costy19 Postat Martie 29, 2018 Partajează Postat Martie 29, 2018 Salutare am si eu o problema cu o masina de polish auto practic din senin sa blocat la turatie maxima si nu m-am mai inteles cu ea .Am fost la service si e data cu rasina si nu se poate desface, iar alta placa de comanda costa destul de mult aprope valoare masinii de polish ,eu vreau sa construiesc o replica a placii de control are un potentiometru b503 si in rest nici o piesa nu e citibila au sters valorile de pe ele si as svea nevoie de o schema electrica multumesc https://ibb.co/dhtXFS https://ibb.co/gkg8pn https://ibb.co/dfudpn https://ibb.co/bOVJpn https://ibb.co/g1fwaS https://ibb.co/cMkUvS https://ibb.co/fipdpn Link spre comentariu
spark Postat Martie 30, 2018 Partajează Postat Martie 30, 2018 Pune o imagine cu masina , sa vedem ce model este .Este pe 220Vac sau pe DC ??????????? Prima data verifica potentiometrul , poate a ramas blocat cursorul , daca ar fi fost ars regulatorul (triac sau tranzistor) nu ar mai fi pornit. Se vede acolo un tranzistor sau un ............... , ce scrie pe el ???? Pentru un biax . eu am modificat o surubelnita fina si am scobit cite un pic pina la cablaj , l-am spalat bine cu periuta si diluant si am recablat cu componente noi .Potentiometrii de calitate sunt mai greu de gasit la un pret rezonabil Pune imagini mai bune Link spre comentariu
validae Postat Martie 30, 2018 Partajează Postat Martie 30, 2018 (editat) Verifică prima dată triacul, e componenta cea mai accesibilă, dacă e străpuns poate fi schimbat ușor.Dacă nu poți repara modulul, poți să pui mașina ,,pe direct,, și scoți modulul și-l trimiți cuiva care poate să-l demonteze, iar mașina o poți folosi temporar și cu un variator recuperat de la un aspirator dar introdus într-o cutie prevăzută cu priză.Cutia cu variatorul o folosești ca pe un ,,prelungitor,, în care introduci ștecherul mașinii. Editat Martie 30, 2018 de validae Link spre comentariu
costy19 Postat Martie 30, 2018 Autor Partajează Postat Martie 30, 2018 in afara de potentiomeru toate valorile au fost sterse ori de timp ori de ei,am fost cu ea la toti meseriasii din craiova si au zis ca nu se poate desface si am ramas cu dinti in soare si masini care asteapta un amarat de polish Link spre comentariu
costy19 Postat Martie 30, 2018 Autor Partajează Postat Martie 30, 2018 da este pe 220AC Link spre comentariu
validae Postat Martie 30, 2018 Partajează Postat Martie 30, 2018 (editat) Cred că n-ai fost chiar la toți.Defectele la variatoare sunt simple, ori e triacul (piesa aia cu trei picioare) ori potențiometrul, rar pică altceva...îți las numărul meu în PM dacă vrei să mă uit și eu la ea. Editat Martie 30, 2018 de validae Link spre comentariu
traianpop Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 Se vede clar ca tiristorul e crapat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum