Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Adaptor OBD2- RS232


Vizitator razvi_b0ss

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • niq_ro

    1

  • MirceaM

    1

  • ghitab

    1

  • Yo4You

    1

Top autori în acest subiect

evident ca in tabel sunt gresite... daca te uiti atent toate rezistentele sunt de 560 acolo..omu' a desenat folosit copy/paste si n-a mai modificat..da' puteai sa te uiti la sectiunea ELECTRONICA AUTO :axe:

Link spre comentariu
Vizitator razvi_b0ss

Merci!Si eu ma gandeam la varianta cu copy pastein tabel, doar ca nu eram sigur. Si cred k am mai gasit greseli. La tranzistori cifrele sunt puse cam aiurea. Ar trebui 1-colector; 2- baza; 3-emitator. Iar in schema 2 odata e emitator, odata e colector, dar nicidecum baza. :prayer:

Link spre comentariu
Vizitator razvi_b0ss

e gata interfata dar surpriza...cand am conectat-o la masina, un golf IV din 2004, la VAG-COM imi zicea interface OK, car is not OBDII compatible :smt013 dar am citit pe forum ca golf IV e cu OBDII :smt022si am vazut ca in mufa de la masina nu am pin-ul corespunzator liniei L :smt021

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Oameni buni intelegeti toti care cititi aici OBD2 clona nu functioneaza pe programul original asta stiu 100% din experienta unui amic ce si-a cumparat pana la urma interfata cu 100euroi de dincolo.

Link spre comentariu

am vazut ca in mufa de la masina nu am pin-ul corespunzator liniei L :smt021

La tine nu mai e necesar pin 15 (L) pt ca nu se mai foloseste.Pt diagnoza folosesti doar K. Yo4You are dreptate, cu tipul asta de interfata o sa mearga doar versiunile vechi de vag-com(3xx 40x) care au multe bug-uri.Nu incercati sa scanati modulel de airbag de pe gama golf/bora 2000-2001 pt ca apare o eroare(modul defect) si nu se mai poate sterge cu vag-com.
Link spre comentariu
  • 10 luni mai târziu...

Exista multe scheme, zeci sau mai multe.

Aici sunt 2 aspecte. Poti sa cauti o schema de care ai auzit ca merge, faci montajul, gasesti si softul pentru PC sau laptop si faci diagnoza de cate ori doresti.

Al doilea aspect este sa aprofundezi chestiunea, sa scrii singur softul, sa il testezi, sa ajungi sa il stapanesti si modifici (imbunatatesti) cu usurinta.

Din ciclul "lucrurile nu sunt ce par a fi" eu va supun atentiei acest mod de conectare, adica interfata_ZERO, ceva alcatuit numai din fire si conectori.

Connect RS-232 pin 5 (GND) to OBD-II pin 4 (GND)    Connect RS-232 pins 6 and 7 to OBD-II pin 2 (DATA)           | GND 5 -------------------------- 4 GND  |           |                                         |    RS-232-| RTS 6 -*------------------------ 2 DATA |-OBD-II           |        |                                |           | DSR 7 -*                                |
Se spune ca softul de VPW ar merge numai in DOS sau win95 dar sa consideram ca asta nu ar deranja prea tare.

A folosit cineva asemenea mod de conectare? Ce opinii aveti? Poate sa functioneze? Rog pe cineva care stie in detaliu ce face 8250 sa comenteze.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări