stmatei Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 (editat) Salutare, In luna decembrie mi-am luat acest aparat, Marantz Network player MCR 611, all in one. Aparatul e ok, nu te da pe spate dar fiindca are de toate in el e foarte comod de folosit. Pe niste boxe bune suna decent. De atunci l-am folosit ocazional, cateva ore in weekend-uri cand mai stau si eu pe acasa. Sambata trecuta l-am pornit si a functionat pe volum mic vreo 3 ore dupa care am auzit un pocnet, asa ca o mica petarda, sonorul s-a oprit si ledul de stand-by a inceput sa clipeasca. Am intrerupt alimentarea si am observat ca miroase destul de tare a plastic ars. A doua zi l-am pornit din nou si a functionat fara probleme, toate functiile sunt active de parca nimic nu s-a intamplat!!! A mai mirosit vreo 2 ore a ars, iar acum nici mirosul asta nu se mai simte. Functioneaza la fel ca inainte! Mentionez ca am boxe bunicele, cabluri la fel, a mers cu ele de la inceput. Acum nu stiu ce sa fac : pot sa-l trimit la reparat (depanero), e in garantie, sau sa-l folosesc in continuare sa vad ce se mai intampla. Nu ma incanta deloc ideea sa umble cineva in el, mai ales ca nu pare sa aiba nici un defect. Ce parere aveti? P.S. Am vazut si ca cei de la depanero sunt foarte criticati de fostii clienti, un motiv in plus sa stau pe ganduri. Quote Editat Martie 28, 2018 de stmatei Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 E necesar sa fie verificat amanuntit , nu exista garantia ca va functiona in continuare mult si bine . La procesarea aparetor in garantie ,care se face doar in service autorizat de producator , in lipsa pieselor de schimb sau conform politicii producatorului ,aparatul se schimba cu unul nou sau modelul imediat superior conform legislatiei . Profita de facilitatile garantiei si incearca sa obtii unul nou sau chiar retur bani. Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Sunt cu totul de acord că trebuie verificat, dar sunt sigur că nu o vor face cei de la service, câtă vreme funcționează perfect. Poate e mai bine să -l mai țin, mai am garanție 20 de luni. Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Sunt însă foarte curios, cum se poate să funcționeze din nou perfect? Ce sistem de protecție are? Dacă se arde vreo siguranță, nu are cum să pornească din nou, fără nici o intervenție. Sau are cum? Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 Posibil sa fi pocnit un electrolitic , singurul care face zgomot si fum. Apoi dezechilibrul tensiunilor a activat protectia . Dupa intreruperea alimentarii condensatorul s-a racit si mai are ceva capacitate. cu care sa functioneze cat de cat. Asta este doar un scenariu posibil dupa descrierea ta si recomand trimiterea la garantie . Cand dezechilibrul tensiunilor va apare din nou este posibila o avarie mult mai grava . Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Da, pare logic, multumesc! Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 Caz intalnit azi : sistem 2+1 ,finalii de la sateliti ,ingegrate cu o tensiune dubla joasa pe radiator direct,finalul de bas cu tanzistori laterali izolati pe acelasi radiator cu o tensiune dubla mare . Izolatie strapunsa la un tranzistor sau prost pozitionata ,nu am mai stat sa curat vaselina ,doar am departat pentru diagnostic finalii de radiator . Rezultat : cond de filtraj al tensiunii reduse pe ramura respectiva explodat si un final integrat ars . La masuratoare pe o ramura a tensiunii mici avem tensiune normala ,pe calalta ramura era prezenta tensiunea mare . Nu mai folosi aparatul ,mergi cu el la service . Posteaza si locatia poate se ofera cineva sa te ajute altfel,eventual doar cu diagnoza precisa . Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Am retint sfatul, mi se pare acum si mie cea mai buna solutie, nu stiu cat de profi sunt cei de la depanero. Cu siguranta cineva care se pricepe si are chef de treaba, rezolva situatia asta. Pierderea garantiei ma opreste de la alte tentative. Sunt din Prahova. Link spre comentariu
Florinel TV Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 (editat) Daca poti sa il trimiti la mine si eu sal verific sa vad ce si cum este , dar eu te invat asa sal duci la garantie si sa le explici ce sa intimplat si sai faca o verificare , ca altfel pierzi garantia si daca se uita cineva inauntru si ii face o verificare schimba o piesa sa spun asa , dar daca dupa 3 luni se arde ceva serios la el si atunci nu tu garantie si piesele pot costa ceva bani ca este un aparat cam scump si nu merita sa umbli in el , cel mai bine este la garantie si nu costa nimic Editat Martie 28, 2018 de Harhas Florin Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Da, sigur, il trimit la depanero, poate am noroc si il vede cineva cu chef de treaba. Daca e un electrolitic chiar nu e o problema. Multumesc. Link spre comentariu
Florinel TV Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 Daca il trimiti la Depanero ei schimba toata placa si te va costa treisferturi cit unul nou ca ei asa fac nu altfel ca nu stiu a schimba piese doar stiu a schimba placi cu totul Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Pai la ei am garantie, nu ma costa, am aparatul de 3 luni, garantie 2 ani. Am cumparat de la emag si garantia e la depanero. Link spre comentariu
Florinel TV Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 E atunci e ok , nam stiut ca ei se mai ocupa si de garantii vorba unui coleg de forum cica a sunat la depanero a venit sai repare tv-ul ia desfacut capacul la montat inapoi si spune ca nu se poate face , mers cu tv la un service si sa rezolvat Link spre comentariu
stmatei Postat Martie 28, 2018 Autor Partajează Postat Martie 28, 2018 Pai de asta nu m-am grabit nici eu sa-l trimit, nu stii cine se uita la el si ce chef de treaba are. Unor clienti li s-a spus ca "defectul nu se manifesta" si li s-a trimis inapoi. Asta mi se poate spune si mie cata vreme aparatul inca functioneaza. Link spre comentariu
Florinel TV Postat Martie 28, 2018 Partajează Postat Martie 28, 2018 Pai atunci trage de el pina face ceva si dupa ce nu mai merge atunci il trimiti ca sar putea sa til trimita inapoi asa cum lai trimis , si daca va merge atunci ai noroc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum