pelosul Postat Martie 17, 2018 Partajează Postat Martie 17, 2018 Buna Ziua, Laptopul in cauza porneste si reporneste contiunuu..Orice parere e bine venita.Multumesc anticipat Link spre comentariu
validae Postat Martie 17, 2018 Partajează Postat Martie 17, 2018 Pentru început scoate unitatea de disc și una dintre memorii și încearcă din nou. Apoi schimbă memoria rămasă cu cea scoasă deja...trebuie eliminate succesiv orice componente ce ar putea cauza probleme. Link spre comentariu
pelosul Postat Martie 17, 2018 Autor Partajează Postat Martie 17, 2018 Am scos hardul si o memorie,totul este normal functionabil.In momentul cind montez hardul se repeta pornire-repornirea in continuu a laptopului.Am schimbat hardul,altul decit cel initial,si problema se repeta.Totul este functional fara hard disk.Cauza? Link spre comentariu
pelosul Postat Martie 18, 2018 Autor Partajează Postat Martie 18, 2018 In SAFE MODE functioneaza fara probleme.Northbridge defect? Link spre comentariu
validae Postat Martie 18, 2018 Partajează Postat Martie 18, 2018 Ar trebui să bootezi în Safe Mode și să verifici ce driver instalat recent provoacă blocarea sistemului.Ar fi util să dai și un Clear CMOS plăcii de bază, fie scurtcircuitând jumper-ul alocat (CLR_CMOS), fie scoțând trei secunde bateria de memorie.... Link spre comentariu
pelosul Postat Martie 18, 2018 Autor Partajează Postat Martie 18, 2018 Am incercat si CLEAR CMOS,degeaba.Windows-ul l-am reinstalat pe un alt laptop,fara driverele lui Acer.Acelasi efect,porneste bine si apoi reporneste . In SAFE MODE functioneaza . Link spre comentariu
pelosul Postat Martie 22, 2018 Autor Partajează Postat Martie 22, 2018 Printe altele am incercat sa dezactivez in Core al procesorului,Functioneaza fara probleme .Cauza repornirii a fost rezolvata ,un mosfet "umflat".Reparatie efectuata intr-un centru specializat. O zi buna tuturor. Link spre comentariu
Florinel TV Postat Martie 22, 2018 Partajează Postat Martie 22, 2018 Un mosfet umflat Link spre comentariu
pelosul Postat Martie 22, 2018 Autor Partajează Postat Martie 22, 2018 Specialistul si raspunsul lui.O zi buna. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum