LeSage Postat Noiembrie 28, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Am masurat tensiunea in sarcina este 13.7V ( cu motorul pornit ) Am adaugat niste poze cu farurile sper sa ma ajutati cu pareri daca sticla e devina si trebuie schimbata. Multumesc Poze aici: https://imgur.com/a/bweXK Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Am masurat tensiunea in sarcina este 13.7V ( cu motorul pornit ) Am adaugat niste poze cu farurile sper sa ma ajutati cu pareri daca sticla e devina si trebuie schimbata. Multumesc Poze aici: https://imgur.com/a/bweXK La cum e aprins becul acela e problema de masa.Ia scoate frumusel becul afara,conecteaza in soclu,aprinde faza mica si vezi oare nu cumva ard ambele filamente si revino cu informatia. Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Sticlele/farurile sunt cele originale ale mașinii sau au fost schimbate?S-a mai umblat la reglajul lor? Dacă nu știi ...ar fi bine să duci mașina la un specialist să-ți regleze corect unghiul! 1 Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 28, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 (editat) Pozele sunt facute cu farurile OFF, lumina provine de la lanterna. Cu farul ON nu se vad asa bine imperfectiunile astea. Si da, sticlele sunt cele originale ale masinii. Nu functioneaza ambele filamente. Daca sunt 13.7 V tensiunea nu cred ca e problema masa. Editat Noiembrie 28, 2017 de LeSage Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Probabil că mașina asta are probleme cu aceste faruri...cred că sunt prea mici,sticlele difuzoare sunt făcute aiurea ...și e posibil ca și mecanismul de reglaj să nu permită o reglare corectă a farului! Link spre comentariu
DENSUSAN Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 (editat) Pozele sunt facute cu farurile OFF, lumina provine de la lanterna. Cu farul ON nu se vad asa bine imperfectiunile astea. Si da, sticlele sunt cele originale ale masinii. Nu functioneaza ambele filamente. Daca sunt 13.7 V tensiunea nu cred ca e problema masa. Are dreptate @elmar.Du masina la unul care stie.Crezi ca de nebun ti-am spus sa pui becul in soclu afara din far,sa aprinzi faza scurta si sa urmaresti ambele filamente.....Am avut aceeasi masina si avea lumini foarte bune.. Editat Noiembrie 28, 2017 de DENSUSAN Link spre comentariu
Taraxacus Postat Ianuarie 28, 2018 Partajează Postat Ianuarie 28, 2018 Faza mică trebuie sa bată la 30 m. Linia de tăiere pt farul din stînga trebuie sa fie la cca. 25 m iar la celdin dreapta la 30. Pt reglare, poziționați masina la cca 7-8 m față de un perete. Pe perete trebuie sa obțineți o imagine a cărei linii de tăiere să se afle la 0.7 m față de sol. Farurile echipate cu becuri incandescente de 55-65 W nu bat mai departe de 25-30 m pt ca atâta pot ele. Dacă pui becuri de 90/100 . vezi mai bine dar tot slab. Un far bine reglat nu trebuie să deranjeze pe fază scurtă indiferent de puterea becului. Fiecare filament este alimentat printr-un releu. Dacă la releul respectiv s-au dus contactele prin depunere de oxizi, vei avea tensiunea dar nu vei avea curent (intensitate, ampereaj). Pus un releu nou si vazut daca defectul persistă. Daca se impune se schimbă și releele pt celălalt far. Dacă problema persistă trebuie demontat farul, scoasă sticla și lustruit oglinda si fața interioară a sticlei. Se mai pot face incercări cu un far procurat de la dezmembrări. Link spre comentariu
dany_cta Postat Ianuarie 28, 2018 Partajează Postat Ianuarie 28, 2018 Mai exista un alt lucru mai important decat sticla: oglinda. Lumina nu vine niciodata de la bec direct ci se reflecta in oglinda, oglinda care are obiceiul sa se exfolieze in timp si automat se pierde o gramada de lumina. Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 29, 2018 Partajează Postat Ianuarie 29, 2018 Treaba cu tensiunea si curentul: Masori tensiunea pe bornele becului vs tensiunea pe baterie. DAca diferenta dintre ele e mica, gen sub 0.5V atunci becurile se alimenteaza ok, nu are rost sa verifici relee sau alte povesti. Cand reglezi farurile la perete, intotdeuna unul dintre ele se acopera. Asa se vede clar fiecare far unde si cat de puternic bate. Eu mi-am reglat asa farurile, perete + ruleta si cand m-am dus cu ele la reprezentanta (aveau promotie de reglaj gratuit lumini) doar cel de pe partea soferului batea un pic prea jos, neglijabil. Asadar se poate! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum