Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Defect audi a3


Rashad Ionita

Postări Recomandate

Buna seara, si la multi ani!

Am un audi a3 8L 1.8 20v benzina si intr-o dimineata am plecat la gara sa duc pe cineva si cand sa intorc am auzit un fel de harjonit pe undeva la motor si de atunci nu mai vrea sa plece de pe loc, in ce sens pornesc motorul bag in viteza, iar cand ridic ambreiajul nu pleaca de pr loc, si in timp ce ridic ambreiajul de aude si acel harjonit.

Am verificat plabetarle sa nu fie rupte si nu sunt, de la ce poate fi???

Intreb, sa imi fac o oarecare idee, nu sa ma puna sa schimb tot felul de piese aiurea, si sa nu.i dea de cap, doar de dragul de a schimba.

 

 

 

Ps. Inca nu am fost la mecanic, doarece eu stau la tara, cel mai apropiat service este la cam 30km, plus ca inca nu am gasit pe niciunul care sa fie disponibil

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Rashad Ionita

    4

  • Faker

    2

  • adydep

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Ambreiajul cupleaza, este schimbat tot setul, in urma cu cateva luni.

Zilele trecute am ridicat-o de fata pe "butuci" si am bagat in viteza, cu motorul oprit, iar rotile din fata se invart ceea ce nu este normal. (Am tractiune fata)

Si mai este ceva ciudat, cand invarteam de roata din dreapta se invartea si cea din stanga, dar cand o invarteam pe cea din stanga, cea din dreapta nu se invartea, sa fie cutia de viteze???

Daca este de la cutie, se poate repara sau trebuie schimbata???

Editat de Rashad Ionita
Link spre comentariu

Acesta fiind ceva la cutia de viteze???

 

 

 

 

Ps. Nu dati cu pietre, eu nu prea ma descurc cu mecanica, de putin timp am inceput sa invat.

Editat de Rashad Ionita
Link spre comentariu

Ca idee,cum arata un diferential

post-243815-0-28365700-1515521977_thumb.jpg

 

Ridica-o pe butuci de fata,porneste motorul si da drumul la ambreiaj,urmarind daca se invart rotile-cu atentie!

Din ce spui problema este din ambreiaj-nu mai realizeaza cuplajul.

Mai poate fi si pinionul de atac care calca pe coroana diferentialului(vezi in poza)"barbierit";dar e greu de crezut.

Editat de Andrei Tabacaru
Link spre comentariu

Nu inceteleg, cum sa nu mai realizeze cuplajul, cand tot setul a fost schimbat pe la sfarsitul lunii iunie...motivul a fost ca, cand bagam in viteza mereu imi agata.

Nu mai retin exact de la ce era, si mi.a spus mecanicul sa schimb si setul deoarece pare cam uzat...

E posibil sa nu fi montat ceva cum trebuie pe acolo???

Editat de Rashad Ionita
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări