Stefan Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 Daca era Megan 3 din 2015 sa stii ca fludorul se topea la 385°C De ce naiba conteaza ca era ECU de injectie megan ... Voi discutati de temperatura topirii firului de fludor in aer sau de topirea flurului pe un pin THT cu trecere metalizata sau SMD cu ditamai padurile termice? Link spre comentariu
blacired Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 cand varful e pe gatate tot cresc temperatura si tot nu topeste, iL mai ajut cu suflanta,, cand pun cel nou e ok la temp optime quote #90 Link spre comentariu
dorofteius Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 (editat) Eu vorbesc doar de real thing. Am am avut chestia in lucru. Pur si simplu. La 270, si JBC-ul vorbeste singur. Editat Ianuarie 6, 2018 de dorofteius Link spre comentariu
dan cod Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 Nu ai cum cu 270* să meargă.Nu arată bine. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 (editat) Eu vorbesc doar de real thing. Am am avut chestia in lucru. Pur si simplu. La 270, si JBC-ul vorbeste singur. Si eu despre ce crezi ca vorbesc , e o constatate proaspata si ciudata pe care incerc sa mi-o explic . Poate am un pistol cu teromsenzor defect ??? Prima data l-am pornit cu cu setarile intiale de 420 si tindea sa se "invineteasca - albastreasca " dupa care am facut probe . Stefan Nicolae Daca era Megan 3 din 2015 sa stii ca fludorul se topea la 385°C De ce naiba conteaza ca era ECU de injectie megan ... Din pacate nu sant eu asa stiutor sa stiu ce facea Meganul din 2015. Editat Ianuarie 6, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
dan cod Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 E defect ceva.Eu lucrez la 330-350* și merge ok. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 (editat) E defect ceva.Eu lucrez la 330-350* și merge ok. Da incepe sa fie clar , panarame de pistoale cu teromosenzori alandala , la unu merge cu 270 la altu cu 450 sau 350 . La mine daca cobor temperatura sub 190 nu se mai topeste fludorul . Editat Ianuarie 6, 2018 de Vizitator Link spre comentariu
Stefan Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 Stefan Nicolae Daca era Megan 3 din 2015 sa stii ca fludorul se topea la 385°C De ce naiba conteaza ca era ECU de injectie megan ... Din pacate nu sant eu asa stiutor sa stiu ce facea Meganul din 2015. Era o gluma daca nu ai inteles. Adica doream sa subliniez ca atunci cand faci o lipitura nu conteaza ca e ECU de nu stiu ce masina cu motorizare x.y din anul z. Conteaza daca tehnologia folosita este Pb free, ce piesa lipesti / dezlipesti si unde / pe ce suprafata se disipa caldura din varful letconului. In functie de astea alegi tipul varfului, temperatura si puterea minima necesara. Link spre comentariu
dorofteius Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 (editat) Tocmai. Megane 2007 DDCR nu era leadfree. Era leaded. DcM1.2 este leadfree. Editat Ianuarie 6, 2018 de dorofteius Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 6, 2018 Partajează Postat Ianuarie 6, 2018 Era o gluma daca nu ai inteles. Adica doream sa subliniez ca atunci cand faci o lipitura nu conteaza ca e ECU de nu stiu ce masina cu motorizare x.y din anul z. Conteaza daca tehnologia folosita este Pb free, ce piesa lipesti / dezlipesti si unde / pe ce suprafata se disipa caldura din varful letconului. In functie de astea alegi tipul varfului, temperatura si puterea minima necesara. Am inteles pentru noptii linistite am preferat sa raman la electronica "Home" Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum