nostrom Postat Februarie 9, 2018 Partajează Postat Februarie 9, 2018 Buna seara, Detin aceasta masina de spalat si de la un timp ii sare cureaua ce are inscriptionata seria : 461973085281 1204 H MA Am facut comanda si mi-a venit o curea cu seria : L461973085281 8 PHE 1204 Aceasta curea noua este mai mica si nu o pot monta. Motorul nu are posibilitatea reglarii pe verticala. Sub ce cod se mai gaseste aceasta curea ? Lungimea curelei originale cu aproximatie 118 cm Lungimea curelei noi cu aproximatie 114 cm Astept un sfat sau o sursa de unde pot cumpara cureaua. Va multumesc, Nostrom Link spre comentariu
ipotexas Postat Februarie 9, 2018 Partajează Postat Februarie 9, 2018 Buna ziua. Atat timp cat cureaua originala nu prezinta urme de ciupituri sau destramari de material cu siguranta este inca buna. aceste curele nu se largesc in timp avand in interior o armatura textila. FAptul ca sare se datoreaza unei defectiuni la unul sau ambele axe ale tamburului. Daca va uitati cu atentie,invartind fulia cred ca veti observa cum aceasta se roteste descentrat. Un set de flanse cu ax se gaseste la vreo 65 lei dar operatiunea de inlocuire nu este tocmai simpla daca nu aveti cunostintele si uneltele necesare. Nu mai dati banii pe curele ca sunt bani aruncati Link spre comentariu
nostrom Postat Februarie 10, 2018 Autor Partajează Postat Februarie 10, 2018 Multumesc de raspuns, tamburul se roteste corect.Cu aproximativ 1 an in urma au fost schimbate flansele. Link spre comentariu
cornel1962 Postat Februarie 10, 2018 Partajează Postat Februarie 10, 2018 https://www.lexservice.ro/cumpara/rulment-6203-flansa-masina-de-spalat-whirlpool-incarcare-verticala-7099757 Link spre comentariu
blacired Postat Februarie 10, 2018 Partajează Postat Februarie 10, 2018 ,, sunt 6 diferite tipuri pentru modelul awt50884 si trei tipuri de curele 1208J4 1197J5 1204H8 ,,, da-ne optzecisicinci-ul sa-l identificam corect Link spre comentariu
laurentiu333 Postat Februarie 10, 2018 Partajează Postat Februarie 10, 2018 (editat) Sigur cureaua noua nu este originala,dar se poate monta asta stiu sigur ca am montat vreo cateva... Editat Februarie 10, 2018 de laurentiu333 Link spre comentariu
nostrom Postat Februarie 11, 2018 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2018 ,, sunt 6 diferite tipuri pentru modelul awt50884 si trei tipuri de curele 1208J4 1197J5 1204H8 ,,, da-ne optzecisicinci-ul sa-l identificam corect Multumesc pentru raspuns si pentru precizarile referitoare la "Curele" Am intrat in posesie unei curele originale si nu mai sare. Am remarcat insa ca motorul se incalzeste excesiv (evident si fulia ) acest lucru determina ( in opinia mea ) in timp deformarea curelei. Consider ca aceasta incalzire nu este in regula si voi schimba si motorul pentru o concluzie corecta. Precizez inca odata ca flansele si rulmentii sunt in regula si nu exista o descentrare a fuliei. Nostrom Link spre comentariu
validae Postat Februarie 11, 2018 Partajează Postat Februarie 11, 2018 Motorul se încălzește destul de puternic fiindcă nu e prevăzut cu ventilator.Deci nu e anormal dacă axul sau corpul devine fierbinte, decât dacă acest lucru se întâmplă la foarte scurt timp. O anomalie a motorului s-ar traduce și în zgomote anormale sau scânteiere anormală la colector.Dacă pe colector nu se văd pete sau arsuri, iar suprafața e uniformă, nu cred că motorul are ceva probleme.Puteți de altfel să-l diagnosticați ușor urmărind topicul acesta:https://www.elforum.info/topic/103553-verificarea-motoarelor-universale-cu-rotor-bobinat/ Link spre comentariu
nostrom Postat Februarie 11, 2018 Autor Partajează Postat Februarie 11, 2018 Motorul se încălzește destul de puternic fiindcă nu e prevăzut cu ventilator.Deci nu e anormal dacă axul sau corpul devine fierbinte, decât dacă acest lucru se întâmplă la foarte scurt timp. O anomalie a motorului s-ar traduce și în zgomote anormale sau scânteiere anormală la colector.Dacă pe colector nu se văd pete sau arsuri, iar suprafața e uniformă, nu cred că motorul are ceva probleme.Puteți de altfel să-l diagnosticați ușor urmărind topicul acesta:https://www.elforum.info/topic/103553-verificarea-motoarelor-universale-cu-rotor-bobinat/ Multumesc domnule validae, in primul rand m-ati scutit de o munca delicata (Inlocuire motor) cred ca sunt eu prea suspicios si ca masura am sa o las sa functioneze o perioada de timp si vad cum se comporta. Nostrom Link spre comentariu
validae Postat Februarie 11, 2018 Partajează Postat Februarie 11, 2018 (editat) Cureaua poate sări și din cauza unor vibrații exagerate ale cuvei la stoarcere, de exemplu dacă amortizoarele sau rulmenți sunt uzate.Forma fuliei motorului (striuri paralele) ar trebui să centreze automat cureaua în mod normal. Oricum, curelele se lărgesc un pic după un timp indiferent de situație chiar dacă au inserție....din cauza uzurii stratului intern de auciuc.De altfel, se poate ușor observa că mașina e plină de un praf negru pe interior, acesta ajunge până și pe placa electronică, o parte provine de la periile de cărbune, iar o alta de la cureaua de transmisie.... Editat Iunie 13, 2018 de validae Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum