Vizitator razvi_b0ss Postat Iunie 25, 2007 Partajează Postat Iunie 25, 2007 am gasit pe net o schema simpla de adaptor http://hem.passagen.se/tomasf/obd2/ dar m-am lovit de o problema. In schema R3,R4,R5,R8 au valoarea 4K7, dar in tabelul cu valori 560 ohmi 0,25 W. Oare unde e greseala? In tabel sau pe schema? Va rog sa ma ajutati!!! Link spre comentariu
niq_ro Postat Iunie 25, 2007 Partajează Postat Iunie 25, 2007 evident ca in tabel sunt gresite... daca te uiti atent toate rezistentele sunt de 560 acolo..omu' a desenat folosit copy/paste si n-a mai modificat..da' puteai sa te uiti la sectiunea ELECTRONICA AUTO :axe: Link spre comentariu
Vizitator razvi_b0ss Postat Iunie 25, 2007 Partajează Postat Iunie 25, 2007 Merci!Si eu ma gandeam la varianta cu copy pastein tabel, doar ca nu eram sigur. Si cred k am mai gasit greseli. La tranzistori cifrele sunt puse cam aiurea. Ar trebui 1-colector; 2- baza; 3-emitator. Iar in schema 2 odata e emitator, odata e colector, dar nicidecum baza. :prayer: Link spre comentariu
Vizitator razvi_b0ss Postat Iunie 27, 2007 Partajează Postat Iunie 27, 2007 e gata interfata dar surpriza...cand am conectat-o la masina, un golf IV din 2004, la VAG-COM imi zicea interface OK, car is not OBDII compatible :smt013 dar am citit pe forum ca golf IV e cu OBDII :smt022si am vazut ca in mufa de la masina nu am pin-ul corespunzator liniei L :smt021 Link spre comentariu
Yo4You Postat Iulie 31, 2007 Partajează Postat Iulie 31, 2007 Oameni buni intelegeti toti care cititi aici OBD2 clona nu functioneaza pe programul original asta stiu 100% din experienta unui amic ce si-a cumparat pana la urma interfata cu 100euroi de dincolo. Link spre comentariu
ghitab Postat August 5, 2007 Partajează Postat August 5, 2007 am vazut ca in mufa de la masina nu am pin-ul corespunzator liniei L :smt021La tine nu mai e necesar pin 15 (L) pt ca nu se mai foloseste.Pt diagnoza folosesti doar K. Yo4You are dreptate, cu tipul asta de interfata o sa mearga doar versiunile vechi de vag-com(3xx 40x) care au multe bug-uri.Nu incercati sa scanati modulel de airbag de pe gama golf/bora 2000-2001 pt ca apare o eroare(modul defect) si nu se mai poate sterge cu vag-com. Link spre comentariu
MirceaM Postat Iunie 26, 2008 Partajează Postat Iunie 26, 2008 Exista multe scheme, zeci sau mai multe. Aici sunt 2 aspecte. Poti sa cauti o schema de care ai auzit ca merge, faci montajul, gasesti si softul pentru PC sau laptop si faci diagnoza de cate ori doresti. Al doilea aspect este sa aprofundezi chestiunea, sa scrii singur softul, sa il testezi, sa ajungi sa il stapanesti si modifici (imbunatatesti) cu usurinta. Din ciclul "lucrurile nu sunt ce par a fi" eu va supun atentiei acest mod de conectare, adica interfata_ZERO, ceva alcatuit numai din fire si conectori. Connect RS-232 pin 5 (GND) to OBD-II pin 4 (GND) Connect RS-232 pins 6 and 7 to OBD-II pin 2 (DATA) | GND 5 -------------------------- 4 GND | | | RS-232-| RTS 6 -*------------------------ 2 DATA |-OBD-II | | | | DSR 7 -* |Se spune ca softul de VPW ar merge numai in DOS sau win95 dar sa consideram ca asta nu ar deranja prea tare. A folosit cineva asemenea mod de conectare? Ce opinii aveti? Poate sa functioneze? Rog pe cineva care stie in detaliu ce face 8250 sa comenteze. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum