catax4u Postat Martie 2, 2018 Partajează Postat Martie 2, 2018 Va salut. Masina este Skoda Octavia 2 1.4 TSI benzina, cutie cu 6 trepte+R, an 2010. Se intampla ceva ciudat, si anume, uneori in anumite situatii, parcare cu spatele din scurt, manevre scurte de dat cu spatele pe teren mai dificil, adica putin panta, in general cu trenul de rulare putin tensionat, sa ramana blocata in marsarier, uneori mai tare alteori tine mai putin dar simti ca tine ceva acolo. Iese dar trebuie sa tragi cu simt de raspundere de schimbator. A mai facut figuri si la tr. 1 dar mai rar, a intrat mai greu sau a iesit mai greu, sau daca schimb mai repede parca s-a simtit ca freaca "fier pe fier" sau n-a intrat din prima, la jumatatea cursei schimbatorului se lovea de ceva. Cu masina oprita nu face asa, se comporta bine intra si iese din toate treptele inclusiv marsarier. In general, merge bine cutia, doar in anumite situatii apar problemele descrise. Am schimbat deja uleiul din cutie cu unul original aditivat de la reprezentanta. Dupa schimbare s-a simtit o ameliorare dar apoi incet incet parca face la fel. Poate fi si ambreiajul, sa nu debraieze mereu complet? Sau e ceva cu cutia. Nu prea m-a lamurit nimeni pana acum, daca vreau sa simulez problemele astea chiar atunci nu mai face asa cutia, nu face mereu. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 2, 2018 Partajează Postat Martie 2, 2018 (editat) Ori ulei mai putin decat trebuie si sincronizarea se face destul de anevoios .(aici as fi cam sigur ca este asa. poate a-i ceva semering care curge si nu se vede ) Ori placa de presiune uzata inegal,si uneori rulmentul de presiune nu o debraiaza cum trebuie . Cu luchidu de frana cum stai nu este putin?(din ce retin ambreaju este alimentat cu lichid din acelas vas. Ori e modelu cu .cablu? Editat Martie 2, 2018 de pop_ady44 Link spre comentariu
mac01 Postat Martie 2, 2018 Partajează Postat Martie 2, 2018 (editat) Indiferent de situatie...ca s-a stricat cutia sau ambreiajul...tot trebuie sa umbli acolo si sa dai cutia jos.. Eu zic ca este de la ambreiaj. Ne poti spune cati km are masina, daca a mai calarit-o si altcineva si daca a fost umblat vreodata la ambreiaj? Editat Martie 2, 2018 de mac01 2 Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 2, 2018 Partajează Postat Martie 2, 2018 Acum 3 minute, mac01 a spus: Indiferent de situatie...ca s-a stricat cutia sau ambreiajul...tot trebuie sa umbli acolo si sa dai cutia jos.. Pe treaba asta a-i un like de la mine . Da corect tot trebuie data jos cutia si atunci vezi clar cum sta si ambreaju . 1 Link spre comentariu
catax4u Postat Martie 2, 2018 Autor Partajează Postat Martie 2, 2018 Masina am cumparat-o din Germania primavara trecuta la 158000 km. Ambreiaju cred ca este hidraulic la ea. Oricum se schimba tot kitul de ambreiaj cand se schimba nu? Nu stiu daca a fost schimbat vreodata. Uleiul in cutie l-am schimbat la inceputul anului, nu cred ca este prea putin, este de origine si aditivat cu particule de cupru. Am eu acum 174000 km facuti cu masina. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 3, 2018 Partajează Postat Martie 3, 2018 Deci tu a-i aproximativ 16000 de km facuti cu ea? Chitu de ambreaj nu include cilindru/piston . El este format din ,placa de presiune, volanta dupa caz , discu propriu zis ,si rulmentul de presiune. Acolo poate sa fie si furca sau tija de decuplare stramba . Dar o sa vezi tu cand ajunge mecanicu acolo si o desface . Si ce interesant ar fi sa fie doar timoneria Link spre comentariu
catax4u Postat Martie 3, 2018 Autor Partajează Postat Martie 3, 2018 Bine ar fi sa fie doar timoneria. O verificare, in sensul ca au ridicat-o pe elevator si au aruncat o privire pe-acolo fara sa desfaca mare lucru, au facut si cei de la reprezentanta, dar au zis ca n-au vazut nimic si mi-au recomandat sa schimb uleiul cu unu d-ala aditivat original, ceea ce am si facut. Au banuit cutia. Apoi cutia a lucrat mai bine, asa m-i s-a parut. Acum vad ca face aceleasi figuri cu blocatul in marsarier si se pare ca ieri si la treapta 1 si marsarier parca freca fier pe fier, nu se potrivesc dintii aia acolo, atunci cand sa introduc in viteza, pe sloiurile astea de gheata. Am facut un test: am simulat blocajul in marsarier, cand am simtit ca s-a blocat am lasat masina sa se miste din inertie un pic la vale cu ambreiajul apasat, apoi am tras de schimbator si a iesit foarte usor. Asta cu motorul pornit. Dupa aceea, in starea blocat in marsarier, am oprit motorul, am apasat din nou ambreiajul si iar a iesit foarte usor. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 3, 2018 Partajează Postat Martie 3, 2018 Nu debreiaza total... atentie ca astea de la WAG cam cedeaza pe la ~180k-200k. Ma refer la ambreiaj. Link spre comentariu
adydep Postat Martie 3, 2018 Partajează Postat Martie 3, 2018 (editat) Prima data se incearca o aerisire a circuitului de ambreiaj.O mica bula de arer daca are pe instalatie,chiar cu pedala la fund,nu reuseste sa debreieze complet.Cutia nu are nimic. p.s. nu are furca,este rulment hidraulic,ce actioneaza direct asupra diafragmei. Editat Martie 3, 2018 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
catax4u Postat Martie 3, 2018 Autor Partajează Postat Martie 3, 2018 Si mai e o chestie. In oras, in trafic, cand schimb, tr 2 in 3 , 3 in 4 sau invers, initial am banuit ca am eu ceva in masina care se misca din inertie, vreun obiect in portbagaj, dar cand apas sau eliberez ambreiajul, nu mai retin exact, se aude un "wuu" scurt, la capatul cursei ambreiajului. Nu mereu, dar am remarcat si treaba asta. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 3, 2018 Partajează Postat Martie 3, 2018 In primul rand exista o regula cu locatia la profil, printre altele, tocmai pentru a primi detalii de la colegi despre service-uri bune din orasul tau. A doua la mana, intelege ca daca te lasa, te lasa in camp. Ambreiajul cedeaza brusc. Cand a murit, a murit, si nu se stie unde te prinde. Parerea mea e sa mergi cu 50 lei, sa ti-o urce pe elevator, si sa vada ce e de facut. Astfel de situatii se rezolva cu dinamometrica, nu cu tastatura. Pot sa fie multe, de la placa de presiune, circuit hidraulic, nivel de ulei redus, aer cum a spus colegul mai sus, discul, etc. Automobilele, si asta mi-o spun si mie ca uneori cam neglijez, se intretin si in intervalul dintre service-urile importante. Link spre comentariu
catax4u Postat Martie 3, 2018 Autor Partajează Postat Martie 3, 2018 Da asa este, nu se rezolva cu tastatura. Dar poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta si din cauza asta am deschis subiectul. Asa poate aflu mai multe si nu schimb ceva ce nu trebuie schimbat si irosesc timp si bani. Oricum, categoric ca o sa ma duc la un service, dar m-i s-a parut ciudat acest comportament al masinii. Multumesc pt. raspunsuri. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 4, 2018 Partajează Postat Martie 4, 2018 In mod absolut la Km astia iti cedeaza ambreiajul, cat de curand. E doar o chestiune de timp... Si un mecanic bun, va face revizie totala in zona aia, de la placa, disc, chiar volanta, pana la schimb ulei sistem hidraulic, reglaje cursa, etc. Adica, nu e foarte constructiv sa le remediezi punctual. Acum, tu stii cat de mult vrei sa investesti, si cat de importanta e masina aia pt. tine. Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 4, 2018 Partajează Postat Martie 4, 2018 La 02.03.2018 la 23:10, catax4u a spus: Masina am cumparat-o din Germania primavara trecuta la 158000 km. Imi suna tare cunoscut cifra asta...parca ar fi vorbiti si nemtii astia sa-si vanda masinile, toti pe la 150k km. Link spre comentariu
sesebe Postat Martie 4, 2018 Partajează Postat Martie 4, 2018 Nu intra in tara masina cu 150k km si sa fie vinduta cu kilometrujul asta in bord. Cele ce se vind cu 150000 in bord aveau la intrare cel putin 250000 kilometri facuti. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum