Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Grundig XM 3000 + Grundig SV 2000

Vizitator Sisamut

Postări Recomandate

Vizitator Sisamut

Salut,

Sunt extrem (dar extrem) de începător în ale boxelor, amplificatoarelor, etc. Mi-a recomandat cineva aceste boxe (Grundig XM 3000) cu tot cu respectivul amplificator (Grundig SV 2000) pentru a le lega la un pick-up (cel mai probabil va fi un Pro-Ject Essential III sau Pro-Ject Ortofon 2M).

Întrebările mele sunt (să păstrăm perspectivele, vă rog, căci, așa cum am menționat, sunt începător și habarnist):

- boxele astea sunt OK pentru a fi folosite cu amplificatorul respectiv (știu că-s active, din câte m-am informat pe net, dar mi s-a recomandat musai acel amp)? Există vreun risc să se prăjească ori boxele ori amp-ul în vreun fel?

- pentru conexiunea cu pick-up-ul (el nefiind preamplificat), ar mai fi nevoie de ceva sau e suficient să-l conectez la amp și toate bune?

Mulțumesc anticipat pt răspuns (și pt răbdare).

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Shambala

1

• VTP

1

Top autori în acest subiect

Eu consider un nonsens sau cel putin o "redundanta exagerata" folosirea unui amplificator de putere asociat cu boxe active. (Adica sa folosesti amplificatorul doar ca preamplificator).

Exista optiuni mult mai bune la acel pickup.

Link spre comentariu

@sisamut,

Eu imi pun urmatoarele intrebari:

- dece trebuie sa luati neaparat Grundig?

- dece sa folosesti incinte active? Amplificatorul in cauza are iesire L - R din preamplificator? Cuplati incintele active la iesirile de difuzor???

- ce interes are persoana in cauza in toata afacerea?