Vizitator Dalailama Postat Martie 18, 2018 Partajează Postat Martie 18, 2018 Bună ziua. Dețin un sistem 2.1 Microlab FC330. Am o problemă cu ele și anume: subwooferul scoate un bâzâit care se aude în incintă dar și în difuzor indiferent dacă sunt conectate sursa audio sau sateliții. Dacă conectez sursa audio se aude și în sateliți și se amplifică raportat la volum. Am eliminat posibilitatea unei bucle de masă conectând la o priză cu împământare dar problema persistă. Le-am trimis la garanție și normal că băieții s-au spălat pe mâini și nu mi l-au înlocuit cum ar fi trebuit. Suspectez că ar fi transformatorul datorită vechimii sistemul, acesta fiind produs prin 2011, dar nu e exclus să fie și amplificatorul, nu știu. Considerați că este un defect neacoperit de garanție și e corect și legitim ce au făcut cei de la garanție? Orice sugestie și recomandare sunt bine venite. Mulțumesc. Link spre comentariu
Shambala Postat Martie 18, 2018 Partajează Postat Martie 18, 2018 Bazaitul este un defect si ar trebui sa fie acoperit de garantie. Insa la noi rareori garantiile se apica cinstit asa ca de multe ori ramai cu "mortul in casa". Ce au raspuns in scris cei care trtebuiau sa rezolve garantia ? Ca la ei defectul nu se manifesta sau ca este datorat "utilizarii improprii" ? Probabil ca nu este transformatorul de vina daca se aude si in difuzor. Daca era zgomot (bazait) mecanic de la traf nu se auzea in difuzor. Mai degraba este ori vreo masa intrerupta ori un defect pe alimentare (condensator devalorizat/ uscat - daca bazaitul este de fapt un brum de 100hz). Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 19, 2018 Partajează Postat Martie 19, 2018 Este un complex de cauze ,dar trebuie mai multe detalii : Cat de vechi este ,s-a manifestat de la prima utilizare ,se manifesta si in stdby ,cu cabluri fara cabluri etc . In prima faza este zgomot de alimentare ,filtraj ,diode fara decuplari sau chiar o stabilizare pentru modulele de semnal mic defecta . Link spre comentariu
Vizitator Dalailama Postat Martie 19, 2018 Partajează Postat Martie 19, 2018 În primul rând, mulțumesc pentru răspunsuri. Sistemul l-am luat nou acum o lună de la Pcgarage dar el a fost produs prin 2011-2012. Defectul s-a manifestat de la prima utilizare cu și fără cabluri conectate. Cei de la garanție au zis "test ok" adică defectul nu se manifestă sau nu se consideră un defect. Credeți că o contraexpertiză la un alt service și o plângere la ANPC i-ar face pe cei de la garanție să se răzgândească? Link spre comentariu
orgasmo Postat Martie 19, 2018 Partajează Postat Martie 19, 2018 Posibil ca nu au verificat cu un osciloscop... Link spre comentariu
modoran Postat Martie 19, 2018 Partajează Postat Martie 19, 2018 Si ce ai asteptat pana acum daca nu esti multumit de produs ( fie el defect sau nu ) , sa expire alea 14 zile in care puteai returna produsul ? Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 19, 2018 Partajează Postat Martie 19, 2018 (editat) Cred ca are un HW din cele ieftine ,comerciale . Singur nu o sa poti face mare lucru ,apeleaza la cineva din zona ta . Daca la garantie au spus ok ,nici nu o sa vezi de la ei o reparatie la acest defe t sau altul reusita . Poti renunta linistit la garantie si sa-l repari la cineva care stie cum si ce . Editat Martie 19, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum