Vizitator Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 adica acel punct de masa comun?cum i se spune si care il gaseseti prin tatonarea zoneleor carcasei,nu?Prin carcasa/sasiu ce o mai fi ,-nu trebuie sa circule curenti de masa prin "carcasa/sasiu ce o mai fi" !, carcasa trebuie cuplata la potentialul masei galvanic-atit. Link spre comentariu
mișa Postat August 15, 2010 Partajează Postat August 15, 2010 Cind ai mai multe puncte in care carcasa e conectata la masa apar probleme cu brumul. Probleme fara solutie. Atentie mare si la mufele de intrare. Link spre comentariu
gabi_lori Postat August 19, 2010 Partajează Postat August 19, 2010 Cind ai mai multe puncte in care carcasa e conectata la masa apar probleme cu brumul. Probleme fara solutie. Atentie mare si la mufele de intrare.mersi mult e o chestiune buna de stiut,cu mufele toti avem tendinta de a le lega la masa carcasei si astfel cream n-spe puncte de masa,tot nu inteleg insa de ce aveam mereu probeme cand foloseam alimentare cu infasurari separate pe acelasi traf,intotdeauna autooscila,oare legam in mai multe locuri masa la carcasa si cream bucle de masa?e posibil... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum