Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Monitor sau tv?

neagu

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea,pun o intrebare la care cred ca pot primii un raspuns sa ma pot hotara ce sa cumpar.Deci, vreau sai cumpar baiatului un monitor led pentru calculator dar in comert sunt si televizoare ce sunt prevazute cu mufa vga sunt in dubii si nu stiu ce sa aleg tv sau monitor. Eu cred ca un monitor este mai rezistent decat un tv, dar....... un raspuns de la cei ce cunosc e bine venit. Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• neagu

3

• iuliantv

1

• modoran

1

• Florinel TV

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Acum ce este pe piata este cam greu sa stii ce sa alegi ca daca iei monitor ai un singur avantaj decit ca va functiona doar pe o singura functie doar pe monitor , daca iei un tv atunci ai doua avantaje unul ca functioneaza si ca tv si ca monitor , in rest de durata ambele sunt la fel (ca doar sunt ambele china) doar ca la ambele varianta este de un pic de noroc , asta ma refer si la un monitor simplu cit si la un tv + monitor asta doar cu putin noroc , in rest depinde de bani datii pe produse daca sunt de firma (si asta nu prea se gasesc) ramine doar varianta china

Link spre comentariu