GEO 53 BN Postat Martie 12, 2018 Partajează Postat Martie 12, 2018 (editat) Intradevar prima motoreta a fost Carpati cu motor in doi timpi si capacitatea cilindrica de 70cm/cubi. Se spunea ca a fost o copie a motoretei germane Simpson. Daca e adevarat sa nu, habar n-am. Motoreta Carpati avea doar doua viteze, schimbarea vitezelor, facindu-se manual. Editat Martie 12, 2018 de GEO 53 BN Link spre comentariu
-Atlas- Postat Martie 15, 2018 Partajează Postat Martie 15, 2018 On 3/12/2018 at 9:13 PM, NICA said: Nu cumva prima motoreta construita la noi a fost Carpati ? se spunea ca era dupa Simpson... Buna Exact,si Carpati era de fabricatie romaneasca.Avea cam aceeasi capacitate cilindrica ca si Mobra dar cursa mai mica a pistonului. Mai am pe undeva un cilindru de Mobra alezat dupa piston de Carpati.Din fericire boltul se potrivea perfect.Avea 65cmc si se simtea diferenta de putere binisor. -Atlas- Link spre comentariu
dany_cta Postat Mai 6, 2018 Partajează Postat Mai 6, 2018 Eu am avut un Turist (toba jos si racire cu turbina) si am incercat sa ii pun semnalizari de trabant dar nu a functionat, se pare ca sarcina era prea mare pe bietul magnetou si se oprea motorul. Asta era inainte de aparitia ledurilor. Am ramas cu impresia ca este imposibil sa montezi consumatori seriosi (inclusiv incarcare acumulator) pe asa ceva fara reconstructia magnetoului. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum