ANDRASONI LUCIAN Postat Martie 3, 2018 Partajează Postat Martie 3, 2018 (editat) LCD Toshiba, Mort nici o miscare!!! Salut, sunt si eu Amator electronist de mai multi Ani ca Hoby. Repar Masinautomate de Kafea Bosch, Siemens si m-am apucat Si de Frigidere si LCD TV. Mä chinui acuma de vreo 2,3 Säptämäni cu un “LCD Tosiba 32DL66Ps” . Un e dau de capat. Totu o mort: Nu are Imagine, Ton, LED, Standbyt Nimic nu se vede… L-am desfäcut sä mäsor un pic: Am inceput la Sursä >>> Curent inträ 230VAC >> Siguranta 230VAC e ok >> Toate Condensatoare am mäsurat sunt ok, nici unu inflat >> Resistente OK >> Diode OK >> Redresoru sunt 2 OK >> Transformatoru 2 OK Am mäsurat iesirea la Stecker Sursa: 40V DC OK 18V DC OK Tensiunea 24V DC = 0 ? La Pin 8,9 Tensiunea Standbyt 5V DC = 0 ? La Pin 5 Am crezut 100 % cä placa de Sursä e defectä dar acum Cred ca ar pute fi si altceva Mainboard etc? Am cumpärat 2 Pläci de Sursa credeam cä prima e defekt nich adoua Nu merge…. Probabil Tensiounea de 5 V vine din altä parte , Mainboard etc? Am mai fäcut ceva mäsäraturi intra curent si pe Mainboard C802 ,22yf are 300 V e ok Ce se pare caragios la Condensatoru ala mare 400V, 120yf Nu are tensiune 1,2 V DC? Ce am mai depistat Condensatoarele CE13, CE14 = 0V? Dupa Skema trebuie sä aibä AC250V/470p Poate nu am mäsurat bine Curentu? DC ,AC? Peter Editat Martie 3, 2018 de ANDRASONI LUCIAN Link spre comentariu
modoran Postat Martie 3, 2018 Partajează Postat Martie 3, 2018 Ala e text la misto sau facut cu google translate ( cel mai probabil ). Link spre comentariu
ANDRASONI LUCIAN Postat Martie 3, 2018 Autor Partajează Postat Martie 3, 2018 .Nu este la mișto, nu este tradus de aiurea, este real :https://powerforum.ro/viewtopic.php?f=67&t=3211 Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Martie 4, 2018 Partajează Postat Martie 4, 2018 Io cred ca pot canta opera mai bine decat repara acel tip tv-uri! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu