Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Posta si serviciile prestate.....


Postări Recomandate

Scuze că mă bag și eu și nu voi vorbi despre Poșta Română - cu care am avut incidente minore , în particular legate de cozi ( pentru care o parte din cauze sunt explicate mai sus ) sau de lipsa de seriozitate a factorilor . Cu funcționarele de la ghișee nu am avut incidente .

 

Voi vorbi despre un curier, relativ cunoscut. Am făcut o comandă on line sâmbăta . Evident că nu am crezut ceea ce scria pe site că marfa va pleca în 24 de ore și nici nu a plecat , dar a plecat luni de la sediul firmei din Brașov și era seara la sediul curierului din Mogoșoaia de unde a plecat ( se pare) în aceeași seară spre Cluj .

Coletul a ajuns bine merci la mine joi, după ce m-am dus să-l ridic de la hub-ul lor de la marginea orașului unde evident nimeni n-a răspuns la telefon și unde coletul zăcea ( la ora 15:23 ) în mijlocul depozitului , evident fără nicio intenție de a cuiva de a-l expedia . Tot evident , nu mi-a oferit nimeni nicio explicație pentru întârziere . Și vorbim de Cluj, nu de un orășel . Ce-i drept , transportul a fost plătit de vânzător dar dat fiind deranjul meu (nu am mașină, m-am dus cu cineva ) preferam să vină la poștă. Era mai aproape.

 

Și poate nu era stres dar coletul conținea un troler de care aveam nevoie pentru că urma să plec luni din țară .

Link spre comentariu

La firmele ( mari ) de curierat , se poate urmari on - line " traseul " unui colet . Daca sant sincope , se poate lua legatura cu dispeceratul national . Personal , n - am avut nevoie decat de 2 ori ( cate o data cu firme diferite ) , dar a functionat . Pretul ... o zi intarziere . Asta fiindca nu m - am dus la sediul local , puteam sa - l ridic seara .

Editat de gauss
Link spre comentariu

Păi se poate , și-mi zicea că e în Cluj . Cu ce mă ajuta asta ? La telefon n-au răspuns - la numărul de Cluj mă refer ....

Am o captură cu AWB-ul dar nu cred că e cazul.

Plecat 13.11.2017 ora 10:47 de la expeditor ( Brașov ) sosit 15.11.2017 ora 7:00 la Cluj și de acolo pauză până în 16.11.2017 ora 15:23 când l-am ridicat personal .

În total peste trei zile care ar fi devenit cine știe câte dacă nu mă duceam după el . Cu poșta de la Brașov la Cluj ajungea mai repede că nu mai trecea prin București.

 

EDIT Și se pretinde că e mare ( firma ) .

Editat de UDAR
Link spre comentariu

N - am contrazis nimic din ce scrieti . Inteleg ca coletul trebuia sa intre la livrare in 15.11.2017 fiind la Cluj . Eu as fi procedat dupa cum am spus . Neprimind SMS pana la orele 9 si jumatate , 10 ... in ziua respectiva , as fi rezolvat cu dispeceratul national . Acum , face fiecare cum crede .

Link spre comentariu

Voi ține cont de sugestie data viitoare ... dacă va ma fi ( dacă ar fi după mine, nu ) .

Experiența e bună dar uneori îți joacă feste . N-am mai pățit înainte ( cu alți curieri ) să nu pot să-i contactez telefonic , pe numerele din Cluj, timp de două zile . Trebuia s-o aflu și pe asta.

Link spre comentariu

Intr - adevar , cam ciudat . A nu se intelege gresit . Nu am afinitati cu firmele de curierat . De nici un fel . Serviciul pe care il presteaza contra plata e un contract comercial , in niste termeni si conditii . Printre ele este si durata serviciului . Personal , am contract cu 2 firme , si nu am a ma plange . Exceptand cele 2 cazuri pe care le - am mentionat . Multe , putine ... in cativa ani , poate judeca fiecare . Repet , numai experiente personale ... nu pot vorbi la general , despre alti clienti ai firmelor de curierat sau cum functioneaza acestea in alte localitati .

Link spre comentariu

Păi acuma, glumind puțin, în localitatea pe care o aveți menționată la locație , funcționează probabil foarte bine .

Dumneavoastră aveți contract cu niște curieri . Și firma la care lucrez are și discutăm altfel cu ei . Dar pe persoană fizică, dacă cumperi ceva online, rar ai posibilitatea să-ți alegi curierul.

Link spre comentariu

Chiar n - am trecut in gluma locatia . Ani de zile am avut trecut Ploiesti . Tot acolo locuiesc . Zeci de useri stiu ... cu multi ma cunosc personal . Ma rog , adresa de pe cartea de identitate . De ceva timp , de cand am trecut Romania , am dormit ( o perioada ) mai mult in alte localitati , decat acasa ... cam pe tot teritoriul Romaniei . Ma rog , orase mari . Un an de zile ( cursiv ) nici n - am postat pe forum ( si ) din lipsa de timp . Altfel , o droaie de colegi au trecut la locatie kestii mult mai ezoteric - mistocaresti . N - am observat sa se sesizeze cineva , deci inteleg ca nu este o problema . Unii sant plecati din Romania ... si pare a le fi frica sa mentioneze , probabil din discretie . In fine ... nu e treaba mea . Simple constatari ...

Editat de gauss
Link spre comentariu

Știam și eu că sunteți din Ploiești din alte postări ale Dvs. Ideea glumei era că dacă în localitatea Dvs funcționează bine ar trebui să funcționeze bine și în localitatea aia mai mare pe care o aveți trecută . În fine , poate n-am avut destul umor .

Pe de altă parte cred, până la proba contrarie, că nu localitatea ci firma face diferența.

 

Dar mă opresc că nu vrea să devin offtopic . Apropo, este offtopic la Diverse ?

Editat de UDAR
Link spre comentariu

Asa ar trebui . Dar ... exista si un dar . Cu atatea sedii ( locale ) , controlul ar trebui sa fie o chestie serioasa . Din pacate , e tratat ( si ) cu usurinta . In ciuda sesizarilor etc . Unele localitati sant mai " egale " decat altele ... din diferite cauze . Majoritatea subiective . In orasele mari , concurenta e mai taioasa ... si firmele mai riguroase . Ma rog , cele care vor sa castige clienti ( adica bani ) . Unde sant 100 de colete pe zi ... o mai scalda si cele foarte serioase . Pareri personale , repet . Pot fi subiective , partiale ... si chiar gresite .

Link spre comentariu

Cei de la Fan de departe par a fi cei mai seriosi in zona Bucurestiului.

De multe ori am luat piese de la Fănell si venind prin ups daca era vineri puteam sa imi iau gandul lejer ca nu o sa le vad si mai mereu pe site-ul firmei de curierat (chipurile firma serioasa) aparea in dreptul coletului scris ca s-a incercat livrarea dar nu l-a lasat portarul / paznicul :rade: si pot sa jur ca Grivei e hranit zilnic, in plus nu prea ii place carnea de postas. Evident ca nu ma sunase nici naiba in ziua aia, nu mai pun la socoteala ca ma suna lunea cu 1-2minute inainte sa ajunga, nici gand sa stabileasca vreo ora de livrare ori sa primesti un sms dimineata desi au preturi cel putin la fel de mari ca firmele romanesti cu traditie in domeniu. Evident ca de 2-3 ori am si sunat la ei undeva pe la 15:40 (stiind ca la 16 pun lacatul) sa imi dea numarul curierului si ma loveam de aceeasi politica de kkt ca nu au voie si dupa ce imi intarzia livrarea daca ii sunam luni sa ii intreb ce s-a intamplat imi ziceau sa ma uit pe site.

Chiar sunt curios daca si in UK sau alte tari procedeaza la fel de mai multe ori la rand, nu o singura data. Oricum ultimele 2 comenzi tratate in felul acesta le-am refuzat in semn de protest, dar si pe aia de la Fănell i-a durut in basca. Probabil trebuie sa ai rulaj de mii de lire/luna ca sa ii intereseze de viata ta.

I-am intrebat de ce nu livreaza si cu royal mail catre Ro pe langa faptul ca ar fi mai ieftin in unele cazuri ar putea sa fie si mai rapid...

Editat de Mitica M.
Link spre comentariu

Nu trebuie sa stai sa astepti sa-ti aduca postasul avizul pentru un colet sau pentru nu stiu ce altceva, trebuie sa te interesezi tu in momentul cand ar trebui sa ajunga la posta. Eu asa fac, daca stiu ca am de primit un colet, sun in fiecare zi la ei si ma interesez de acel colet. S-a intamplat de multe ori, ca avizul pentru un colet sa mi-l aduca postasul dupa o saptamana sau si mai mult si daca stateam in baza lui, faceau retur la colet.

 

Nu merge la noi asa. Iti cere avizul sau te trimite la plimbare. Nu stau ele sa te caute prin registre pe acolo. Aviz sau plimbi ursu.

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări