Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cat costa sa ai masina?


Postări Recomandate

54 minutes ago, DjLeco said:

  Am si spus asta, oldschool B5 versus plasticaraia actuala.

  Like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nu iti lua gradele acum, B5-ul e cam la fel de plin de plastic ca celelalte passat care au urmat, si acelasi plastic ieftin pe toate, fie ca vorbim de capacul de la culbutori, de tubulatura sau de plasticaraia din interior. A fost mai bun doar pentru ca a stat la locul lui, masina ieftina, nu a incercat sa sara in alta cateorie. Dar decat sa iau un B5 tdi, prefer in orice secunda sa iau orice cdi/jtd care sunt superioare. Daca vorbim de benzina ... de ce naiba ai cumpa vreodata un passat pe benzina ?? N-am nici macar un singur motiv.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 42 minute, DjLeco a spus:

  Am si spus asta, oldschool B5 versus plasticaraia actuala.

  Like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bade , in buna tradiție....ce ai tu sau este legat de tine ....este doar la superlativ .

Ca unu care a avut multe cazane , vezi că B5 ăla ....la vechimea lui va face ultimul popas la tine , adică nu știu dacă o vei mai putea vinde , poate o vinzi ....cu 1000 euro doar să scapi de ea  peste aproximativ doi ani .... dacă o ții atit .

Te rog ceva , că să nu cazi in ridicol , nu-ți mai da cu parerea despre mașini că nu ai nici un talent , ai dovedit-o cu calatul si fierberea apei in motor , după ce îți vei lua permis mai vorbim ( vezi că acum in București te programează să susții proba practică dupa cinci , șase luni după ce termini școala , pină iesi cu gaborul uiti si unde este treapta a III a )   dar să treacă minim doi ani , să capeți ceva experiență cu șofatul , parcă văd că după ce îți vei lua permis ii înveți pe altii cum să conducă sau să le explici tu cum stă treaba cu efectul subvirator sau  cum să pornească prin tractare o mașină cu cutie automată.

Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 3 minute, dany_cta a spus:

 

Nu iti lua gradele acum, B5-ul e cam la fel de plin de plastic ca celelalte passat care au urmat, si acelasi plastic ieftin pe toate, fie ca vorbim de capacul de la culbutori, de tubulatura sau de plasticaraia din interior. A fost mai bun doar pentru ca a stat la locul lui, masina ieftina, nu a incercat sa sara in alta cateorie. Dar decat sa iau un B5 tdi, prefer in orice secunda sa iau orice cdi/jtd care sunt superioare. Daca vorbim de benzina ... de ce naiba ai cumpa vreodata un passat pe benzina ?? N-am nici macar un singur motiv.

Un motiv , pretul mai mic al masinii pe benzina vs diesel , noua sau sh . Dacă faci km putini , merită diferența de pret ? Merită intretinerea mai scumpă a unui motor diesel ? Mergi puțin ... benzină , bintui cite 2000..3000km pe lună , extraurban ....diesel scrie pe tine .

Link spre comentariu

Esti total pe dinafara. :85

 

Este benzinar de 2000cmc3.

 

Nu ma intereseaza cit consuma, nu-mi maninc de sub unghii si n-am sa pun niciodata de 50 lei benzina.

 

@ Viorel:

Nu ma intereseaza sa o vind, imi fac treaba cu ea si asta este.

 

Discutam peste 5 ani, vechitura de b5 versus loganul nou nout de 10700 euro, care a papat mai multi bani la intretinere si careia ii cade tabla de pe ea.

Vedeti voi, la mine scara (scala) de valori este alta.

Si vad viata altfel.

Imi iau ca sa traiesc nu traiesc ca sa imi iau.

Pe mine nu m-a cumparat banul si n-am sa devin vreodata sclavul lui...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Eu m-am declarat mereu ferm convins impotriva loganului dar sincer, facand abstractie de pretul de 10 ori mai mare, as lua loganul diesel in locul passatului b5 2.0 benzina. Nu pentru ca e diesel, ci pentru ca e turbo ! Treaba se schimba radical daca vorbim de passatul 1.8T dar nu este el in discutie. Nu vad rostul unei masini aspirate cu motor maricel pe benzina.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu

Poate discutam si de confirtul din interior, de zgomotul din interior.

Imi pare rau sa spun insa in Logan stai cu picioarele la gura, chiar si fara pasager in spate.

Iar masina mai urita ca Loganul am vazut doar Renault Symbol si un Citroen, parca.

Repet, alta este scara/scala mea de valori.

Link spre comentariu

Si care o are mai lunga? S-a deviat aici de s-a ales praful de postarile concrete. Apropo de logan, eu incap in el. Poate unii de 2 m nu au loc. Eu imi permit sa nu ajung la pedale daca dau scaunul in spate, maximum. Am 1.75 m.

Link spre comentariu

Si intr-un b5 uzat de 19 ani stai mult mai bine ?

Stiu ca al tau e tipla, nou nout, nu ca celelalte, nu are pic de uzura la scaune, la butoane, la plasticaraia ieftina similara cu a loganului din interior, deci al tau e perfect condus de o batranica in Germania, duminica pana la biserica, dar vorbim de masinile pe care le gasesti in comert in mod normal.

Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 1 oră, DjLeco a spus:

Esti total pe dinafara. :85

 

Este benzinar de 2000cmc3.

 

Nu ma intereseaza cit consuma, nu-mi maninc de sub unghii si n-am sa pun niciodata de 50 lei benzina.

 

@ Viorel:

Nu ma intereseaza sa o vind, imi fac treaba cu ea si asta este.

 

Discutam peste 5 ani, vechitura de b5 versus loganul nou nout de 10700 euro, care a papat mai multi bani la intretinere si careia ii cade tabla de pe ea.

Vedeti voi, la mine scara (scala) de valori este alta.

Si vad viata altfel.

Imi iau ca sa traiesc nu traiesc ca sa imi iau.

Pe mine nu m-a cumparat banul si n-am sa devin vreodata sclavul lui...

Bade , aproape de tine locuieste nasul meu , in blocurile cu patru etaje , mergi acolo si o să vezi un Logan din 2006 care are aproape 2000000 km , nu este ruginit , singurele reparatii au fost la articulații față ( normale ) si o pompă de benzină . Nu compara B5 cu Logan pentru că sunt altă clasă , eu te intreb altceva , ce mașina cumperi 0km in 10700 euro cu dotarile ultimului Logan cumparat de mine ? Nimic ! Tu vorbesti de "păpat " bani în neștiință de cauză . Eu in cinci ani imi scot banii investiți in aceste masini + profit , pentru că le inchiriez .Pentru cultura ta generala , Loganurile cu vopsea metalizata au caroseria altfel tratată față de cele cu vopsea de serie . La revinzare , la o mașină scumpă pierzi mai mulți bani decit la una mai ieftină , eu după cinci ani tot iau 3000 pe un Logan , intre timp masina mi-a bagat si bani in buzunar și si-a amortizat prețul , cumpără tuun Passat nou 0km să vedem cit pierzi la el in cinci ani .Eu am cumparat Logan să imi fac treaba cu ele , cu doua zilnic  , trei le inchiriez , in toamnă mai cumpar una tot pentru inchiriat . Eu nu mă deplasez cu alte masini nu cu acele Logan .

Te mai intreb ceva , poate , poate îți cade fisa , de ce pe taxi sunt aproape numai Logan ? 

Așa.....intreb pentru un prieten B5 cred că este si peste CLK ....nu ? 

Editat de viobio
Link spre comentariu

Repet scara/scala mea de valori este alta.

 

Eu nu am luat masina sa fac afaceri.

 

Eu nu fac afaceri, imi place sa lucrez ca angajat.

 

Nu ma pasioneaza sa fiu patron/director de firma.

 

Imi place simplitatea, linistea, etc.

 

Tu ai dat aproape 11000 pe masina eu 3000 cu tot ce am schimbat la ea si cu un plin de rezervor.

 

As vrea sa te vad pe tine la 1,90m conducind si iesind dintr-un logan.

 

Stiu ca nu este pentru tine, iti respect decizia de a lua o masina noua, respecta-mi si mie decizia pentru care am luat acest B5.

 

Da-i numarul meu nasului tau, sa ne vedem intr-o zi sa facem o plimbare cu B5-ul.

 

Sa iti spuna el ce si cum, daca e ok sau nu pentru banii dati.

 

EDIT: cred ca ai pus un zero in plus.

 

Te intreb si eu, tot pentru un prieten, de ce 80% din Loganurile Taxi sint niste cazaturi, care troncane, huruie, iar in ele cind mergi zici ca ai motorul cu tine pe bancheta?

 

Asa galagie ai in interior...

 

Iar referitor la CLK, saracia de B5 are peste 200k Km, insa nu i-a murit distributia pe curea sa ajunga pe platforma...

 

Am ramas uimit de halul in care arata pinionul acela de la distributia pe lant a masinii tale.

 

Spuneai ca era din tabla chioara ambutisata.

 

Concluzia, masina aia nu isi merita banii dati pe ea, mai ales ca ai luat-o de noua, din ce am inteles...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Frate, nici daca erau ciocanite de propria manuta in baie nu le laudati atat...Asa cum tie iti place SH, altuia ii place noua.De ce trebuie sa aduci argumente ca alegerea altuia e proasta si numai a ta e buna? Valabil pt toata lumea...Dpmdv, masina cea mai buna, e cea pe care o ai si (mai ales), ti-o poti permite.Argumente pro si contra o sa gaseasca si unul cu Lexus, si unul cu Logan.Sa fiti voi sanatosi si multi km fara evenimente.

Link spre comentariu

Pe benzina ar trebui sa il iei mai ieftin pt ca nu e cerere. 
IAr daca ii pui GPL consumul e bun.
Ca si posibil cumparator de cazan vechi, un aspirat e mai bun ca un turbo dpdv al fiabilitatii.
O groaza de elemente lipsesc, deci e mai ieftin, sanse sa se strice sunt mici.
Vorbim de o masina de 2mii E, nu iti convine sa bagi 2-300E in RK turbina, apoi inca alti bani in pompa tandem, injectoare, diagnosticat trasee vacum, egr.
Poate tu mergi putin.
Cam asta e avantajul clar care il vad.


In opinia mea anumite modele TDI sunt renumite pt fiabilitate, mai ales pe B5, o duc mai bine fata de jtd, in special cel de 1.9 150cai mancatorul de volante.
Plus galeria cu clapete! Plus injectoarele care nu tin o vesnicie ca un ALH sau PD.
Unu care da 2mii E pe masina nu are pretentii mai departe de fiabilitate. Ce rafinament, sa fie ieftin de reparat si sa mearga.
Dar deja si un JTD si cu PSA tot ieftine is.

Link spre comentariu

Pe benzina ar trebui sa il iei mai ieftin pt ca nu e cerere. 
IAr daca ii pui GPL consumul e bun.
Ca si posibil cumparator de cazan vechi, un aspirat e mai bun ca un turbo dpdv al fiabilitatii.
O groaza de elemente lipsesc, deci e mai ieftin, sanse sa se strice sunt mici.
Vorbim de o masina de 2mii E, nu iti convine sa bagi 2-300E in RK turbina, apoi inca alti bani in pompa tandem, injectoare, diagnosticat trasee vacum, egr.
Poate tu mergi putin.
Cam asta e avantajul clar care il vad.


In opinia mea anumite modele TDI sunt renumite pt fiabilitate, mai ales pe B5, o duc mai bine fata de jtd, in special cel de 1.9 150cai mancatorul de volante.
Plus galeria cu clapete! Plus injectoarele care nu tin o vesnicie ca un ALH sau PD.
Unu care da 2mii E pe masina nu are pretentii mai departe de fiabilitate. Ce rafinament, sa fie ieftin de reparat si sa mearga.
Dar deja si un JTD si cu PSA tot ieftine is.

 

Leco, linia o tragi la sfarsit.
Adica sigur vor mai fi altele de facut, plus ar trebui sa schimbi tot ca sa te poti compara cu o masina noua.
Adica ar trebui sa ai amortizoare noi, bucse noi, toate lichidele noi, rulmenti noi, furtunuri, etc.
Sau ce nu e nou sa tina macar 150kkm, ca in cazul unei masini noi.
Si uite asa cei 3mii devin 4-5mii pe termen lung plus multe ore de manopera si timp pierdut. E ok si pretul asta, fata de altele care papa bani cu galeata.
Un lighean il iei de-a gata. De aia costa mai mult masinile noi.

Link spre comentariu

Exact asa am gindit si eu, Serbane, iau ceva ieftin, usor de intretinut si ieftin, ca sa imi fac treaba.

Insa masina arata foarte bine si functioneaza ireprosabil, cel putin pentru pretentiile mele.

 

Asta nu inteleg unii.

 

Adineauri am trecut pe linga o WW Bora, model mult mai nou decit B5 si pragurile erau mincate de rugina, basca aripa fata stinga.

 

Comparativ B5 vs Logan:


De ce as fi dat 11000 euro pe un Logan?

 

Ca sa ce sa fiu impacat ca e noua?

 

Nope, no needed logan chiar daca era la 5500 euro nu 11000, noua.

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări