morocanosul Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Masina de 1000>2000 E,cand ai probleme(si o sa ai) trebuie sa mai ai niste Euroi pt. reparatii !(piese,manopera etc) Deci suma de Euroi necesara in caz de...''forta majora'' este INVERS proportionala cu costul de cumparare! Sau ..NU?? Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Pentru ăia care își iau câte o rablă ...așa...ca să mai aibă una și care ocupă spațiul public ar trebui să le mai ia o taxă pentru fiecare mașină parcată pe domeniul public!Care nu pot face dovada că mașina lui are loc de parcare (la domiciliu) să li se împună o taxă...și din banii ăștia ,primăria să facă parcări...cu taxe modice sau gratis doar pentru cei care locuiesc acolo și pentru cei care nu țin mașina în parcare mai mult de câteva ore -o zi maxim! Iar cei care au spațiu propriu unde își țin mașina ...să fie scutiți de taxă!Eu zic că așa s-ar face un pic de ordine printre mașinile care stau cu anii prin parcăriile marilor orașe ... Să văd eu pe samsarul ăla care și-a adus 100 de mașini(la 500E) din Germania ...dacă își mai permite să plătească taxa de parcare pentru toate mașinile! Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Aia-i ca nu e scumpa. Am scris costurile passat-ului. De vreau sa il dau nici 1000E nu iau pe el! Pompa tandem noua 700 lei, SH 300, injectoarele tot asa vin cu vreo 1000 lei toate 4, EGR 300 lei NOU. Motor iei din dezmembrari sub 1000lei. RK turbo 600-1200lei. Volanta + ambreaj 2500lei. Kit de reparatie suspensie, toate bratele si capetele e cam 1500lei. De ruginit nu prea rugineste. Plus ca din astea doar injectoarele pot sa cada. Restul le poti evalua cand iei masina. Trage linie si vezi de cumepri ceva cu banii aia ceva care sa nu necesite intretinere. De banii de un lighean nou tin doua dinastea! Si nu orice passat, inauntru cu alcantara, dotarile de baza, imi mai trag si o navigatie cu android si camera de dat inapoi. Poate si o incalzire auxiliara! Si umplu strazile de putoare, ca motorul ala impute aerul si cand e in parametri! Asta daca ai bani, asa faci. Il tii tip top si e oarecum ok treaba ai o masina buna, poluanta dar buna si sigura. Dar crezi ca oamenii fara bani asa procedeaza? Iau toti parlitii si baga nu baga un leu in el. Crapa furtunu de frana? Nu-i bai, pana nu plezneste masina merge. Are joc un pivot? asa ramane, sau il repara maistrul cu seu de oaie! Fum dupa masina? ASa si? Nu am cu nimic cu cei care au luat asa ceva mai demult, dar sa iei asa ceva in ziua de azi, poate ar fi mai bine sa iei busul! De aia e nevoie de taxe si controale. In opinia mea daca nu iti permiti sa dai minim 5mii E (cumparare plus intretinere pe durata de viata) pe o masina, mai bine nu iti lua masina. Cel putin nu la oras! Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 29, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Daca m-a mintit,mint si eu. Ii parea rau de masina ca nu e uzata si are kilometri putini(vreo 270 000km) Alta conceptie nu ca la noi sa aiba 100000 in minim 10 ani Te-a mintit. In vest nu merge cu spaga la ITP (in Franta cred ca se cheama inspectie tehnica obligatorie) si o masina cu 270.000km se cam cere destul de des la Service. Cum si acolo in service lucreaza oameni, este normal sa fi ars la buzunar in functie de cat de mult esti pe felie in domeniul auto. Un prost lejer este pacalit ca trebuie schimbat radiatorul daca doar termostatul este defect. Ce nu ti-a spus tie si multi romani nu stiu este ca in vest un service auto poate sa te taxeze si cu 1000 de euro pentru schimbatul uleiului de exemplu daca esti prost. El iti da chitanta pentru 1000 de euro sau factura daca ai nevoie si tu crezi ca ala a fost cinstit (ca deh, a dat chitanta sau factura). Deci iti dai seama cam cu ce paguba iesi in portofel daca te duci sa "iti lucreze ceva pe la motor". De aceea multi prefera sa caute o alta masina SH (DA TOT SH). Mai uita-te si tu pe la TV si ai sa vezi ca nu-i plina Franata de masini noi. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Corect, plus ca de te prinde in service cu amortizoare curse, arcuri rupte, jocuri, acolo ramai pana nu le repari sau chemi platforma. Te prinde rau de tot in offside daca nimeresti la un service unde patronul e ambitios. Cam de aia o masina care acolo e o gaura neagra, aici o repari pe bani marunti! Acolo costurile care le-am scris la passat cresc datorita manoperei. Piesele tot la fel sunt. Asadar toate vechiturile ajung aici. Plus cumparatorii sunt needucati si de multe ori aleg pe cele mai gioarse. Nu vezi tu sa dea 2mii E pe un passat vechi intretinut, sau un mercedes. Ce conteaza ca se tine bine si se vede ca e ingrijit. Un passat din 2mii e 1000E maxim! Asa gandeste bizonu. Ridica chipurile stacheta, isi ia una mai noua, dar tot veche, care ar trebui sa tina. Isi ia un ford focus in banii aia, se bucura ca e cu 5-6 ani mai nou. De parca nu tot aia e 15 ani sau 10 ani dupa ce il alergi sute de mii km. Apoi in scurt timp cade una alta si se rezolva totul in stil romanesc. Se plange ca masina e naspa, cat are de reparat, cate pica, desi are doar 150kkm in bord! Modelele sunt alese la intamplare, pt exemplificare. Link spre comentariu
morocanosul Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 De aici se trage concluzia ca...fericiti sunt cei...alesi(calificati) ca mecanic auto,platesc doar piesele...si...superglue! Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) In varianta 2, aia ieftina, esti la cheremul bulgarului, care probabil are sute de masini pe numele lui sau mai rau, e rau intentionat! El iti poate radia masina de la impozit in minutul 2, poate avea probleme cu asigurarea si platesti de te stingi. Sau te trezesti ca esti gasit ca umbli cu masina neinmatriculata. Chiar daca exista un contract de vanzare cumparare, tu esti singurul care il are ! Bulgarul nu are copie ! Cu ce o radiaza de la impozit, pe vorbe frumoase ? De ce ar face asta ? Ma mir ca zici ca ai avut o masina si inca mai pui botul la povestile de autobaza vehiculate. Si eu "am vazut" cateva bulgaresti fiind la 50km de granita, e mai aproape Bulgaria decat oricare alt oras major al Romaniei, si nu am vazut niciodata masina radiata de bulgar, chiar daca am fost si am platit impozitul pentru unele dintre ele si refacut itp-ul direct la ei, chiar si la masina abandonata de cativa ani si uitata de lume. Da, era in continuare la impozit. Astea sunt povesti de 2 lei vehiculate prin presa ca sa convinga fraierii ca masina bulgareasca e rea, la fel ca si povestea cu asigurarile. Am avut si incidente cu alta masina bulgareasca si mi-am primit banii de la asigurare fara nici un fel de problema, au carte verde ! pentru cei care stiu ce este aia. Nu sunt masini "fara itp", "periculoase", "fara asigurari", "radiate", "neimnatriculate", "explozibile" si "radioactive". Nu, sunt aceleasi masini pe care le conduc si romanii zi de zi si de multe ori in stare mai buna, niciodata conduse prin gropile romanesti, sunt masini selectate de "samsari" si proaspat aduse din Europa, nici un samsar nu cumpara o masina cu probleme ca apoi sa ramana cu ea pe cap ca nu i-o cumpara nimeni sau sa stea sa repare la ea, aia stiu sa verifice masinile mult mai bine decat sti tu, ca simplu cumparator. Masina de 1000>2000 E,cand ai probleme(si o sa ai) trebuie sa mai ai niste Euroi pt. reparatii !(piese,manopera etc) Deci suma de Euroi necesara in caz de...''forta majora'' este INVERS proportionala cu costul de cumparare! Sau ..NU?? De multe ori la masina mai scumpa/mai noua si piesele sunt mai scumpe. La aia de 1000 chiar alegi sa bagi un alternator secondhand care costa o zecime din pretul de nou, la aia noua o sa faci asta ? Editat Noiembrie 29, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
morocanosul Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Dar... ''un alternator secondhand care costa o zecime din pretul de nou'',te tine cat un alternator nou? Sau mai bagi...(inca)o zecime din...zecime?? Oricum ma indoiesc ca pe o rabla pui un alternator nou,risti sa ramai cu alternatorul...nou,deoarece se dezintegreaza rabla mai repede! Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Daca s-ar face ITP-ul ca in Germania as fi de acord , nu o data la an ci o data la 6 luni. Din pacate la noi ITP-ul se face conform discutiilor cu prietenii (meri acolo si ii dai cu atata in plus). Indiferent daca masina mai are ceva bun pe ea sau nu. Seriile sa corespunda si sa mearga luminile la poze. Cat despre asa-zisele rable care ocupa scumpul spatiu al tarii noastre (de ce sa nu-l ocupe masinile noi....citroenuri de-a lu tariceanu), in urma cu doi ani si ceva mi-am cumparat un Lupo cu 800 euro (an doi mii, euro 4, motor de 1 litru, benzen). Adus pe slep din Austria, luat de la un samsar. La banii astia nici nu s-a ostenit sa dea kilometraju' inapoi, adica vreo 150.000. Inmatriculat, platit 45 euro taxa, schimbat discuri, placute, telescoape, distributie, ambreiaj, in total inca vreo 350 euro investitie. De atunci nu am mai bagat bani in el, exceptie 2 bujii si anvelopele. Facut pana acum 75.000 km, din care peste 20.000 in afara tarii. Fac cu el si off-road zilnic cand duc mancare la niste catei necajiti pe un camp din apropiere. I Editat Noiembrie 29, 2017 de fluffy37 Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Dar... ''un alternator secondhand care costa o zecime din pretul de nou'',te tine cat un alternator nou? Sau mai bagi...(inca)o zecime din...zecime?? Oricum ma indoiesc ca pe o rabla pui un alternator nou,risti sa ramai cu alternatorul...nou,deoarece se dezintegreaza rabla mai repede! Da, alternatorul second te tine cat unul nou. Este o piesa care poate sa pice oricand. Eu am vazut alternatoare originale crapate dar dupa ce au fost schimbate nu am vazut nici unul care sa crape din nou. Din experienta mea as trage o concluzie complet ilogica: "un alternator second tine mai mult". Doar pentru ca o piesa este noua sau second nu inseamna ca este mai proasta sau mai buna. Daca este in tolerante, e la fel. Am intalnit arbori/axe cu came second mai bune decat noi, de ce ? pentru ca erau in tolerantele inferioare de fabricatie in timp ce alea noi erau in cele superioare, deci tolerante mai mari pe care le putem considera "uzura". Da, toate erau in limitele de service, dar cele secondhand erau mult mai fixe. Din punctul meu de vedere in cazul asta o sa cumpar mereu piesa care masoara mai bine decat aia care e noua, chiar daca second ma costa dublu la pret. Saptamana trecuta am intalnit axe second cu tolerante perfecte in timp ce axa noua de fabrica avea cu o sutime si jumatate mai putin, deci jocuri mai mari. Am avut ceva de lucru la ele. As fi dat oricand axele mele nou noute pe astea second, dar erau ale altcuiva. In cazul asta second a fost mai bun decat nou. Deci second nu inseamna prost. Daca e in tolerante, poate sa fie mai bun decat nou, nou care nu este mereu la fel, ci la fel, au si ei anumite tolerante. Mai este si faza in care nou este produs de cine stie ce firma indiana prin china in timp ce second este original cu toate componentele originale, ca aia nu au acceptat rabat de la calitate si ce a fost aiurea au bagat producatorii pe raft la vanzare. Editat Noiembrie 29, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Mark S Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Epave frumos colorate ies de pe linia de fabricatie chiar sub ochii nostri. Adica in vremurile actuale. Cat tine o masina produsa in 2017? Un pic mai mult dupa iesirea din garantie, ptr ca dupa, costul reparatiilor for fi insuportabile si o vor duce direct la cimitir. Un producator german declara cu nonsalanta ca nu mai are sens din punct de vedere economic sa produca masini durabile, ptr ca profitul e mult mai mare prin vanzarea pieselor de schimb. Cam asta e realitatea pe care nu ne place s-o vedem. Tinem cu ursul O alta pastila inghitita cu nonsalanta candida de catree multi dintre noi este celebra taxa de mediu. Vechiturile polueaza.... Deja mi-au dat lacrimile cat de mult putem tine la puritatea aerului nostru personal, din spatiul european. Am uitat probabil ca industria europeana e practic nesemnificativa. Iar tarilor ultraindustrializate precum China, India, Pakistan, USA....nu prea le pasa de treaba asta. Si sa nu uitam ca industria e poluatorul number 1 ! Cireasa de pe tort e ca tot in aceste tari "vechiturile" circula libere. Nu s-a auzit de taxa de mediu. Am prieteni apropiati in mai multe orase americane, asa ca stiu ce zic. Poti sa circuli cu aproape orice, nu conteaza din ce an e si cat fum scoate! Nu conteaza starea estetica...o alta cretinitate "europeana". Criteriile sunt altele si tin de siguranta in trafic. Cine nu crede, se poate interesa... Motivul? Din nou unul economic: productia de masini e concentrata in Europa, iar masinile europene, in special cele germane, sunt f scumpe la ei. Asa ca noi ne lasam jecmaniti, zambind, pe banii nostri...suntem cetatenii Europei Civilizate Editat Noiembrie 29, 2017 de Mark S Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Apropos de poluare; cei care intra in Viena prin Schwechat au ocazia sa admire si sa SIMTA non stop fumul care se inalta din rafinariile OMV (alea frumos luminate noaptea) Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Tu in talonul bulgaresc esti trecut ca utilizator. Daca politia ti-l ia pt orice neregula e greu sa il recuperezi. Sau zi-mi tu cum faci rost de talon pe cai legale. Ma rog, poate stii tu vreo metoda, eu chiar sunt curios. Ce faci? Ai contractul si actele o vinzi iar unul alt bulgar si o reinmatriculezi pe Bg? Sau stai dupa bulgar sa iti faca rost de talon? Alti bani, alta distractie, timp pierdut. Cred ca esti constient ca daca politistul are pica pe numere de Bg si le prinde cu o neregula gen bec ars ti-l poate lua si o face 100% legal. Sau un control RAR mobil unde vrea sa te pice. Stii si tu ca tot timpul ceva iti poate gasi, daca vrea. Sau sa iti masluiasca live testul. N-ai decat sa contesti tu ce vrei dupa, iti da de lucru de iti piere cheful de combinatii. Impozitul: in primul rand tu ca utilzator nu ai dreptul sa stii ce datorii are altul. Poti sa ii platesti impozitul auto, adica o cota parte, nu se supara fiscul sa iti ia banii. Dar daca omul ala are datorii/amenzi, masina ta nu se poate vinde pana cand toate datoriile nu sunt sterse. La noi cel putin asa e. Nu stiu cum o poti inmatricula a doua oara, ca in primul rand omul ala nu o sa iti poata da fiscal! La ei am inteles ca impozitul se poate recupera partial, daca bunul s-a vandut. Tentant, nu? Vrei sa stii cum am radiat opelul meu? -Contract de vanzare cumparare (facut de mine la imprimanta si semnat) -copie dupa CI meu si al cumparatorului -fiscalul meu(acu nu ti-l mai cere ca se pot uita si ei in calculator) -copii dupa actele masinii Actele erau deja la el! M-am intalnit ulterior cu el sa ii dau fiscalul si fisa si i-am urat succes! Deci da, pe ochi frumosi! Daca fac rost de o copie dupa buletinul tau imi scot mercedesul de la impozit! S-ar putea sa te caute fiscul pe tine, sau s-ar putea sa nu, dar o treaba e clara, masina nu va mai fi pe mine dpdv fiscal! Si cum la noi politia/ITP nu are baza de date comuna pot sa merg cu masina scoasa de la impozite, ca nu ma intreaba nimeni de ce nu platesc impozite. Ii fac asigurare si ITP. Am inteles ca se lucreaza la asta. Daca poti face asta la ei, e gata. Eu stiu ca gandirea asta e "drobul de sare", DAR daca tu vrei sa iti iei o masina pe care in total dai 6-7mii E parca nu iti pica bine sa stii ca ti se poate complica existenta. Eu nu am avut masina pe Bg. Daca as fi avut in mod sigur n-ar fi 2.6L ce am acum! Ar fi fost sigur un v8. Am asta in vedere de ma trezesc cu taxe mari pe masina mea, dar o voi face cat mai sigur posibil, cu mine in acte, sa le pot face eu pe toate. Poate imi dai tu solutii la problemele expuse de mine. Chiar ma intereseaza. Si nu, in America sau alte locuri manopera e f scumpa. Deci da, poti sa circuli cu orice vechitura, DAR sa fie pusa la punct. Plus ca in alte state gen California nici macar nu poti vinde masina daca nu iti treci inspectia tehnica si testele de poluare sau ai eroare de check engine in bord. O poti da doar la centre autorizate, dar nu catre pers private! Deci vechiturile circula doar daca e vreun fanatic care nu el lasa sa moara! Si in mod sigur nu ai voie sa importi cu sutele de mii, ca la noi! Raman alea deja existente, ca America e mare, ai de unde alege. Sau unul care are atelier si le poate repara in timpul liber. Fluffy, asa o fi in Lugoj, dar ce ar fi daca fiecare familie si-ar lua vreo 2 masini, pe principiul ala, dau 1000E, ma tine 3-4ani, si cum e vorba de a doua masina, tine si mai mult! Unde le-am tine pe toate? Unde ai loc sa circuli cu toate? Mergi in Timisoara, ca e aproape de tine, hai sa zicem ca ar creste numarul de masini cu 30-50%. Ar fi ok? De aia trebuie impozitate si mai scos din ele, dat amenzi pt parcat aiurea, blocat, incurcat circulatia, abandonat masini. In felul asta omul vede ca nu are unde sa le tina si ii piere ideea de a face colectie de masini pe spatiul public, doar ca se dau la 800-1000E bucata. Doar la mine pe strada erau 2 masini abandonate si pe strada. Pe strada adiacenta inca vreo 2. De e sa umblu prin cartier in mod sigur gasesc minim 50! Reteta clasica vine studentu la Cluj, el in sine e cam rupt in ...dos, ca sta pe banii parintilor. Bani de intretinut masina ioc, ca mai bine ii da pe bere. Pleaca in America cu work and travel, lasa masina abandonata. Se intoarce, vede ca nu mai porneste, o lasa acolo ca oricum nu are ce face cu ea si el are preocupari mai importante. Evident, nu toti fac asta, dar atata vreme cat pot sa umblu pe strada si sa vad masini care se incadreaza. Ca norocul ca s-au schimbat legile. Pana acum politia dadea din umeri, lasa o notificare, poate aplica o amenda si cam atat. De acum s-a rezolvat, avertizare si intr-o luna masina dispare. Sa speram ca se vor lua masuri tot mai drastice pentru a responsabiliza populatia. Si ca sa se inteleaga o treaba. Toata lumea ar vrea sa stea in centru, in palate, daca se poate sa aiba 100 de masini scumpe. Asadar cererea e mare. Cerere mare, pretul creste, la locuinte, la impozite la parcari, etc. In centru stau aia care au bani si care platesc din greu pt asta. N-ai bani, asta e! ASta trebuie sa faca un sistem bine functional. Momentan e inca in perioada de tranzitie, inca masinile sunt ieftin de detinut, adica ce mare lucru sa imi iau 10 masini de 300E cu impozit de 50 lei pe an. Doar doua sa aiba asigurare, le fac pe rand de la una la alta. Le parchez pe unde apuc, le dau jos numerele, nu ma intreaba nimeni. Doar e dreptul meu, ar zice unii. DAR sistemul ar trebui sa ma opreasca! Pt ca e un abuz al bunului simt. Daca le-as tine la mine la tara pe mosie, atunci e treaba mea, dar daca le tine in buricul targului, e problema primariei si ar trebui sa o rezolve numaidecat! Urla lumea ca in alte parti. In alte parti platesti impozit de te spargi. ASa ca nu iti vine sa tii 10 masini, doar asa ca iti permiti sa cumperi una in fiecare luna. Orasele sunt pt oameni, ca oamenii sa interactioneze, sa fie aproape. Un oras bun e cu pietonale, zone calumea, nu bulevarde si parcari imense. Spre asta trebuie tintit. Nu spre: uite ce bine o ducem, fiecare om are cate 3-4 masini! Link spre comentariu
franzm Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Pentru ăia care își iau câte o rablă ...așa...ca să mai aibă una și care ocupă spațiul public ar trebui să le mai ia o taxă pentru fiecare mașină parcată pe domeniul public!Care nu pot face dovada că mașina lui are loc de parcare (la domiciliu) să li se împună o taxă...și din banii ăștia ,primăria să facă parcări...cu taxe modice sau gratis doar pentru cei care locuiesc acolo și pentru cei care nu țin mașina în parcare mai mult de câteva ore -o zi maxim! Iar cei care au spațiu propriu unde își țin mașina ...să fie scutiți de taxă!Eu zic că așa s-ar face un pic de ordine printre mașinile care stau cu anii prin parcăriile marilor orașe ... Să văd eu pe samsarul ăla care și-a adus 100 de mașini(la 500E) din Germania ...dacă își mai permite să plătească taxa de parcare pentru toate mașinile! Ura asta viscerală față de unii care s-au pricopsit ...duce la tot ce se întâmplă în acest moment ... Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Tu in talonul bulgaresc esti trecut ca utilizator. Daca politia ti-l ia pt orice neregula e greu sa il recuperezi. Ce faci? Ai contractul si actele o vinzi iar unul alt bulgar si o reinmatriculezi pe Bg? Sau stai dupa bulgar sa iti faca rost de talon? ..... Impozitul: in primul rand tu ca utilzator nu ai dreptul sa stii ce datorii are altul. Poti sa ii platesti impozitul auto, adica o cota parte, nu se supara fiscul sa iti ia banii. Dar daca omul ala are datorii/amenzi, masina ta nu se poate vinde pana cand toate datoriile nu sunt sterse. La noi cel putin asa e. .... La fel cum iti ia talonul si la masina romaneasca, asa ti-l ia si la bulgareasca. Daca ai totul in regula nu o sa iti ia talonul ca are pica pe masini bulgaresti. Eu nu merg cu becuri arse, nu merg cu nimic in neregula. Lumini-frane-directie-aspect, totul merge bine nu pentru ca mi-e frica sa nu imi ia talonul, ci pentru ca asa trebuie sa mearga o masina. Daca ceva nu merge bine, o bag la reparatii. Nu mi-au luat niciodata talonul, nici cu romanesti, nici cu bulgaresti. Si nu, bulgarii nu au nici o problema cu impozitele si nici nu au nevoie de certificate fiscale ca sa le vanda asa cum este la noi. Te duci frumos, platesti la fiscul lor cateva leva, iei chitanta si te duci la itp. Acum ai si itp-ul si impozitul platit. Chiar am avut supriza sa fiu intrebat cat vreau sa platesc, nici macar nu mi-au zis suma cat trebuie, practic eu am ales cat sa platesc impozit, si la ITP vor doar sa vada o chitanta, nu ii intereseaza sa platesti toata datoria. Sa mai povestesc ca impozitul m-ar fi costat de 10 ori mai mult in Romania decat am platit eu acolo ? Si povestea se repeta in fiecare an. In cel mai rau caz posibil, daca tot vrei sa pui extremul inainte, este ca si cum ti-ar lua talonul la orice masina, fie ea si romaneasca, pentru emisii. Cum rezolvi problema aia ? Nu o rezolvi, cel mai probabil gasesti alta solutie. O inmatriculezi in alta parte si gata. Cu siguranta prefer sa imi ia talonul bulgaresc pentru poluare decat sa mi-l ia la o masina inmatriculata in Romania si sa imi inchida orice portita. La bulgari te intelegi usor cu ei, la noi nu mai merita. Link spre comentariu
Postări Recomandate