Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cat costa sa ai masina?


Postări Recomandate

2 hours ago, Faust2018 said:

Mazda 6 ar fi o alternativă .....Mașină foarte bună , mai ieftină decit germanele ,  Hyundai I30 ( chiar dacă este alta clasă ) , am un prieten care are un I30 cumparat de nou , are aproape 180000km masina merge brici , este diesel , am condus-o si eu de citeva ori .

Un coleg a avut Mazda 626, un altul 121. Au mers cu ele pâna le-au picat rotile. 626 a avut usoare probleme cu comutatorul farurilor  (pe caldura farurile porneau singure). Sper ca la astea mai noi sa se fi rezolvat. Hyundai mi-a fost recomandata de mecanicul unde merg cu masinile dupa ce le trece garantia (daca nu le pot rezolva singur). Piesele de schimb sunt scumpe la ambele marci. Cel putin aici.

Link spre comentariu
5 hours ago, Faust2018 said:

Noul proprietar de B5 simte altfel placere cind stă in dreapta soferului sau pe bancheta din spate , că nu conduce el , cel de la volan își poate da cu parerea despre comportamentul suspensiei , ținută de drum , etc , etc , pentru că el " simte " cel mai bine masina , cine conduce cred că intelege ce vreau să spun.

 

E-he, o sa te miri dar cumnatul meu a condus masina dus intors si i-a placut tare tare mult!

A avut numai cuvinte de lauda la adresa ei.

 

Si el are tot un WW dar Golf si il conduce in Italia unde este stabilit.

De aia ziceam ca ar trebui sa o conduci si tu un pic, cindva si sa iti spui parerea sincera.

Poate odata cu asta ingropam naibii si nenorocita aia de secure...

 

Link spre comentariu

Daca a fost multumit de suspensia passatului inseamna ca nu stie ce e aia suspensie buna si cum trebuie sa se comporte. E doar unul care isi lauda rahatul.

 

Puneti fratilor mana pe masini adevarate la drive test si apoi coborati inapoi in passat si sa va aud ce laude ii mai aduceti dupa aia.

Editat de dany_cta
Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 7 ore, DjLeco a spus:

 

E-he, o sa te miri dar cumnatul meu a condus masina dus intors si i-a placut tare tare mult!

A avut numai cuvinte de lauda la adresa ei.

 

Si el are tot un WW dar Golf si il conduce in Italia unde este stabilit.

De aia ziceam ca ar trebui sa o conduci si tu un pic, cindva si sa iti spui parerea sincera.

Poate odata cu asta ingropam naibii si nenorocita aia de secure...

 

In primul rand îți spun că topoare si securi nu ma pasionează , adică le ignor , mai ales cînd mîrlania ,miciuna  continuă .

Îți dai seama că tu întotdeauna ești cu citeva trepte peste toată lumea , in orice domeniu ! 

 

Acum să vorbim despre B5 

In primul rind cred că o să fii ultimul proprietar , cind o să vrei să o schimbi .....ai două variante , REMAT sau o vinzi pe nimic să scapi de ea , in această dimineață m-am uitat pe sosea sau prin parcari , nu am vazut macar un B5 , adică mai sunt extrem de putine in circulație , cei care au avut au scapat de ele , un dezavantaj pentru tine este că romanul este fan motorina , avind fixuri cu consumul .

Am scris ieri că stiu ce poate B5 , dacă ai motorul de 2L ,115cp , tragi de ea că de un caine mort , este submotorizata pentru grrutatea ei , o mașină de 15 ani nu mai are nici 115cp , cit avea cind a iesit pe poarta fabricii , adică se uzează si motorul , ii scade puterea , nu stiu ce variantă de 2L ai pe ea sau citi km are la bord , dacă km sunt reali sau cu - 100k .

Îți dau citeva sfaturi 

 

Iarna cind este înghețată bocnă , să nu lasi geamurile jos , dacă ai geamuri electrice , geamurile sunt prinse in macarale cu niste cleme de plastic , cleme care se rup , trebuie să schimbi macaraua cu una noua , stiu bine ce spun pentru că am vazut multe cu geamuri cazute in uși.

 

Dacă îți face figuri climatronicul , se mai blochează , scoți borna + de la baterie si isi revine .

 

Schimbă filtrul de aer la 4000...5000km , este mult praf in atmosferă , se umple de praf , masina nu mai trage , și așa nu are putere , sensibil este si debitmetrul de aer .

 

Schimbă la sase luni filtrul de la instalatia de climatizare , dacă vrei să mai intre aer în mașină .

 

 

Nu stiu dacă te-ai uitat cu atentie la pasajele rotilor ,in partea inferioara a portierelor ( in special pe la colturi ) , praguri , la 15 ani vechime cred că ai ceva înflorituri de vopsea , este normal la anii ei , mai ales dacă s-a imprietenit cu sarea din România , multe masini vechi sunt " aranjate " cu fibră de sticlă , pentru vinzare .

 

Să lauzi o mașină....da .... poți spune că este ok ....cind funcționează totul pe ea  , dar nu ai condus ceva mai bun .

 

Oricum .....este bine că ai cu ce să te deplasezi dintr-un loc in altul , îți faci treaba cu ea , asta este important .

 

Editat de viobio
Link spre comentariu

O sa fac niste poze, curind prin diverse zone.

 

Zi-mi exact unde vrei si la ce vrei sa ii fac poze.

Ultima propozitie scrisa de tine, este exact ce m-a interesat de la aceasta masina, "sa imi fac treaba cu ea".

Bine punctat!

 

Multumesc de sfaturi!

 

Climatronicul lucreaza ireprosabil, testat si paratestat.

Un singur senzor facea probleme la capat de cursa, a fost inlocuit.

Toate geamurile sint full electrice, masina este dotata full version (cred) inclusiv scaune incalzite si ESP.

Imi place sonorizarea oficiala, radio-casetofon al ei, simplu si bun, radioul "prinde" exceptional, nu stiu daca am avut 2-3 zone in care nu am receptionat Vibe FM pina la Bacau.

 

 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Cleme de prindere a geamului se gasesc, DAR, daca n-ai noroc, se încâlcesc cablurile pe fulia de antrenare si se lasa cu dumnezei si cu o macara noua. Clemele se strica si la cele simple, neelectrice. Tot iarna, când îngheata geamurile.

Daca deconectezi bateria îti prinde bine sa stii codul de la radio.

Pe lânga debitmetru (defectiune clasica la VW) mai ai si un senzor pe servodirectie. Ridica turatia de ralanti daca rotesti volanul. Daca-i defect, moare motorul.

 

Link spre comentariu

O sa fac si ceva filmari, daca mai aveti sfaturi, intrebari, le astept cu drag!

Pina in acest an nu am avut nicio pasiune/atractie pentru masini.

Nici acum nu pot sa zic ca am, neavind permis (din lipsa de interes) va dati seama cit de mult m-au interesat masinile...

Link spre comentariu

Nu stiu cum sta treaba la Bucuresti, dar eu am deja peste 20kkm cu filtrul de aer si polenul schimbat acum dupa tot atata rulaj.

Rulajul este preponderent urban.

Iar eu am diesel, motor care trage semnificativ mai mult aer decat benzina.

 

Inflorituri pe caroserie nu am, si nu a samsarit-o nimeni, masina asta e a ajuns la prietena de la tatal ei, fiind masina lui din 2003 incoace, luata la 150kkm (nereali), acu bate spre 370.

LA conducte frana spate sunt, dar le-am rezolvat. Erau de suprafata, revopsit tot, cat sa mai tina 1-2 ani sa vedem ce fac astia cu taxele.

Eu stiu ce zici, ca am vazut destule inlforite, dar la fel, am vazut destule in stare buna. 

Cablaj nasol nu am vazut, adica izolatia se prezinta ok, cel putin la mine. Exista ceva zone in care crapa des? As investiga..

Valoarea de revanzare nu conteaza dupa atatia ani de tras, cel putin la mine.

La Leco, depinde de cat o sa bage.

 

Pt masina de frecus imi place, e mare cat un MCV, dai scaunele pe spate, cari cu ea, o pot duce pe drumnuri proaste ca nu imi pasa.

Acu e drept ca o buna parte din incantarea asta e ca masina a venit gratis eu doar o intretin si de 3 ani incoace au intrat doar 500E in ea.

La banii astia cumperi bicicleta, nu masina.

Editat de Sharky
Link spre comentariu
Vizitator viobio

Sprinter 313CDI , 2.2L ,130cp , cumparat de nou in 2011 .

Injectoare schimbate la 67000km

Turbină schimbată anul trecut .

Piese de kkat , pe vremuri am avut un Sprinter tot 313 , ăla  avea 215000km cind l-am cumparat eu , cind l-am vindut avea 375000km , nu am bagat un leu in motor , doar consumabile și bineinteles ....... două arcuri rupte pe față .

Rugina.....se vede .

AC defect de două ori pină acum , ultima oară a sucombat săptămână trecută , acum este la service , un releu defect .

Ușa laterală defectă , este defect tipic pentru Sprinter .

In garanție , mă duceam la Pitești , nu aveam mai mult de 300kg sarcină in interior , mergeam pe prima bandă , ploua cu galeata , avem cam 70km/h , vorbeam la telefon , cind o mare bubuială , frinez brusc .....masina se lasase de bot pe partea dreaptă , am zis că a facut explozie roata de pe dreapta , cobor ...... morți.... răniți....foaia de arc ruptă pe partea dreaptă , am zis in gindul meu ....." nici la asta nu am scapat " , in timp am avut numai dube Sprinter , la toate s-au rupt foile de arc care sunt la suspensia de pe fața , este o foaie de arc transversală pe fata masinii.

Norocul meu a fost că mai aveam sub un km pina la km 33 si am putut să intorc , am intors si m-am intors la București , incet ....pe avarii , mașinoiul șontîc, șontîc , mai aveam cam cinci km pină in București , zdrang ....se rupe arcul si pe partea stingă .....nici nu am mai coborit din mașină , pină la service am mers " pe amortizoare " .

Las mașina  parcată în fața la service  ( Autoclass , de acolo am  cumparat Sprinterul si CLK ) pină a doua zi , a doua zi ma duc service  , le spun povestea calm , calm imi spun si ăia că nu este problemă , este in garanție si nu trebuie să platesc nimic , cind intru cu duba in service .....mai văd un Sprinter care facuse buba .....tot cu acel arc .

 

Bord Sprinter.jpg

IMG_20180625_090547.jpg

IMG_20180625_090612.jpg

IMG_20180625_090553.jpg

Editat de viobio
Link spre comentariu
Vizitator viobio
Acum 8 minute, Ion_Bumbu a spus:

Asta e in Turcia facut?

Nu am habar , poate .....

Stiu cel putin douazeci de oameni care au Sprinter , ne vedem aproape zilnic , vad si masinile , mai stam de vorbă , toți se pling de ele , unul  singur care se invirte în același mediu de afaceri a renunțat la Sprinter si are duba Iveco , are duba Iveco de cinci ani si nu a bagat un leu in ea , doar consumabile .

Editat de viobio
Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări