Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Condensator


subsemnatul2012

Postări Recomandate

La 3/8/2018 la 2:49, marian a spus:

Pai tocmai ca stii, si de aia stii bine ca am dreptate in ce zic. N-ai gasit pana acum masina cu limitare de curent la incarcare, si nici n-ai sa gasesti oricat ai cauta, stii bine ca asa este si stii bine si de ce, dar nu vrei sa accepti asta. Problema nu-i la mine, nu eu sunt ala dstept, dar nici limitat.

Faptul ca tot scoti la inaintare incarcarea de pe masina asemanand-o cu cea de banc, imi spune destul.In discutia asta, nici nu trebuia amintit regimul de lucru pe masina si am incercat sa-ti explic si de ce.Daca ai inteles, e bine, daca nu, tot bine. In definitiv nu cu tine trebuie sa ne batem capul, tu le stii pe toate.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 64
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Marian

    20

  • doru3160

    15

  • QQme

    7

  • gabiz_ro

    5

Top autori în acest subiect

11 minutes ago, QQme said:

Probabil ca nimeni nu a spus ca nu trebue protejate,de la sig. la lim. de curent,fiecare dupa buzunar sau calificare

Exact!
Si uite asa arata un raspuns obiectiv.

PS: Doru folosesti pluralul in mod nejustificat.
Nu-si bate nimeni capul cu mine, cu atat mai putin tu ( sigur, nu ca ai avea vreodata motive ori temei sa o faci ).
Bineinteles ca am amintit de sistemul de incarcare de la masina, tocmai pentru a dovedi incontestabil ca ACUMULATORUL nu se supara daca nu-l incarci cu C/10.
 

Link spre comentariu
On 08/03/2018 at 9:31 AM, Marele Savant said:

concluzia pare a fi, pina in acst moment ca nu am citit pina la sfirsit, ca poti alimenta un acumulator de 12 dintr-o sursa de 137V care poate oferi max. 333A fara nici un risc pentru ca acumulatorul isi va luat exact cit are nevoie! Si cind ma gindesc ce prosti au fost/sint cei care produc dulapuri de zeci sau sute de kg pentru incarcarea acumulatorilor!

Stii tu ceva dar iti scapa esentialul. Iti scapa pentru ca stii doar ceva.

Hai sa-ti explic cum e de fapt. Ca am avut de a face cu zeci de baterii de la 2-300Ah la 2-3000Ah.

De ce nu vor toti sa incarce bateria in 2-3 ore si aleg 8-10-16 ore ca durata?

1. Cost: redresor stabilizat. Il comand de 500A sau de 150A. Pai se justifica costul daca sistemul alimentat nu e chiar asa de critic? Nu, in 99% din cazuri.

2. Cabluri, conectoare, etc. Se justifica costul? Nu, in 99% din cazuri.

3. La unele baterii (mai ales cele stationare) emanatiile de H2 sunt atat de importante incat costurile de ventilatie si riscul personalului de intretinere sunt factori determinanti. In 99% din cazuri.

Limitarea de curent se impune unde bateria este intr-un spatiu inchis, exista risc de supraincalzire, etc.

Altfel, bateria poate "lua" cat curent vrea ea, mecanic si electric este capabila. Cata vreme poate furniza curentii aia la pornire, mai e ceva de spus? Sau fabricantii zic sa nu dai la cheie mai mult de x secunde?

Link spre comentariu

Se pare ca dacă este scris undeva ceva atunci este litera de lege, nimeni nu trebuie sa pună la îndoială litera legii și sa folosească și conținutul capatinei ca să proceseze informațiile disponibile. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări