Vizitator roshkattu Postat Iunie 27, 2007 Partajează Postat Iunie 27, 2007 Am o statie veche TESLA dintr-un radio!Nu stiu cati watti scoate....cred ca in jur de 5-10 w! As dorii pt ea un vu-metru cu leduri mono.....pe tranzistoare sau integrat!Daca puteti pune aici schema si cablajul! Am 14 ani..sunt nou pe aici!deci daca ma puteti ajuta....sunt recunoscator! Puteti sa ma contactati la id de mess [email protected] !Sunt incepator si daca puteti pune schema si ceva explicatii mai detaliate...ar fii super bine! :rock: Link spre comentariu
bogdan_ Postat Iunie 27, 2007 Partajează Postat Iunie 27, 2007 asta http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=4603 nu te-a ajutat in nici un fel? Link spre comentariu
Vizitator roshkattu Postat Iunie 27, 2007 Partajează Postat Iunie 27, 2007 da...mi-a fost de ajutor!! :weedman: ms... Link spre comentariu
Vizitator roshkattu Postat Iunie 27, 2007 Partajează Postat Iunie 27, 2007 Un vu-metru pe tranzistoare?am gasit pe aici schema...poate sa imi realizeze cineva un cablaj?la acel vu-metru cu tranzistoare? :prayer: :prayer: :prayer: Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 28, 2007 Partajează Postat Iunie 28, 2007 cel de la http://www.talkingelectronics.com/proje ... reoVU.html e ok? daca da, o sa-ti desenez cablajul.. Link spre comentariu
Vizitator roshkattu Postat Iunie 28, 2007 Partajează Postat Iunie 28, 2007 Da asta e!Posteaza cablajul pt varianta mono! :supz: Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 28, 2007 Partajează Postat Iunie 28, 2007 sper sa te descurci... Link spre comentariu
Vizitator roshkattu Postat Iunie 28, 2007 Partajează Postat Iunie 28, 2007 hehe!Mersi mult!Si eu sper sa madescurc! :smt003 :supz: Link spre comentariu
Vizitator szabika Postat Decembrie 14, 2009 Partajează Postat Decembrie 14, 2009 cu ce tip de tranzistoare ii facata schema???? Link spre comentariu
francezu Postat Decembrie 14, 2009 Partajează Postat Decembrie 14, 2009 Se vede foarte clar pe schema : 1 buc bc557 si 9 buc bc337. Link spre comentariu