Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mobra Hoinar


Gavra Ion

Postări Recomandate

Intradevar prima motoreta a  fost Carpati cu motor in doi timpi si capacitatea cilindrica de 70cm/cubi. Se spunea ca a fost o copie a motoretei germane Simpson. Daca e adevarat sa nu, habar n-am. Motoreta Carpati avea doar doua viteze, schimbarea vitezelor, facindu-se manual.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu
On 3/12/2018 at 9:13 PM, NICA said:

Nu cumva prima motoreta construita la noi a fost Carpati ? se spunea ca era dupa Simpson...

Buna
Exact,si Carpati era de fabricatie romaneasca.Avea cam aceeasi capacitate cilindrica ca si
Mobra dar cursa mai mica a pistonului.
Mai am pe undeva un cilindru de Mobra alezat dupa piston de Carpati.Din fericire boltul se
potrivea perfect.Avea 65cmc si se simtea diferenta de putere binisor.

-Atlas-

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Eu am avut un Turist (toba jos si racire cu turbina) si am incercat sa ii pun semnalizari de trabant dar nu a functionat, se pare ca sarcina era prea mare pe bietul magnetou si se oprea motorul. Asta era inainte de aparitia ledurilor.

Am ramas cu impresia ca este imposibil sa montezi consumatori seriosi (inclusiv incarcare acumulator) pe asa ceva fara reconstructia magnetoului.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări