fi catalizatorul? Tobele sunt noi (le-am schimbat) si se exclud. Probleme pe la roti, a inceput sa troncana. Ma bate la podea in dreapta cand trec pe la denivelari si nu numai. Mai trebuie intervenit si la frane, schimbat placute. Pare si cam lasata pe arcuri. Masina a cam fost neglijata 1 an si a mers pe la tara multe zeci de mii de km. Sunt in dubii daca sa o vand cu un pret mai mic sau sa o fac. Am dat 3000 de euro pe ea acum 1 an jumate. Daca as obtine 2500-2700 euro, eu as da-o. Nevasta nu prea ar vrea sa o vanda ca s-a invatat cu ea. S-ar putea sa aiba nevoie si de ambreiaj, ma cam bate la talpa pedala. M-a luat cu nervii cand am condus-o si am vazut in ce hal a ajuns.

 

(Cica sa iei masina femeii)

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Segmenti uzati/gripati astfel se explica consumul exgerat de ulei si mai scapa si compresia,evident,si piedere de putere..! Pt. zgomote ,cu distributia cum stai ?:sparge:

Link spre comentariu

Păi dacă o repari ca s-o vinzi, ieși în pagubă rău acum.Catalizatorul nu produce zgomote, doar ,,omoară,, motorul din cauză că e înfundat și evacuarea se face greu.Dacă dai jos catalizatorul, obții o mașină ,,nonEuro,, ca poluare, dar motorul efectiv pare că câștigă putere....am un nepot care a luat un WV Polo SH și la scurt timp i-a pleznit tabla de la catalizator, așa de înfundat era.L-a dat jos, că nu voia să investească încă 1000Euro doar pe catalizator, dar acum mașina merge mai bine, deși poluează mai mult...

S-ar putea să te aștepți la o ,,notă de plată,, consistentă pentru toate cele enumerate, estimez cam pe la 2-3000 Lei probabil...

Editat de validae
Link spre comentariu

Pentru cele enumerate e posibil sa depaseasca pretul masinii cu toate ca la sfarsit nu o sa se comporte mult mai bine.

La noi nu exista mecanici care sa repare motoare, exista doar schimbatori de piese. Daca zgomotul este cauzat de linie, nu o sa gaseasca unde sa o repare. Solutia e mereu alt motor dar cu complicatiile de rigoare, nu gasesti nici macar mecanici in stare sa schimbe un motor care apoi sa mearga bine si sa nu curga din toate incheieturile - suprafetele pe care calca garniturile deformate, mecanicii nu stiu sa verifice sau sa repare, strangerile garniturilor incorect facute, garnituri de metal refolosite sau incorect stranse.

 

Doar ce am trecut printr-o operatiune de reconditionare a unui motor vw care a fost schimbat la noi in service acum 50k km si curgea prin toate incheieturile, si ulei, si aer, si gaze de evacuare, totul. Pana si injectoarele erau matisate cu ata de papiota sub garnituri ! Cate 2metri de ata am scos de la fiecare. Cine ar face asa ceva ?

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Fanele eu as cauta sa o dau cu oricat.

Lucrarile in motor se fac doar de cunoscatori, ceva ce noi nu avem. M-am dus cu un micrometru la un service de curand pentru un prieten si se uita mecanicul la mine ca la felul 12, cum sa faci mecanica cand tu nu sti sa masori cu micrometrul/sublerul mecanic ?? Ce fel de mecanica e aia ? Strici rulmenti dupa rulmenti pentru ca axul este deformat, umflat, si rulmentul este presat, nu simti ca nu intra cum trebuie si nici nu sti sa masori, apoi doar dai vina pe rulmentii noi, unul dupa altul, de 300lei fiecare.

Cand o sa incepi reparatia la ea o sa pompezi mai mult decat sa iti cumperi alta. Fiecare garnitura, fiecare surubel costa, si la final nu o sa mearga bine. Tragi linie si descoperi ca iti cumparai alta masina care chiar mergea bine.

Bineinteles ca diagnozele nu se fac pe forum, fugi sa o vada un mecanic, dar asteapta-te la mai mult decat ce estimezi la inceput, dubleaza suma mereu.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
1 oră în urmă, fanelforum a spus:

Optiunile sunt:

Ori o fac si o tin.

Ori nu o fac si o dau.

La alternativa:

 Nu pot sa o fac , si nici nu am unde sa o vand, te-ai gandit?

Link spre comentariu

Nu exista, aia se transforma mereu in "o fac si o tin" dupa ce incearca si nu reuseste "nu o fac si o dau" si apoi se transforma in gaura neagra de bani de care ziceam mai sus.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, PINTI a spus:

La alternativa:

 Nu pot sa o fac , si nici nu am unde sa o vand, te-ai gandit?

Daca nu cer ca haplea o dau. Daca spun omului ce stiu si accepta defectele contra unei reduceri din pret poate o dau. Nu as vrea sa insel pe cineva neexperimentat. Daca ii spui omului ca uite, aia, aia si aia si costa cam atat. Cat ai fi dispus sa platesti pt asta? Poate ajungem la un pret acceptat de ambii.

Link spre comentariu

Eu zic sa o dai si daca iei 2000E pe ea.
Fa-i franele, vezi ce troncane, ca astea sunt ieftine de facut. 
Restul amana cat poti. 
Si seat leon de 1.6 suna un pic mai urat cand turezi in gol, am vazut la o prietena, si ciobaneste motorul ala prin oras, uleiuri (cand isi aduce aminte si nu ii e lene).
Sondele lambda demult is duse, etc.
Masina inca mai merge asa de 4 ani, cred ca a facut peste 60mii km cu ea in oras.

 

Poti ciobani catalizatorul, doar daca masina da semne ca e infundat.
Dar daca ii poti da 6mii ture, fara erori, si trage, ma indoiesc sa fie prea infundat mai ales pt mers linistit.
Ambreajul cat timp poti misca masina de pe loc e bun. De ramane nevasta in pana te duci tu dupa ea sa o iei.

Avand in vedere destinatia masinii, da-i o intretinere pe masura!

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Daca repari problemele curente,masina iti va necesita tot mai des(tinand cont de uzura) reparatia/inlocuirea altor piese/subansamble...acum esti intrun punct critic,trebuie sa te hotarasti in functie de cat de utila iti este,daca mai merita ''pompat'' bani in ea sau nu...!:jytuiyu Gandestete pt. viitorul apropiat,1-2 ani,cheltuielile au sa creasca semnificativ...Decizia iti apartine !:26

Link spre comentariu

Da, la cheltuieli ma gandesc. Dupa mine, e cazul de alta dar trebuie sa o conving pe stapana. As lua una noua sau mai noua si sa ii pasez loganul meu. Una peste alta, in logan daca bag 5 milioane il fac vioara. Am tras linie la logan si am vazut cam cum sta treaba dupa un an. In bora am bagat mai multi bani sigur. Toate piesele sunt mai scumpe, inclusiv uleiuri, filtre, cauciucuri, etc. De 2 masini e nevoie in familie sigur.

Link spre comentariu

Am intrebat la Dacia. Nu au putut sa imi faca un pret. O sa ma programez si ma voi duce si cu masina respectiva. Trebuie sa masoare compresia, etc. Dupa aia imi vor face un pret. M-au asigurat ca sunt preturi rezonabile.:95

Link spre comentariu

Noi nu avem mecanici capabili sa umble in motoare. Oricat de simplu ar parea sunt multe maruntisuri importante pe care nimeni nu le face la noi. Un motor reparat nu o sa mearga nici macar ca unul SH, mereu o sa aiba "mici probleme" si apar la vanzari cu "trebuie schimbate bujiile", dar niciodata nu se rezolva dupa ce le schimbi. Ia asta in calcul cand iei decizia.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări