Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Provision 2127T problema pe scart

Gabor Elek

Postări Recomandate

Buna am dat de o problema ce nu pot intelege

sasiu 40mntv2km-l8w   pe tuner functioneaza tot ok pe scart sau AV imaginea e alb negru osd-ul  color

la inceput am crezut cai alterat continut eeprom asa ca am incercat zeci de dumpuri de pe net degeaba

am schimbat STV2248c nici o schimbare

avem asa  AV1 rca este sunet imagine alb negru  AV2 scart  tot asa , RGB imagine monocrom verde spre galben

Va rog ceva indrumari

image.jpeg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Gabor Elek

8

• Florinel TV

4

• dan cod

1

• leoncris

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Ai 8V in ic851 , c 227 , 851 , schimbati ?

Daca'i ala cu DVD

Daca nu'i cu DVD 5V la ic101 si c 101 , 111 , schimbati.

Editat de leoncris
Link spre comentariu

Salut sunt amator in domeniu cu osciloscopul dar multumit tie am luat batranul UNAOHM  am verificat intrarea RGB intre scart si STV2248 imi lipserte G ul

defectul provine din dvd-ul meu

desi am verificat la un lcd inainte sa postez si mergea perfect

mersi pt sfat

Acum 3 ore, leoncris a spus:

Ai 8V in ic851 , c 227 , 851 , schimbati ?

Daca'i ala cu DVD

Daca nu'i cu DVD 5V la ic101 si c 101 , 111 , schimbati.

salut problema e din dvd ul ,eu cu care le testez desi e prima oara cind se intampla sa mearga alb negru la alte televizoare mege color

Link spre comentariu
Acum 45 minute, modoran a spus:

dvd-ul ala al tau scoate pal sau ntsc ? Ca poate tv-ul nu recunoaste ambele standarde.

se pare ca ai dreptate  am luat un alt dvd player meniul dvd ului color cind incepe filmul alb negru

am pus alt film PAL merge color

posibil tv ul nui compatibil ntsc  ?

dar atunci de ce a functionat bine pana acu o saptamana digi nu mai tarsmite PAL?

Link spre comentariu