dany_cta Postat Mai 2, 2018 Partajează Postat Mai 2, 2018 Nu stiu cum este la logan dar preturile cand trebuie sa dai cutia jos sunt in jurul la 3-400ron manopera. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 3, 2018 Partajează Postat Mai 3, 2018 Poate ne spune omul. La opel ajungea sa separi cutia de motor si lucrai prin gaura. La alte masini, gen mercedes am primit si 200 lei manopera pt schimbare cutie manuala. 300 la automata. Depinde probababil de masina si cat de usor iese si evident, de mester pe cat e pus pe facut bani. Nu de multe ori am patit cu mesteri care lucra fara factura sa imi ceara mai mult decat un service care lucreaza cu factura! Unii ori au prea mult de lucru, altii Sau alta faza, cu opelul, cautam altul, am vb pt inspectie cu sefu, Adam (faina coincidenta de nume, stiu). Imi spune 60lei, masina se inspecteaza, sefu nu era acolo, apare cumnatu imi cere 100 lei. Nu era prima masina testata la ei, evident scandal, am zis ca nu e nici o problema, eu nu fug fara sa platesc, stau aici pana termina Adam ce are de vb si ii platesc lui. Deci dai si peste dinastia. Link spre comentariu
gusti_73 Postat Mai 3, 2018 Partajează Postat Mai 3, 2018 On 5/1/2018 at 12:20 PM, q_acdc said: Zgomotul specificat se regăsește pe majoritatea autoturismelor în cauza. (uzura kit-ului este urmat de întărirea pedalierului) Asa este......zgomotul il au toate, poate chiar de noi (Logan). Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 Atunci o las in porcii ei pana crapa. Daca mai trage 2 ani sunt multumit. Link spre comentariu
validae Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 Păi doar pentru zgomotul ăla nu prea merită să spargi 5-600 Lei.....las-o până când vezi că nu mai poți să urci în pantă, atunci e musai să schimbi tot ambreiajul. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 Nu trebuie sa fie panta. Talpa in trepte mari, daca e sa scape, e deja semn clar. Discul are uzura progresiva, nu se rupe dintr-o data decat in cazuri f rare. Dar si acolo bate bine inainte. Asta din ce am auzit si am vazut la un prieten. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 Nu mai spun, amicul mecanic, dupa ce m-am dat in taina pe subiect, a zis ca trebuie schimbat, cand sa il facem, etc. Nu mai pupa el lucrari de la mine. La fiecare tuse a masinii era in ea... acum mi-e clar ca are interese... Link spre comentariu
elmar Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 (editat) Cam asta e toată ”distractia” la schimbarea kit-ului de ambreiaj...și...cum e prezentat, pare floare la ureche...da, dacă mai dai și de un șurub mai ruginit,înțepenit ai dat de naiba! Și o ”procedură” mai pe realitate (de la altă mașină...) Editat Mai 4, 2018 de elmar Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 Eu merg pe ideea ca daca apar niste simptome ciudate e bine sa investighezi. Mai tarziu s-ar putea sa cauzeze probleme mult mai grave. Nu e bine sa te arunci cu capul inainte, ci sa incerci sa descoperi problema inainte sa dai banii pe piese care nu sunt defecte. Luna trecuta am intalnit niste simptome ciudate la un passat b6 cu kit de conversie la masa simpla (nu mai intra bine in viteza, nu iesea bine), si chiar daca simptomele ne faceau sa excludem discul (patineaza) si sa ne gandim mai degraba la rulment sau placa, am descoperit ca discul era crapat, rupt pur si simplu. Deci mai crapa si brusc in cazuri extreme, nu doar progresiv si eu as da banii pe piese numai dupa ce demontez si vad piesele defecte ca sa nu ajung la faza in care schimbi piesa si problema persista dar mecanicul iti zice "piesa schimbata era defecta, dar mai e si altceva !". Link spre comentariu
morarul Postat Mai 4, 2018 Partajează Postat Mai 4, 2018 Acum 1 oră, dany_cta a spus: eu as da banii pe piese numai dupa ce demontez si vad piesele defecte ca sa nu ajung la faza in care schimbi piesa si problema persista dar mecanicul iti zice "piesa schimbata era defecta, dar mai e si altceva !". Felicitari! Gandire pragmatica si logica in acelasi timp! Multi nu gandesc asa, se ghideaza dupa sfaturi primite de la ,,binevoitori, cunoscatori sau prieteni", si pe urma ajung sa regrete banii cheltuiti si nervii de dupa. Toate cele bune! P.S. teoria ca teoria, dar practica ne omoara! Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 5, 2018 Partajează Postat Mai 5, 2018 Buna si tactica ta de a desface intai si a comanda pe urma dar ramane masina imobilizata mai mult timp. Daca o duc in service si spun, fratilor, tacane, vreau sa fie liniste acolo, poate o desfac, au in stoc daca e ceva uzual pt ei, pun si gata. Factura la final cu piese plus manopera plus garantie pe lucrare. Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 5, 2018 Partajează Postat Mai 5, 2018 Intr-un service serios si bine intentionat poti cere sa iti pregateasca piesele si tu sa platesti doar ce trebuie inlocuit. Oamenii iti desfac masina, dau un telefon si intr-o ora ajung piesele. ASta e avantajul unui service mare, fata de nea Dorel. Plus ca de multe ori nea Dorel lucreaza la fel de scump, din motive care tin stric de economia muncii. El nu are elevator, nu are scule si la el ambreajul dureaza o zi intreaga. PE cand la un service serios, se baga 2 mecanici si il rezolva tzac pac. De multe ori simt asta pe pielea mea. Ma manca degetele sa mesteresc ceva, si in final se lungeste treaba din cauza lipsei de experienta, sculele adecvate. Fiind hobby, nu contorizez, dar daca ar trebui sa castig bani din asta ar fi f nasol. MAi intra factorul economic. Daca omul iti cere 200-300 pe lucrare si kitul complet e 400, nu mai vezi ce e bun si ce e rau. Schimbi tot. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 5, 2018 Partajează Postat Mai 5, 2018 Asa e. Mecanicul vine cu un cric si o trusa de tubulare. Stateam o ora la un schimb de ulei si filtru. M-am dus la un service micut, in 10 minute am plecat pe roti. Elevator, lucra omul din picioare, o placere. Pretul a fost acelasi. Plus ca mai vezi si ce e pe sub ea la o adica. Un suport de toba, un scut, s.a. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 17, 2018 Partajează Postat Mai 17, 2018 (editat) Am avut ieri o discutie cu service-ul Dacia de la Racari. Vreo 850 lei piesele, vreo 400 manopera. O sa mai intreb la un service mai mic la mine in oras. Parca e un pic cam scump. Manopera nu vreau sa o discut dar piesele sunt de 2.5 - 3 ori mai scumpe decat pe net si la magazinele de specialitate. La un 700-800 ma asteptam cu piese si manopera. Daca nici in oras nu gasesc mai uman, o sa incerc in Craiova, poate obtin vreun numar de telefon pe-aici de la Validae. Editat Mai 17, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
steleverzi Postat Mai 19, 2018 Partajează Postat Mai 19, 2018 Referitor la acest subiect. Joi seara mi-a picat si mie ambreiajul la un cielo, ironia a fost ca veneam de la service dupa ce mi-au dat jos baia de ulei sa o etanseze, imi curgea pe la etansare. Pe drum am mers cat am mers si deoadata pedala s-a facut moale si mergea supraturat fara sa se miste mult, abia am ajuns acasa. Am dus inapoi masina la acelasi service cu platforma, ieri m-au sunat si au zis ca e pistonul hidraulic si pompa sau cam asa ceva, le-am zis la telefon dar discul ala cum e ? Si au zis ca nu domne ca schimbam astea, ca sa vada discul trebuie data jos cutia. Toata operatiunea asta ma costa 489 de lei, pistonul ala, pompa, aeresire, lichid. Nu stiu ce sa mai zic, nu ma incanta pentru daca e tot kitul scot alti bani... Inainte sa-mi pice recunosc se comporta mai ciudat, pedala statea foarte sus ridicata, imi intra in viteze, iar cand plecam de pe loc parca nu prea avea putere, nu mergea supraturat dar puteam sa apas aceleratia la podea si se misca lent, pe urma incepea sa-si ia avant. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum