Vizitator Postat Aprilie 12, 2011 Partajează Postat Aprilie 12, 2011 Radio SELGA 402:Videoclipuri:iuc_aHrxAXQ JnFZwhHo_1I Link spre comentariu
bansaraba Postat Aprilie 24, 2011 Partajează Postat Aprilie 24, 2011 Un mini-radio cu valoare sentimentala: Cosmos-M, made in USSR, doar pe unde medii. Cu acesta imi incepeam ziua dimineata, cand trebuia sa merg la scoala (Stop, acum trec eu, suna clopotelul!). Din pacate nu mai functioneaza. In caz ca va intrebati ce e cu firele galbene, a fost adaptat sa functioneze cu baterii R3 desi inital avea pastile reincarcabile (mai am si incarcatorul pe undeva, asa cum se vede aici).Am gasit si carticica de prezentare a radioului: Link spre comentariu
kripton Postat Aprilie 24, 2011 Partajează Postat Aprilie 24, 2011 Cu putina rabdare se poate repara , de regula se intrerup terminalele foarte subtiri ale tranzistoarelor de tip GT 108 , GT 109 . Nu mai retin care , dar are un etaj de FI aperiodic . (primul sau al 2-lea , am ratacit schema ) . Link spre comentariu
radiot Postat Aprilie 25, 2011 Partajează Postat Aprilie 25, 2011 http://www.rw6ase-dok1.narod.ru/arhiv/kosmos_instr.djvu poate va este de folos Link spre comentariu
kripton Postat Aprilie 26, 2011 Partajează Postat Aprilie 26, 2011 Salut,Multumiri pentru schema . Am acest aparat , refacut din bucati si in stare de functionare . Problema cu alimentarea trebuie rezolvata intrucat acumulatorii originali pe care i-am gasit sunt inutilizabili . Exista si incarcatorul , am avut sansa sa gasesc unul cu probleme la comutatorul pentru 110/220V ( acum comutatorul este anulat ) . Link spre comentariu
mila Postat Mai 2, 2011 Partajează Postat Mai 2, 2011 Am achizitionat si reparat de curand un aparat de radio deosebit Blaupunkt Derby Deluxe an fabricatie 1968-1969 ?Interesant ca era dotat cu mufa de alimentare auto si o sina speciala pentru montaj pe masina.Aparat cu un sunet cald, clar.Schema e atasata mai jos.defectul era la tranzistorul V903 pe schema AF201 in realitate am gasit BF243S si am inlocuit cu BF506(asta am gasit prin cutii)Pe FM e intre 88-104Mhz deci nu prinde posturile de mai sus din banda dar nu-i bai. Link spre comentariu
augustin87r Postat Mai 5, 2011 Partajează Postat Mai 5, 2011 Condensatorul variabil seamana cu cele romanesti... Link spre comentariu
lorik199 Postat Mai 5, 2011 Partajează Postat Mai 5, 2011 Condensatorul variabil seamana cu cele romanesti...leit nu m-ar mira ca romanii sa fi exportat variabile pt blauplunkt Link spre comentariu
Spitfire Postat Mai 5, 2011 Partajează Postat Mai 5, 2011 Din pacate, e invers...acele condensatoare variabile vopsite in gri-albastrui sunt RDG-iste, marca "Kopf", in Romania nu s-au fabricat condensatoare variabile cu aer... Link spre comentariu
mila Postat Mai 6, 2011 Partajează Postat Mai 6, 2011 Confirm spusele lui Spitfire. In plus ca toate condensatoarele din aparatele romanesti care le am au dispuse armaturile FM invers. Link spre comentariu
albasete Postat Mai 6, 2011 Partajează Postat Mai 6, 2011 La cat de bine prezinta aparatul nu cred ca este fabricat in '68-'69, mai degraba '78-'79. Designul carcasei si claviatura sunt dupa inceputul anilor '70. Oricum este o piesa eleganta. Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 6, 2011 Autor Partajează Postat Mai 6, 2011 http://www.radiomuseum.org/r/blaupunkt_ ... 0_765.html 1969-1970 ... Link spre comentariu
nelu F Postat Mai 6, 2011 Partajează Postat Mai 6, 2011 In Romania s-au fabricat si condensatoare variabile cu aer, e adevarat ca sub licenta. Pe carcasa turnata se regaseste si simbolul lui Electronica.Date despre ele se gasesc in Agenda radioelectronistului, pag. 305-308. Link spre comentariu
Vizitator Laci33 Postat Mai 7, 2011 Partajează Postat Mai 7, 2011 Salut tuturori! Cautand de ceva vreme pe net dupa o schema de la receptorul VEF206, am gasit postul lui „norad” care detine un asemenea aparat. La el si la ceilalti proprietari de VEF206 ma adresez acum pentru a cere detalii tehnice la restaurarea unui astfel de aparat. Despre aparat am gasit o schema originala: http://www.radiohistoria.sk/Oldradio/main.nsf/e441d99b59a1bf26c12570d30062d2cf/9eb18161873f728cc125735f0064d86f/$FILE/VEF206snssch.pdf insa pe mine ma interezeaza bobinajul antenei ferrita, care in aparatul meu este rupt din suport si spirele sunt desfacute. Daca detine cineva datele cu numarul spirelor sau este dispus sa-si numere in aparatul sau m-as face multumit. Cu respect. Link spre comentariu
viopa Postat Mai 7, 2011 Partajează Postat Mai 7, 2011 Dar bara de ferita cu bobinele aferente nu te intereseaza? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum