Vizitator Claudiu Iulian Chirigiu Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Salut am un kit de amplificare vortex cu 4 FINALI irf 630a si prefinali 2n5551 si scoate un sunet ciudat mai ales la bass si as vrea sa il tunez un pic ce e de facut sunt amator am toate sculele necesare multumesc anticipat Link spre comentariu
Alin_cj Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Cine stie ce e de facut? Macar pune niste poze cu acel "kit" si descrie problema mai amanuntit. Link spre comentariu
Vizitator Claudiu Iulian Chirigiu Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Se aude un brrr si cand este deconectat de la semnal Link spre comentariu
George Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Membrana difuzorului de bas cum se comporta in timpul brrrrr-itului? Ramane "impinsa" in fata sau invers? Link spre comentariu
validae Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Pune măcar modelul exact al kitului, de unde să putem ghici ce ai tu acolo fără informații complete ? Pune eventual poze cu placa, le postezi pe Imgur și copiezi aici adresa imaginii BB Code (Forums) Link spre comentariu
validae Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Am făcut o serie de trei printuri ale ecranului de încărcare pe Imgur. Se vede cum selectezi imaginea ce urmează s-o încarci pe site (prima poză), pe ce buton să dai click pentru obținerea linkului BB Code (Forums) (poza a doua) și ce adresă trebuie să copiezi apoi pe forum (poza a treia). Link spre comentariu
Vizitator Claudiu Iulian Chirigiu Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Link spre comentariu
Vizitator Claudiu Iulian Chirigiu Postat Martie 6, 2018 Partajează Postat Martie 6, 2018 Gata acum Link spre comentariu