Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Whirpool AWT5088/4


nostrom

Postări Recomandate

Buna seara,

Detin aceasta masina de spalat si de la un timp ii sare cureaua ce are inscriptionata seria :

461973085281 1204 H MA Am facut comanda si mi-a venit o curea cu seria :

L461973085281 8 PHE 1204

Aceasta curea noua este mai mica si nu o pot monta. Motorul nu are posibilitatea reglarii pe verticala.

Sub ce cod se mai gaseste aceasta curea ?

Lungimea curelei originale cu aproximatie 118 cm

Lungimea curelei noi cu aproximatie 114 cm

Astept un sfat sau o sursa de unde pot cumpara cureaua.

Va multumesc,

Nostrom

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • nostrom

    4

  • validae

    2

  • ipotexas

    1

  • cornel1962

    1

Top autori în acest subiect

Buna ziua. Atat timp cat cureaua originala nu prezinta urme de ciupituri sau destramari de material cu siguranta este inca buna. aceste curele nu se largesc in timp avand in interior o armatura textila. FAptul ca sare se datoreaza unei defectiuni la unul sau ambele axe ale tamburului. Daca va uitati cu atentie,invartind fulia cred ca veti observa cum aceasta se roteste descentrat. Un set de flanse cu ax se gaseste la vreo 65 lei dar operatiunea de inlocuire nu este tocmai simpla daca nu aveti cunostintele si uneltele necesare. Nu mai dati banii pe curele ca sunt bani aruncati

Link spre comentariu

,, sunt 6 diferite tipuri pentru modelul awt50884 si trei tipuri de curele 1208J4 1197J5 1204H8 ,,, da-ne optzecisicinci-ul sa-l identificam corect

Multumesc pentru raspuns si pentru precizarile referitoare la "Curele" Am intrat in posesie unei curele originale si nu mai sare. Am remarcat insa ca motorul se incalzeste excesiv (evident si fulia ) acest lucru determina ( in opinia mea ) in timp deformarea curelei. Consider ca aceasta incalzire nu este in regula si voi schimba si motorul pentru o concluzie corecta. Precizez inca odata ca flansele si rulmentii sunt in regula si nu exista o descentrare a fuliei.

Nostrom

Link spre comentariu

Motorul se încălzește destul de puternic fiindcă nu e prevăzut cu ventilator.Deci nu e anormal dacă axul sau corpul devine fierbinte, decât dacă acest lucru se întâmplă la foarte scurt timp. O anomalie a motorului s-ar traduce și în zgomote anormale sau scânteiere anormală la colector.Dacă pe colector nu se văd pete sau arsuri, iar suprafața e uniformă, nu cred că motorul are ceva probleme.Puteți de altfel să-l diagnosticați ușor urmărind topicul acesta:https://www.elforum.info/topic/103553-verificarea-motoarelor-universale-cu-rotor-bobinat/

Link spre comentariu

Motorul se încălzește destul de puternic fiindcă nu e prevăzut cu ventilator.Deci nu e anormal dacă axul sau corpul devine fierbinte, decât dacă acest lucru se întâmplă la foarte scurt timp. O anomalie a motorului s-ar traduce și în zgomote anormale sau scânteiere anormală la colector.Dacă pe colector nu se văd pete sau arsuri, iar suprafața e uniformă, nu cred că motorul are ceva probleme.Puteți de altfel să-l diagnosticați ușor urmărind topicul acesta:https://www.elforum.info/topic/103553-verificarea-motoarelor-universale-cu-rotor-bobinat/

Multumesc domnule validae, in primul rand m-ati scutit de o munca delicata (Inlocuire motor) cred ca sunt eu prea suspicios si ca masura am sa o las sa functioneze o perioada de timp si vad cum se comporta.

Nostrom

Link spre comentariu

Cureaua poate sări și din cauza unor vibrații exagerate ale cuvei la stoarcere, de exemplu dacă amortizoarele sau rulmenți sunt uzate.Forma fuliei motorului (striuri paralele) ar trebui să centreze automat cureaua în mod normal. Oricum, curelele se lărgesc un pic după un timp indiferent de situație chiar dacă au inserție....din cauza uzurii stratului intern de auciuc.De altfel, se poate ușor observa că mașina e plină de un praf negru pe interior, acesta ajunge până și pe placa electronică, o parte provine de la periile de cărbune, iar o alta de la cureaua de transmisie....

Editat de validae
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări