Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

statii de lipit


sasu

Postări Recomandate

Daca era Megan 3 din 2015 sa stii ca fludorul se topea la 385°C :rade: De ce naiba conteaza ca era ECU de injectie megan ...

 

Voi discutati de temperatura topirii firului de fludor in aer sau de topirea flurului pe un pin THT cu trecere metalizata sau SMD cu ditamai padurile termice?

Link spre comentariu

 

Eu vorbesc doar de real thing.

Am am avut chestia in lucru. Pur si simplu.

La 270, si JBC-ul vorbeste singur.

Si eu despre ce crezi ca vorbesc , e o constatate proaspata si ciudata pe care incerc sa mi-o explic .

Poate am un pistol cu teromsenzor defect ???

Prima data l-am pornit cu cu setarile intiale de 420 si tindea sa se "invineteasca - albastreasca " dupa care am facut probe .

 

Stefan Nicolae

Daca era Megan 3 din 2015 sa stii ca fludorul se topea la 385°C :rade: De ce naiba conteaza ca era ECU de injectie megan ...

 

Din pacate nu sant eu asa stiutor sa stiu ce facea Meganul din 2015.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

E defect ceva.Eu lucrez la 330-350* și merge ok.

Da incepe sa fie clar , panarame de pistoale cu teromosenzori alandala , la unu merge cu 270 la altu cu 450 sau 350 .

La mine daca cobor temperatura sub 190 nu se mai topeste fludorul .

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Stefan Nicolae

Daca era Megan 3 din 2015 sa stii ca fludorul se topea la 385°C :rade: De ce naiba conteaza ca era ECU de injectie megan ...

 

Din pacate nu sant eu asa stiutor sa stiu ce facea Meganul din 2015.

Era o gluma daca nu ai inteles. Adica doream sa subliniez ca atunci cand faci o lipitura nu conteaza ca e ECU de nu stiu ce masina cu motorizare x.y din anul z.

Conteaza daca tehnologia folosita este Pb free, ce piesa lipesti / dezlipesti si unde / pe ce suprafata se disipa caldura din varful letconului. In functie de astea alegi tipul varfului, temperatura si puterea minima necesara.

Link spre comentariu

Era o gluma daca nu ai inteles. Adica doream sa subliniez ca atunci cand faci o lipitura nu conteaza ca e ECU de nu stiu ce masina cu motorizare x.y din anul z.

Conteaza daca tehnologia folosita este Pb free, ce piesa lipesti / dezlipesti si unde / pe ce suprafata se disipa caldura din varful letconului. In functie de astea alegi tipul varfului, temperatura si puterea minima necesara.

Am inteles :) pentru noptii linistite am preferat sa raman la electronica "Home"

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări