Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

MOTOROLA GM350 eroare 203

son

Postări Recomandate

Buna ziua , am primit aceasta statie , cu eroarea aceasta pe ecran...nu ia nicio comanda de la butoane, nu am un programator ptr. ea...cred ca ar trebui rescris memoria flash de pe placa de baza ATMEL 25160,  am cautat pe net dar nu am gasit binul respectiv...daca pot fi ajutat ...multumesc anticipat...o zi buna..

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• son

4

scuze ptr. intarzire..nu am reusit sa o fac..raspund ptr. colegul de mai sus ..daca este radioamator ca si mine si multi altii.....

1. Vreau , daca o repar sa o programez pe cateva din canalele noastre ( local ..etc..)

2..Radioamatori construiesc , experimenteaza....repara sau modifica.....eu asa stiu si ma stiu de cand sunt radioamator autorizat...si consider ca asta este ESENTA RADIOAMATORISMULUI......si nu cum se face astazi..cumparam sculele le folosim , dar nu stim de ce functioneaz...HI

3.Deci topicul meu are legatura cu radioamatorismul.........parerea mea........in rest o zi buna tuturor..

Link spre comentariu

Sal.Ai nevoie de una identica pentru a reusi o clonare,dar sa stii ca o sa ai mari batai de cap cu programarea!Uite aici un site ca sa iti faci o idee...http://www.batlabs.com/    .

Statiile radio Motorola sunt foarte bune dar ele s-au fabricat pentru anumite benzi de frecventa;de ex.150~175mhz si chiar daca reusesti programarea nu o sa mai ai aceeasi sensibilitate la receptie din cauza circuitului de intrare care nu este cu acord continuu,ci este un circuit trece banda in zona de interes(cazul de fata 150~170mhz)!Apoi sinteza de frecventa devine mai zgomotoasa daca nu mai lucreza in domeniul ei,aici apare inca un factor care degradeaza raportul semnal/zgomot la receptie.Daca nu ceri performante ca de fabrica poti sa incerci o readucere la viata....succes!

Link spre comentariu