MVS Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 (editat) Pentru faruri urmareste marca HELLA. Am editat pentru ca am vazut ca si tu ai facut asta: Am si eu o coaja de masina nemteasca din 2001. Are motor maricel in 6 cilindrii. E masina mea de suflet. Am schimbat farurile la masina cand au inceput sa se matuiasca si aparusera zgarieturi dupa cca 8 ani, cu marca HELLA. A meritat investitia cu toate ca sunt mult mai scumpe decat alte brand-uri. Masina nu are GPL. Fac aproximativ 10.000km/an. In cativa ani am sarit de 20.000km. Editat Iulie 13, 2018 de valentin marcarian Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Multumesc de pont! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Bai, dar l-ati damblagit pe al om. Daca lui ii place si asta a vrut, cinste lui. Eu mi-am luat golan, fara ac si imi fac treaba cu el. Asta e, omul nu a vrut ferrari. Vrea sa nu depinda de autobuz cand are o urgenta, sa poata iesi din oras 2 pasi in weekend, etc. Pentru el asta e solutia. Si-a facut el calcule si asa i-a dat. Felicitari Leco! Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Ce aveti voi cu Passat-ul lui Leco? Bravo lui ca-si permite sa bage benzina. Ce daca este motor aspirat benzinar si mananca cu 3-4 litri in plus la 100km? Am multe cunostinte care au motoare aspirate de 2000cmc cu benzina si sunt foarte multumiti de ele. Si la ora actuala se mai construiesc masini cu motoare aspirate de 2.0l, 2,5l, ...s.a.m.d. In primul rand linistea in masina este mult mai buna fata de un diesel, probleme mecanice mult mai putine, intretinere mult mai usoara si multe altele fata de un diesel. Trebuie neaparat turbina? Americanii au benzinare aspirate de 4-5000 cmc si nu se mai sufoca ca consuma cu 10l in plus la 100 de km. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Eu cand am luat golanul mai aveam una, mai scumpa, mai frumoasa, mai nemteasca, mai dotata, mai orice peste logan. Mi-am zis, imi mai trebuie una. Hai sa o iau de tavaleala ca am deja una ok. Am deschis olx, in 5 minute am sunat, a doua zi am luat-o. M-a interesat sa fie ieftina si sa mi-o pot permite. Si in fond, cand i-o suna ceasul, paguba nu e prea mare si deja si-a facut datoria fata de mine. Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Mai stiu eu pe unul care a cumparat Audi Q7 motor diesel de 3000cmc si sta cu ochii numai pe indicatorul de motorina...si strange din cur ca sa consume cat mai putin masina. Cand a dat 70.000 pe masina n-a mai strans din cur...in schimb se zgarceste la combustibil...ar vrea sa mearga degeaba cu ea. Ce oameni! Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Daca ar face 2000 de km pe luna ca mine ce ar mai zice? E bun si un logan... Link spre comentariu
dany_cta Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 1 hour ago, valentin marcarian said: Pentru faruri urmareste marca HELLA. Am editat pentru ca am vazut ca si tu ai facut asta: Am si eu o coaja de masina nemteasca din 2001. Are motor maricel in 6 cilindrii. E masina mea de suflet. Am schimbat farurile la masina cand au inceput sa se matuiasca si aparusera zgarieturi dupa cca 8 ani, cu marca HELLA. A meritat investitia cu toate ca sunt mult mai scumpe decat alte brand-uri. Masina nu are GPL. Fac aproximativ 10.000km/an. In cativa ani am sarit de 20.000km. Valeo geam sticla. Mult peste concurenta, nu cred ca exista altele mai bune, cel putin in cazul meu. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 (editat) Am vazut la Strehaia x5 in care a bagat 8 litri de benzina tiganca... decat asa, mai bine ca Leco sau ca mine. Editat Iulie 13, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 (editat) Asta nu-i nimic...sa vezi masini scumpe cu pingele in loc de anvelope, troncane din toate incheieturile si cand se dau proprietarii jos din ea nu mai pot de mandrii ce sant! Daca-i intorci cu capul in jos si ii scuturi nu cade un sfant din buzanarul lor. Si in dreapta o pitipoanca rupta de foame! Grandomanie prosteasca! Pute Romania de asa ceva! Editat Iulie 13, 2018 de mac01 2 Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 La logan, cu 10 milioane ii pui alt motor daca vrei. Sa incercati asta cu bmw-uri. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 (editat) 23 minutes ago, dany_cta said: Valeo geam sticla. Mult peste concurenta, nu cred ca exista altele mai bune, Raybrig, in al meu...bineinteles sticla. Editat Iulie 13, 2018 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
riderinblack Postat Iulie 13, 2018 Partajează Postat Iulie 13, 2018 Acum 7 ore, adrian_pic a spus: Stai linistit ca B5-ul nu-i capabil de un drum de 1500-1700km pe timp de vara (in care se traverseaza Germania unde ajungi lejer si fara sa vrei la 150-170km/h) . O mașină neintretinuta da, nu e capabilă, una întreținută in schimb face acei km fara probleme (btw, am B5 și tot la 2 luni fac cu ea germania și retur și nu am probleme). Link spre comentariu
dany_cta Postat Iulie 14, 2018 Partajează Postat Iulie 14, 2018 (editat) Si B5 si B6 stau bine la capitolul racire, face fara probleme mii de km pe timp de vara. Drumuri de 1000km am facut si eu cu cateva, si B5, si B5.5 si B6, toate diesel, si se descurca bine la drum din punct de vedere mecanic. Mai rau stau la capitolul incalzire. Din cauza pozitionarii caloriferului, are obiceiul sa decanteze mizerii in el pana il infunda si trebuie sa pui fesul pe cap. Ce nu imi place deloc la passat este tinuta la drum, e mult prea soft, prea barca, chiar daca telescoapele sunt in stare ok. "Expertii" nostrii batrani au impresia ca o masina trebuie sa fie moale ca sa fie confortabila, cum erau si daciile 1300, dar uita ca aderenta in curbe, in franari, in miscari bruste, la denivelari, ti-o da rigiditatea, si moliciunea iti da doar rau de mare, creeaza stres si instabilitate. Te oboseste la drum lung. Editat Iulie 14, 2018 de dany_cta Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 14, 2018 Partajează Postat Iulie 14, 2018 (editat) Acum 3 ore, dany_cta a spus: "Expertii" nostrii batrani au impresia ca o masina trebuie sa fie moale ca sa fie confortabila, cum erau si daciile 1300, dar uita ca aderenta in curbe, in franari, in miscari bruste, la denivelari, ti-o da rigiditatea, si moliciunea iti da doar rau de mare, creeaza stres si instabilitate. Te oboseste la drum lung. Expertii nostrii batrani sunt experti, nu ca tine...asa si trebuie sa fie o masina...placuta la condus, nu rigida. Unde te crezi...la raliu pe strazile patriei...sa abordezi curbele cu 150-200km/h? Sau ai in poarta vreun Ferrari sau Maserati si noi nu stim? Daca ai sti tu cati vin la mine la vulcanizare sa inlocuiasca rotile de 17-19 cu roti de 16...n-ai fire de par alb in cap. Toti se plang de rigiditate, de dureri de spate si de disconfortul creat de aceste roti. Ia culca-te pe un pat de scanduri si pe un pat cu arcuri si saltele bune...vezi de pe care te scoli mai odihnit. Pilotii de la Formula 1 fac antrenamente serioase la sala...ca sa suporte stresul provocat de rigiditatea masinii si a fortelor G. Dupa o cursa de cateva ore sunt rupti in doua...si tu vorbesti aici ca rigiditatea iti ofera confort! Si asta in conditiile in care drumul este ca-n palma...fara nici un fel de denivelare.....dar sa conduci pe drumurile patriei pline de gropi masini cu suspensii rigide si anvelope cu balon mic? Condu o zi intreaga 1000-2000km o masina Maybach in care nu simti nicio denivelare si condu o zi intreaga un Ferrari...ia vezi.... din care masina te dai jos intepenit. Ce oameni! Editat Iulie 14, 2018 de mac01 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate