doru3160 Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Asta zice el...eu nu cred ca faza lunga nu-i deranjanta! Alimenteaza cu 6V faza lunga si vezi pe cine mai deranjezi...am pus cateva intrebari,dar fara raspuns pana acum(postarea #8). Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) si tensiunea am masurat-o pe un mufa becului dar fara bec. E posibil oare in momentul cand conectez becul sa scada tensiunea datorita consumului? Masoara tensiunea cu becul conectat si direct la soclu. Verifica sa n-ai contactele (papucii mama) soclului oxidate. Si verifica si strangerea firelor pe papuci...eventual cositorestele. Editat Noiembrie 27, 2017 de mac01 Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 tensiunea am masurat-o pe un mufa becului dar fara bec. O sa ai o surpriza cand o sa masori cu becul in soclu. Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Domnule mac01 am parcurs chiar acum cateva ore distanta targu Mures - Cluj, in conditii de noapte, si putina ninsoare, de la Turda spre Cluj fiind in dificultate foarte mare de a mai vedea corespunzator drumul am trecut pe faza lunga complet ! Drumul este extern adica fara lumina de la becuri decat in localitati. Si mentionez si sustin faptul ca nu am fost apostrofat nici pe statia CB si nici cu flashuri din partea celor care vin din sens opus. Tocmai din cauza asta am pus faza lunga si am fost si eu surprins de faptul ca nu deranjeaza pe nimeni !! Da este o idee buna sa masor cu becul conectat posibil sa scada tensiunea, o fi ceva defect la releu? Editat Noiembrie 27, 2017 de LeSage Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Incercati sa masurati cu un alt multimetru,am avut un coleg electronist cu al lui digital masura pe baterie 35v,cu al meu analog rusesc 14,5 Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Multimetru e ok. Cu motor pornit am 14.4V, fara motor pornit 12.3 V Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Domnule mac01 am parcurs chiar acum cateva ore distanta targu Mures - Cluj, in conditii de noapte, si putina ninsoare, de la Turda spre Cluj fiind in dificultate foarte mare de a mai vedea corespunzator drumul am trecut pe faza lunga complet ! Drumul este extern adica fara lumina de la becuri decat in localitati. Si mentionez si sustin faptul ca nu am fost apostrofat nici pe statia CB si nici cu flashuri din partea celor care vin din sens opus. Tocmai din cauza asta am pus faza lunga si am fost si eu surprins de faptul ca nu deranjeaza pe nimeni !! Da este o idee buna sa masor cu becul conectat posibil sa scada tensiunea, o fi ceva defect la releu? Ploua in Targu Mures? Era ud pe jos? Lumina la faruri este alba cu noile becuri? Atunci inteleg de ce aveati probleme! Editat Noiembrie 27, 2017 de mac01 Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Măsurați totuși tensiunea cu becul aprins în soclu. Dacă e mai mică de 14V nu e bine, aveți contacte proaste la masă și e cazul să cositoriți capsele ce țin soclul becurilor. Ar putea fi și o proasă poziționare a farurilor, dacă ziceți că lumina bate doar trei metri în față. Eu reglez farurile să bată faza mică pe minim 10m, în funcție binențeles și de încărcarea mașinii... Edit : am observat că ați postat chiar în timp ce scriam eu. Tensiunea e OK, deci pot fi doar probleme cu poziționarea unghiului de iluminare. dat fiindcă nu pare că ar fi fost chiar nimeni deranjat de faza lungă aprinsă noaptea....aveți reglaj servoelectric sau pur mecanic la faruri ? Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 N-are nici pe naiba multimetrul,din moment ce in gol i-a dat 14,4V Chiar asa bulita instalatie sa aiba,incat cu un multimetru bulit sa indice fix cat trebuie?Eu zic sa nu mai complicati lucrurile,nici cu oftalmologia nici cu instrumentul.Mai mult ca sigur nu are cat trebuie pe bec,si faptul ca ambele sunt chioare ma face sa banuiesc circuitul de masa.De regula nu se incalzesc si fac contact prost firele la ambele becuri,pe ambele faze,dar binenteles nu e exclus nici asta...greseala a fost ca a masurat fara bec,altfel o rezolva de mult. Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Da, cu noile becuri Osram H4 lumina este mai alba rece. Dar am vazut si la alti participanti la trafic, faruri cu lumina alba care vad perfect. aici nu ma refer la instalatie xenon. Am sa masor maine in sarcina tensiunea. Multumesc pentru ajutor. Editat Noiembrie 27, 2017 de LeSage Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Pune becuri sub-pana in 3000k. Lumina alba se reflecta pe ploaie si nu vezi absolut nimic. Becurile cu 3000k cu lumina galbuie sunt cele mai bune pentru noapte....mai ales pe ploaie si ceata. Editat Noiembrie 27, 2017 de mac01 Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Repet întrebarea, ați măsurat tensiunea pe becuri, cu ele aprinse, sau doar în gol ? Fiindcă în gol nu are nicio relevanță, doar în sarcină scade tensiunea când aveți probleme de contact sau la masa mașinii.Și verificați unghiul farurilor, cu lumina fazei scurte la trei metri în față vezi omul după ce-l dobori... Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Sunt trei posibile probleme si trebuie tratate cu maxima atentie : 1 posibile contacte slabe la legaturi , de verificat toate conexiunile 2 pozitie incorecta a becului in oglinda 3 faruri reglate " in pamant " adica foarte jos La inceput faci cum au spus altii mai sus : masori tensiune in sarcina ( cu becul aprins ) si daca e mica cauti cauzele , prima data banuiesc o legatura la masa slaba Link spre comentariu
LeSage Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Bun, o sa incerc dimineata, oricum am un service langa locul de munca, ma duc la ei sa le regleze cu aparatul specializat. Restul problemelor sper sa le rezolv cu ajutorul la ce am scris aici. Multumesc Link spre comentariu
valivoi Postat Noiembrie 27, 2017 Partajează Postat Noiembrie 27, 2017 Trageti provizoriu 2 cabluri cu papuci auto direct de la baterie,alimentati becurile montate in far,vedeti cum se vede,daca e bine folositi + din instalatie - direct de la baterie,se vede bine defectiune pe firul - din instalatie.Folositi - din instalatie + de la baterie,se vede bine defectiune pe firul + instalatie Macar sa stiti pe care fir trebuie umblat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum