dorofteius Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Citisem un articol pe undeva, ca cele mai mari 9 slep-uri ( shlep) , poluaeaza cat toate masinile de pe glob. Dar Romania vrea green. Suntem un fel de saraci, care se vor bogati. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Sa le explice samsarilor de masini cum e treaba asta cu nr de km...daca acum majoritatea au 150k km,dupa asta,vor veni masinile de 20 ani cu 40k km la bord...care ar fi problema? Daca tot o da inapoi cu 200k km,ce mai conteaza inca 100k km,ca doar e de unde...In rarele cazuri cand nu va fi de unde,in mod sigur isi vor cere scuze de la cumparator cum ca n-au putut reseta decat 230k km,ca sa nu le aduca cu kilometraj negativ(nu ca asta i-ar deranja foarte tare). In concluzie...e foame de bani,pt ca epavele tot vor circula,altfel ar fi putut fi eliminate din trafic si cu ITP odata la 2 ani...dar interesul e ca in cazul fumatului,nu sa-l elimine de tot ci doar sa castige cat mai mult de pe urma lui.Asa si cu epavele astea de ne-au napadit...putin le pasa ca unii isi rup gatul cu ele,daca pot mulge niste bani din treaba asta,atunci sa fie. LIKE! Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Mult bla bla. La siguranta nu se gandeste nimeni. Cand vine vorba de logan jumatate sar in sus, ca masina de masina. M-am dat peste cap de 2 ori de-a lungul ( pe bune) cu o rabla din aia cum ziceti voi, de peugeot 307 , anul trecut in iarna, si daunele au fost maxime. Masina de aruncat, consoarta nezgariata, iar eu m-am taiat in cioburi cand imi cautam tigarile prin ea. Incercati aceeasi cascadorie cu conserva de logan. Dar noah, peugeot-ul avea aproape 300 de mii, nu 20 de mii ca loganul . Ii dam cu ITP mai des, ca poate mai produce statul ceva sa mai acopere din gauri. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 (editat) Daca as sti ca interzicerea tuturor autoturismelor din tara noastra ar ajuta la refacerea mediului climatic,as fi de acord.Ma tem ca treaba cu ecologia e doar o basina de baba,menita sa ne ameteasca si sa ne ia niste bani in plus.Si ce daca o sa fie ITP anual? In afara de faptul ca se dubleaza sumele colectate,in circulatie vor fi acelasi numar de masini/epave si vor polua la fel ca pana acum,iar masinile noi nu se vor vinde mai mult decat acum,pt ca banii la prostimea pe care vor s-o taxeze au ramas aceiasi,doar puterea de cumparare a scazut.Sa-mi spuna mie ca pe niste guvernanti pe care i-a durut in cur de despadurirea muntilor,a inceput sa-i macine gandurile ecologiste...asa cum spuneam,e foame de bani,si orice mijloc scornit sa duca la indeplinirea scopului de a aduna bani la buget ca sa-si poata lua lefurile deja marite din luna august,atunci sunt bune,si se lanseaza torpile ecologiste ca sa imparta populatia in tabere pro si contra.Si vad ca se pune botul la asa ceva din ce in ce mai des.Stiu ce inseamna sa mergi in spatele unui noneuro,dar ma tem ca tot asta va insemna si dupa ce va face ala ITP de 20 ori pe an. LIKE! Ma intreb ce ar putea sa-mi bage de vina daca masina este in regula? Daca ma duc la un mecanic (cunoscut ca fiind meserias adevarat) si-mi inlocuieste tot ce nu-i in regula, ce ar putea sa-mi bage de vina cei care fac ITP-ul? Daca gioarsele cu sute de mii de Km la bord,reusesc sa ia ITP-ul, eu de ce nu l-as putea lua? Oricum o verificare(mecanic,electric,etc) la ''singe'',nu ma costa nici pe departe cit o masina noua. Editat Decembrie 1, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
TESSLA Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Da nu este interesul nimanui sa nu iti dea ITP-ul. Cu cat sunt mai multe masini care iau ITP-ul, cu atat mai bine pentru toata lumea...impozite mai multe, asigurari, rovinete, accize combustibil, activitate pentru politistii de la Rutiera, etc. Chiar credeti ca statului roman, guvernul adica, isi permite sa se gandeasca la poluare? Pai si asa deficitul bugetar creste si traim pe datorie, adica se cheltuir mai mult decat se incaseaza. Ei abia reusesc sa tina cat de cat deficitul asta sub control, nu au nici un interes sa descurajeze cumpararea de masini si in general nici un fel de consum, de tigari, alcool si altele. Nu ati vazut ca fiecare taxa desfiintata este inlocuita repede de alta? Asta cu poluarea si siguranta e praf in ochi. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 M-am dat peste cap de 2 ori de-a lungul ( pe bune) cu o rabla din aia cum ziceti voi, de peugeot 307 , anul trecut in iarna, si daunele au fost maxime. Masina de aruncat, consoarta nezgariata, iar eu m-am taiat in cioburi cand imi cautam tigarile prin ea. Incercati aceeasi cascadorie cu conserva de logan. De ce m-as da peste cap cu o masina? Conduc de vreun sfert de secol si n-am reusit performanta asta. Ma rog, poate nu ma pricep eu. Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Din greseala. Credeti ca am facut-o intentionat ? Era polei, nenorocire. 6 masini dauna totala in 4 km . Dar fiecare socoteste cum vrea. Vezi doamne sunt la volan degeaba. Dar daca Vreti, va invat cum. Oricum nu are nici o legatura cu subiectul. Poluatorul, este ala care nu a cumparat logan. Punct. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 (editat) Daca s-ar face ITP-ul cum scrie la carte (inclusiv starea optica a masinii, sa nu aibe rugina, anvelope bune etc...asa cum se face la TUV), jumate din masinile care circula acum pe sosele ar sta pe tusa. Editat Decembrie 1, 2017 de fluffy37 Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Corect. Am vazut povestea asta in Anglia. Da nene, nu treci nici cu un bec ars. Si acolo, este mai complicat putin. Dupa ce se implica intr-un accident , un autovehicul, incepe sa sa fie pus pe clase . Adica nu mai invii ca la noi mortii. Dauna totala, la ei in tara, plateste asigurare cat nu face masina. Ceea ce mi se pare perfect normal. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 (editat) Mai fratilor! Cei care aveti un ''dinte''impotriva Loganului,luati-va ce masina vreti voi, ca doar nu va impune nimeni ce marca de masina sa va cumparati. Vad ca sint multi inversunati impotriva Logan-ului, de parca s-ar fi dat o lege, prin care cei care vor sa-si achizitioneze o masina, sa fie obligati sa-si cumpere Logan. Pina la urma fiecare-si cumpara ce masina ''vrea muschii lor'',in fond,totul reducindu-se la ''bujet''! Editat Decembrie 1, 2017 de GEO 53 BN Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Va scadea numarul rablelor, usor dar va scadea. Una e cand te gandesti ca mai tii rabla inca 2 ani ca mai ai ITP si oricum nu o poti vinde calumea, alta e cand anual trebuie sa umbli cu manevre, mai lasi o spaga, etc. Cel putin rablele care au valoarea de piata sub 500E vor avea de suferit. Si ma refer la rable, ca daca ar fi in stare buna nu au de ce sa se streseze de un ITP facut mai des. Cat timp eu am facut un opel din 92 sa treaca pe gaze, cred ca se poate! Cu rugina era lata poveste, care chiar nu merita rezolvata. Evident nici gazele nu le-am rezolvat intetionat, ci ca efect advers dupa ce am pus la punct aprinderea si distributia! Mare mi-a fost si mie mirarea cand gazele au iesit! Slepul ca slepul, dar un slep dinala diesel in 2 timpi e mai eficient ca transport ca o masina care face naveta cu 1, max 2 persoane in ea. Atat ca motor e mai eficient, cat si cat transporta in sine. La fel si camioanele. Alea merg pt ca altfel lumea ar sta. In schimb mai bine de 50% din oameni s-ar putea descurca fara masini. Si odata inceput trendul s-ar investi masiv in transport in comun. Ar disparea aglomeratia. Pe de alta parte slepul ala e departe de tine si multe dintre emisiile lui raman departe in mare. Masina in schimb imi fumega la 2-3m de nasul meu! Nu inteleg de ce ignorati asta. Mergi printr-o parcare subterana de la un mall, ce zici? E curat aerul? E de stat acolo? Cat timp este tehnologie, e ieftina, adica un E4 isi permite orice om fiind sub 2mii E, un E5 benzina ieftin gasesti si la 5mii E, de ce sa nu pui un prag minim? Sau macar sa impiedici sa se inmulteasca. Pui un calendar public, ca sa nu tragi tzepe romanilor, gen luati ca ii ieftin, si dupa un an, teapa! Link spre comentariu
dorofteius Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 (editat) Nesimtirea apare cand imi impui prin taxe si figuri sa cumpar kk romanesc. In rest nu ar fi o problema. Acum, sta sa imi spuna cineva , ca rabla mea care a fost 41 de mii de E, in 2011 , este mai varza ca un logan care a costat 5 mii ? Pentru ca rabla mea, are deja 200 k km . Lasa ca am logan la 300 k km prin care bagi mana din orice pozitie. Editat Decembrie 1, 2017 de dorofteius Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Hai sa comparam masini de aceeasi clasa. Sandero al meu a costat on 2008 fix 9500 euro. Ca acum nu mai face 2 bani, nu e vina lui. Nu am pretentia sa il compar cu o masina care, noua, a costat 40000 Euro. Oricum, pentru 2 schimburi de distributie, un schimb de placute de frana, alt schimb de ambreiaj si 2 bucsi Ia 190000 km, nu mi se par cheltuieli iesite din comun. Isi face treaba. Intr-adevar, nu este la fel de comod ca Elantra pe care o pastoresc acum, dar si preturile de noi sunt putin diferite. Link spre comentariu
Sharky Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 Nu e vorba de cacat romanesc. E vorba ca sa nu aduci o masina obosita e.g golf 4 tdi E2 sau altele de genul. Ce ai luat tu in 2011 sigur e E5 daca nu macar E4, departe de asa notiune. Chiar nu inteleg ce e asa greu de inteles. ASta se vrea, asta s-a implementat deja in tarile cu apa calda, o sa fie si la noi. Cat timp ai alternative la masinile murdare, la aceeasi bani,nu vad care e scuza. Link spre comentariu
dan pin Postat Decembrie 1, 2017 Partajează Postat Decembrie 1, 2017 ... ASta se vrea, asta s-a implementat deja in tarile cu apa calda, o sa fie si la noi. .... Cand o sa fie si la noi apa calda? Link spre comentariu
Postări Recomandate