Vizitator viobio Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 (editat) Claudiu , cind o să îți permiți să dai 52000 euro , 46000euro ( am mai avut o mașină cumpărată de noua , dar am vindut-o ) sau 78000euro ( mai am o mașină cumpărată de noua , in 2011 ) , putem discuta unele aspecte , pină atunci ..... Gindeste ceva , eu am dat pe o mașină cit costă casa ta . Ar mai fi ceva , dacă imi permit o mașină scumpă ,imi permit si să o repar , oricum in atițea ani de folosință masina nu a inghitit mulți bani , luind in considerare inclusiv distribuția , alții bagă mai mulți bani in mașină in 11 ani , putin cite putin . Tu pui problema fix ca unu care vorbește despre copii dar nu are copii . Ne invirtim in lumi total diferite . Oricum eu sunt constient ca mi-am luat țeapă atunci cind am cumparat masini noi , sunt conștient că un VW Passat este mult mai cool decit : Porsche Cayenne , Mercedes CLK 200 Kompresor sau Skoda Superb . Editat Iunie 23, 2018 de viobio Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 Foarte corect Vio! Insa paranteza mea era alta, ca este inacceptabil (strict din punctul meu de vedere) ca o masina de calibrul aia, sa cedeze in asemenea hal dupa 150kKm, pinionul ala parca este din tabla chioara. Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 Acum 3 minute, DjLeco a spus: Foarte corect Vio! Insa paranteza mea era alta, ca este inacceptabil (strict din punctul meu de vedere) ca o masina de calibrul aia, sa cedeze in asemenea hal dupa 150kKm, pinionul ala parca este din tabla chioara. Si avioanele se prabusesc din cauza defectelor si mor oameni . Hai să nu ne mai ascundem după deget , suntem băieți mari , nu ? Unsi cu toate alifiile .Nu te mai ataca pentru ce am scris seara trecută , nu am vrut să te atac cu nimic , cine are mașină de cînd trinca știe că am dreptate , asta este prima ta mașină , nu ai habar cu ce înseamnă să ai mașină , bucura-te de ea și gata , nu mai încerca tu să mă intepi pe mine că nu ai cum . Link spre comentariu
franzm Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 1 hour ago, DjLeco said: Nu pot concepe ca la o masina de asemenea calibru si pret, mai ales ca ai luat-o de noua si am vazut cum conduci (frumos fara smucituri turatii mari etc), sa pateasca asa ceva. Problema este ca Producatorii de automobile nu-si fabrica ei toate componentele. Subcontractorii, de dragul câstigului, prezinta mostre de calitate dar pentru productia de serie recurg si ei la rândul lor la subcontractori. Calitatea se pierde undeva, pe parcurs. Ca de ex. la injectoarele Delphi. Alea din OM 651. Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 (editat) Vio, din ce imi spui cu CLK-ul passatul lui Leco e cu 7 clase peste la capitolul fiabilitate. Stiu ca am si eu unul. MAma prietenei are o bora din 2003, de noua, ajunsa la ~140k, dar pana acum inafara ca s-au matuit farurile si s-au dus telescoapele de la portbagaj nu are nici o problema. Inclusiv distributia e originala. Nici vorba de ambreaj sau alte povesti, iar bistrita nu are cele mai bune drumuri. Nu vreau sa intru intr-o disputa cu tine pe tema asta, era doar o gluma si te rog sa o tratezi ca atare. E clar ca daca ai bani iti iei si gata, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ignoram faptele. Cred ca si tu ai spus-o cu alte ocazii ca e calitate de rahat, dar na, ai intrat in hora si tii sa joci. Nu se leaga nimeni de alegerea ta. La volan se duce orice piele, din pacate, singura care rezista e musamaua de la taxi, dar eu nu as numi-o piele! ASta din ce am vazut la amicii cu mercedes. Dar o retapitare costa 100-200lei, asa ca nu e o tragedie. Ca posesor de W211, m-am linistit si eu. Daca tu cu clk nou ai schimbat atatea, inseamna ca nu am luat o cazatura, pur si simplu sunt proaste din fabricatie. Cu telescoapele cum stai? Eu am pus altele noi sachs, si ca sofer nu simt vreo diferenta. E drept ca am schimbat si arcurile, s-a mai rdiicat masina, alea vechi erau obosite si lasate. Deci s-au schimbat mai multe variabile. Doua perechi de discuri fata? Mi se pare ciudat. DAr probabil daca te iei dupa carte asa e, sau ti-au tras aia de la service clapa. Ai idee cat au pierdut din grosime? (Incerc sa estimez km reali la a mea, care avea discurile originale (subtiate bine) pana acum in iarna.) Da, om651, urmasul demn al generatiei anterioare, cu lantul simplu, pus in spate. MAsinile au devenit demult un business de stors bani de la clienti, ca "e fraieri" si au bani. Daca au rezolvat problema cu galeriile si cu egr-uri si alte anexe, la astea noi au trecut la urmatoarea categorie: lanturi sarite, cuzineti invartiti. Desi posibil ca daca stai sa schimbi uleiul ca la motoarele vechi la 10 max 15mii, nu la 25-50kkm ca la astea noi, probabil ar tine mai mult. LA orice masina normala o distributie in reprezentanta costa 1000-1500lei-2000 in caz ca ceva mega complex si te tine 100-150kkm, in functie de model. Ma refer la masinile noi, nu alea vechi cu curele ieftine.LA un om651 sari bine de 10mii lei de o vrei compelta, si ce? Tine mai mult? Nu prea! Face ceva in plus? Au vreo tehnologie in plus fata de concurenta? Nu prea. Cam in directia asta bat. Mai nou i-au prins si pe astai cu matza-n sac cu poluarea deci nici macar nu poti sa spui ca e mai scump pt ca sunt corecti. ASa sa o repari in garaj de hobby cum fac eu, nu pot sa zic ca e scump si ai o masina faina, dar daca e sa platesti reprezentanta, mai bine alegi alta marca in banii aia, chiar daca e o marca mainstream. Editat Iunie 23, 2018 de Sharky Link spre comentariu
Vizitator viobio Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 Amortizoarele sunt ok , nu au urme se scurgeri , masina sta bine pe sosea , in curbe . Legat de discurile de frana , cum spuneam , masina este folosită aproape exclusiv in oraș ,. discurile se uzează mult mai repede , aveau uzură pronunțată , și da ...le schimb după ce recomandă producatorul masinii , de mecanici nu mă indoiesc , mă mai pricep si eu și nu pot fi aburit , pe vremuri imi reparam singur masina , asa de hobby . Cu uleiul sunt old school , il schimb la 10000km . Cu calitatea ai dreptate , toate masinile se fac din ce in ce mai proaste si nefiabile , cred că este studiată treaba , să te țină 150000km si apoi alta , si aici este consumerism maxim . Îți dai seama că si eu am fost maxim de frustrat cind am văzut că la 128000 a sarit distributia de la punct , mai ales că este pe lanț , pur si simplu nu imi venea să cred , am trimis un mail la Mercedes cu poze , am primit raspuns cu scuze , limbaj de lemn . Luni vă fac o analiză cu un Sprinter . Eu sunt sincer prin ce scriu aici dacă vroiam să mă dau mare cu ce scule de mașini am ....nu scriam nimic de rau pe aici , din punctul meu de vedere este bine să povestim , macar ne mai descarcam nervii. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 (editat) Viorel, nu am incercat sa te intep cu nimic, am incercat sa scot realitatea in fata, putea avea oricine altcineva masina ta si sa pateasca la fel, situatia era absolut la fel. Iar tu nu ma poti intepa cu nimic, eu sint multumit de stilul meu de viata, de ceea ce am realizat pina acum si de ceea ce mi permit in viata, totul facut de unul singur neajutat de nimeni cu nimic pentru a ajunge unde am ajuns si a fi cine sint. Eu nu depind absolut de nimeni cu absolut nimic, dar absolut nimic! Nu datorii, nu banci, nu stress cu nimic. Si asa vreau sa o tin in continuare. Eu nu spun ca masina mea e mai bengoasa ca alta, zic doar ca sint foarte multumit de ea. Chiar daca nu am avut masina pina acum, pentru ca nu m-a pasionat si nu mi-a trebuit, odata cu aparitia lui Andrei in viata mea si a sotiei, am concluzionat ca o masina este indispensabila unei familii cu copil mic (la citi bani am dat pe taxiuri din 1987 si pina acum, doar pentru deplasarea curului personal) imi cumparam 10, nu 1. Puteam sa imi iau ceva mult mai nou sau mai bengos, insa aceasta masina chiar mi-a placut, in special confortul din ea si antifonarea. Cam de 2 ani intentionam sa iau o masina simpla, insa am asteptat ceva bun si uite ca asteptarea nu a fost in zadar. Chiar daca nu am mai avut masina pina acum, (repet mie personal nu mi-a trebuit), am mers cu foarte multe masini de calitate, dintre toate mi-a placut in mod special confortul lui Volvo S90 si un Audi, A6 sau A8, nu mai stiu exact. Daca vrei, mi-ar face placere sa te urci in cazanul meu si sa dam o tura cu ea, ca sa imi spui parerea ta sincera. Stiu ca indiferent de clinciurile dintre noi pe diverse chestii, mi-ai spune pe bune, cu sinceritate, ba, imi place sau nu imi place cazanul tau. Mi-a placut la maxim ce ai scris deasupra, like-ul este dat cu maxim de sinceritate si merit! Editat Iunie 23, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 (editat) PAssat TDI sigur a vazut Vio, ca is comune, benzinele mai rare. TDI-ul e silentios cand il scoti la drum lung si il tii la 2mii ture la regim constant. Doar in oras caraie sau de il turezi de il ia naiba. Deci tot cam ca si o benzina e la drum extern. Nimeni nu vb modelul ala de rau. ADica da, e vechi, nu e aratos, DAR e tanc si ofera ce trebuie. Mult peste un lighean nou. DAr din lista de masini enuntata doar cu clk-ul sau superbul ar putea concura, restul, e34 si probabil porsche is din alt film. E34 e el vechi, dar unul in stare buna, de fabrica, nu ciobanit de vreun tuner mioritic, are ceva aparte. Masinile faine is ca o boxa buna. La inceput nu iti dai seama ca e buna, dar dupa ce convietuiesti cu ea cateva luni, cand te intorci la modelul standard te si miri cum naiba ai putut asculta muzica inainte. Sau daca te prinzi din prima ce aveai inainte nu era boxa, era doar o lada cu difuzoare. Editat Iunie 23, 2018 de Sharky Link spre comentariu
dorofteius Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 O fi ok cocosatul (B5) de pasat pe multe capitole. Dar nu spuneti nici unul de suspensia horror, si de instalatie electrica facuta cu cabluri de la gunoi. B6 este , cum spunea si Dany_Cta, cred ca cel mai mare chix de la vag impreuna cu g6, ca la g5 primele , erau reusite in principiu. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 Culmea este ca mie chiar suspensiile imi plac la B5. De aia as fi vrut sa o ruleze Viorel un pic, sa isi dea o parare sincera. Repet, in ciuda clincurilor dintre mine si el, am incredere totala ca mi-ar spune pe sleau daca ii place sau nu. Link spre comentariu
dorofteius Postat Iunie 23, 2018 Partajează Postat Iunie 23, 2018 Pai problema nu este de placut. Ca sunt foarte comfortabile. Problema este cand incepi sa le schimbi , si vezi ca ai 4 brate per roata. Si fara 800 de ron / roata , nu scapi daca vrei sa ai pace. Link spre comentariu
hpavictor Postat Iunie 24, 2018 Partajează Postat Iunie 24, 2018 Cred că de la VW cel mai simplu dpdv constructiv este sistemul de la Golf4 , are cele mai puține articulații ( 2 brațe ) . Sau nu ? Link spre comentariu
dorofteius Postat Iunie 24, 2018 Partajează Postat Iunie 24, 2018 Asa este. Golf 4 Golf 5 , Jetta Bora , sunt cu suspensie foarte simpla. Dar nu la fel de confortabila si nu la fel de stabila. Independenta este foarte ok, dar si costisitoare. Link spre comentariu
Sharky Postat Iunie 24, 2018 Partajează Postat Iunie 24, 2018 (editat) Atata va speriati de niste brate care costa 120lei bucata (4 la numar pe ambele parti), daca le iei la pret bun! Si doar alea de sus se duc des(50-100k), alea de jos tin mai mult. 800lei pe roata dai doar daca schimbi absolut tot, cu bielete antiruliu si bara directie. Nu mai dezinformati ca nu e chiar asa scump. Iar spatele e punte rigida daca nu ai 4motion, asa ca acolo n-ai ce schimba. Editat Iunie 24, 2018 de Sharky Link spre comentariu
hpavictor Postat Iunie 24, 2018 Partajează Postat Iunie 24, 2018 Eu vreau un VW G4 electric . Link spre comentariu
Postări Recomandate