marius75 Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 In tara "pretina" si vecina, BG, se face ITP anual de ceva vreme, 6-7 ani cel putin. Nu stiu daca e diferentiat in functie de vechimea masinii, cum va fi la noi (daca va fi). Asa ca nu cred ca introducerea ITP anual, pentru masini mai vechi de 12 ani, are ca scop cresterea vanzarii de masini noi (a se citi mai mult Dacia), pentru ca bulgarii n-au fabrica lor de masini, si totusi fac ITP anual. Nu e chestie nici de mediu si nici de cresterea bugetului, cu toate ca la final, cand se va trage linie, va fi cate putin din fiecare. Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Probabil că s-a introdus ITP ul mai des(la an) de când românii au început să-și înscrie mașinile pe acolo! Link spre comentariu
marius75 Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 (editat) Nu cred ca statul bulgar stia cu exactitate numarul de masini inmatriculate la ei, aflate in posesia romanilor. Oricum, nu cred ca isi pedepseau proprii soferi din cauza romanilor (mamaligarski). De fapt, masinile cu nr de BG care circula pe la noi, sunt inmatriculare pe numele unor bulgari (persoane fizice sau juridice), iar romanii faceau o procura cu ala, prin care erau indreptatiti sa foloseasca masina in uz propriu si se angaja sa-i faca ITP /asigurare, etc. Romanul nu are cum sa fie proprietarul unei masini inmatriculate in BG, decat daca are dubla cetatenie (RO/BG). Adresa din Talon si Cartea Autovehiculului, trebuie sa fie aceeasi cu cea din buletin/CI. Editat Noiembrie 28, 2017 de marius75 Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Condrea avea jeep " pe Bulgaria " , dar si cetatenie ... Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Am colegi si cunoscuti care conduc bauti de cand se stiu . Ma rog , nu beau programatic inainte de a baga cheia in contact , dar nici nu considera asta un obstacol . Ciudat ... nu fac accidente . Si nici nu restituie permisul autoritatilor . A nu se intelege ca as fi de acord sau as promova asa ceva . Am discutat cu ei ... inutil . Ma rog , cateodata ( ei ) conduc autoturisme pline ... rude , etc . Nu sant alcoolici , si ( totusi ) persoane cu anumita instruire . Unii chiar ceva sefi ... adica au pe altii " sub " ei . Ce sa zic ... n - am cuvinte !Am si eu asemenea cunoscuti. Cu unul, sofer de multi ani, care fcea si Italia, am avut o discutie la un moment dat despre un alt cunoscut care murise intr-un accident, accident produs cel mai probabil din cauza ca era cam baut. Cand i-am zis ca uite ce face bautura, m-a contrazis vehement, ca nu bautura e de vina ci faptul ca unii nu stiu sa conduca. La ceva timp, peste vreun an si ceva, si el a accidentat masina, beat fiind, de a trebuit data la fier vechi. Concluziile le trageti dvs. Legat de ITP, ce sa zic, ideea e buna, dar rezultatele nu vor fi cele asteptate, doar bani mai multi la bugetul din care unii fura cu milioanele de euro. Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 rezultatele nu vor fi cele asteptate, doar bani mai multi la bugetul din care unii fura cu milioanele de euro. Și timp pierdut fără rost... Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Nu-i intereseaza pe ei de timpul nostru, ii doare in varful p.... , nici acolo. Am fost sa transcriu o masina, fara sa ma programez online. Nici n-a vrut sa auda functionara de la ghiseu, desi eram singur la ghiseu..."Veniti alta data cu programare!" Link spre comentariu
dan pin Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Ce deranjeaza mai mult la o masina veche/second hand: -faptul ca emana mai multe noxe decat una noua? -faptul ca poate sa nu prezinte aceeasi siguranta in trafic comparativ cu una noua? -faptul ca romanul face "upgrade" de la caruta la masina second hand? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Cumnatul meu are un Peugeot 307 (locuieste in Nisa)si acum e nevoit sa dea masina la fier pentru ca implineste 10 ani si nu va mai trece inspectia indifferent de starea masinii,pe motiv ca in caz de accident nu mai poate oferi aceeasi siguranta ca atunci cand a fost noua. Al dreak francezii, mai "nemti" ca nemtii! Baiatul saptamina trecuta a facut TUV la Patrol din `99 si nu au fost probleme ! Link spre comentariu
bobinatorul Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 (editat) Daca m-a mintit,mint si eu. Ii parea rau de masina ca nu e uzata si are kilometri putini(vreo 270 000km) Alta conceptie nu ca la noi sa aiba 100000 in minim 10 ani Editat Noiembrie 28, 2017 de bobinatorul Link spre comentariu
TESSLA Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Asa tre sa fim noi, mai catolici decat Papa. In alte tari se poate, la noi nu. Siguranta in trafic si poluarea vad ca au "unitati de masura" diferite, de la tara la tara, de parca efectele nu sunt aceleasi pentru toate lumea. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/c-oferii-care-cumpara-cauciucuri-rec-apate-ic-i-pun-in-pericol-viac-a.html Bine ca dam vina pe masinile vechi cand toti care isi fac rate la logan nou isi cumpara doar gume de-astea, dar noi tot in aia cu gume care nu se resapeaza lovim, ca deh, aia care au toate sistemele de siguranta sunt periculosi, ca au gume prea late, aderenta prea buna, prea multe sisteme de control al stabilitatii si franari vizibil imbunatatite, hai sa ii ardem, daca tot ne permitem doar un gunoi de logan macar sa zicem ca si celelalte sunt acre. Asta e firea romanului, nu ii pasa lui de siguranta sau de poluare, ci de invidie. Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 Romanul nu are cum sa fie proprietarul unei masini inmatriculate in BG, decat daca are dubla cetatenie (RO/BG). Adresa din Talon si Cartea Autovehiculului, trebuie sa fie aceeasi cu cea din buletin/CI. Sau iti faci rezidenta, de cunosti pe cineva. Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 28, 2017 Partajează Postat Noiembrie 28, 2017 (editat) Sau esti pur si simplu proprietar pentru ca faci si contract de vanzare-cumparare cu bulgarul odata cu procura, act care, chiar daca il ti ascuns, te face proprietar, nu ? In toate cazurile de masini bulgaresti conduse de romani exista si contractul respectiv de vanzare-cumparare. Editat Noiembrie 28, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 E o mare diferenta intre cele doua. Intr-o varianta esti proprietar, platesti impozit, de ai o problema mergi la Bg si o rezolvi. De se gandeste un politist sa iti retina talonul esti perfect indreptatit sa scoti altul. Eventual il pot actiona pe buna dreptate pt abuz, pt ca tu ai toate actele in regula. Daca ai deja 2 masini in familie deja merita manevra. In varianta 2, aia ieftina, esti la cheremul bulgarului, care probabil are sute de masini pe numele lui sau mai rau, e rau intentionat! El iti poate radia masina de la impozit in minutul 2, poate avea probleme cu asigurarea si platesti de te stingi. Sau te trezesti ca esti gasit ca umbli cu masina neinmatriculata. Altfel daca faci uz de contract, ca e masina ta, ramai fara talonul vechi, ce faci? O inmatriculezi in tara? Te duci iara in Bg, pe platforma si refaci actele? Evident ca e mai ieftin in varianta doi, dar e la risc. Nu prea iti vine sa faci asta cu o masina de suflet sa vezi ca ramai fara ea. Ceva limitare trebuie sa pui. E plin de masini care se pot lua la 500-1000E. Pana la urma orcine e tentat sa isi cumpere vreo 2 masini in plus, doar pt ca intr-o luna faci bani de una. Mergi cu ea prin oras, o carpesti ieftin, de te loveste/zgarie unu nu iti pasa. Ce conteaza ca polueaza, ocupa locuri de parcare, etc. Si eu am avut o masina dinasta, din cauza asigurarii si itp-ului si altor masuri am renuntat la ea. Altfel o tineam si acum, si ii dadeam drumul din an in pasti. Ocupam parcarea degeaba, iar restul de oameni care isi folosesc zilnic masina, sa se descurce. Vezi studentii. Cum incepe anul, plin de masini, ca deh, nu e viata de student fara masina. Era jale acum 2-3 ani cand nu s-au pus pe ridicat si amendat la modul serios. Doar cum sa mergi la cursuri fara masina? Rad colegii de tine! Parcare platita? De ce sa fii fraier sa dai banii? Mai ales cand abia ii ai de benzina. O lasi pe trotuar, pietonii sa se descurce. Blochezi o banda? Te pot ocoli pe contra sens! Acu amenzi date mai des, ridicat si incet se face ordine. Dar in opinia mea inca mai e de lucru. Urla omul ca e abuz, ca nu are unde parca, ca nu incurca traficul ca e parcat pe trotuar(ce conteaza pietonii?) povestile clasice. Dar pana la urma se prinde si el ca daca nu e loc de parcare, poate ar fi o idee buna sa ia busul! Ca doar n-o sa daramam jumate de oras sa-l transformam in parcari pt aia care au uitat sa mearga pe jos 5 minute. Persoanele cu handicap? E plin de locuri pt ei, iar primaria ridica masinile ce le ocupa locurile des. Daca nu un telefon rezolva rapid problema. E clar ca daca s-a dat liber la masini, lumea si-a luat un 1.9tdi un e46 sau alte masini la 1000-2000E, doar pt ca poate o sa aiba nevoie de ea, candva, si ca oricum e ieftina. Link spre comentariu
Postări Recomandate