Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Kit sistem vortex

Vizitator Claudiu Iulian Chirigiu

Postări Recomandate

Salut am un kit de amplificare vortex cu 4 FINALI irf 630a si prefinali 2n5551 si scoate un sunet ciudat mai ales la bass si as vrea sa il tunez un pic ce e de facut sunt amator am toate sculele necesare multumesc anticipat 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• validae

3

• George

3

• Blacksmith

1

• Alin_cj

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Pune măcar modelul exact al kitului, de unde să putem ghici ce ai tu acolo fără informații complete ? Pune eventual poze cu placa, le postezi pe Imgur și copiezi aici adresa imaginii BB Code (Forums)

Link spre comentariu

Am făcut o serie de trei printuri ale ecranului de încărcare pe Imgur. Se vede cum selectezi imaginea ce urmează s-o încarci pe site (prima poză), pe ce buton să dai click pentru obținerea linkului BB Code (Forums) (poza a doua) și ce adresă trebuie să copiezi apoi pe forum (poza a treia).oPOJbmq.png

QYZhZXH.png

jLoFQZs.png

Link spre comentariu
7 hours ago, George said:

Membrana difuzorului de bas cum se comporta in timpul brrrrr-itului? Ramane "impinsa" in fata sau invers? :)

5 hours ago, Claudiu Iulian Chirigiu said:

In fata rămâne membrana difuzorului

Ai tensiune continua pozitiva pe iesirea spre boxa. Nu mai conecta nicio boxa la acel kit. Risti sa arzi difuzoarele.

Link spre comentariu

Acolo se văd intervenții făcute de o persoană fără experiență, lipituri care pot crea scurtcircuit între trasee alăturate.Apelează la un depanator cu experiență. Poți eventual posta o cerere la Bazar - Servicii - Electrojob, poate cineva dintre membrii forumului din zona ta te poate ajuta.Ar fi de folos pentru asta și să-ți postezi localitatea la Profil....

Link spre comentariu