doru3160 Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Care credeti ca ajuta,renuntati la masina.Cum pt noi e o necesitate,in mod sigur si pt ceilalti e o necesitate.Ca de obicei se ataca efectul si nu cauza...sau altfel spus,statul gandeste ca de obicei,daca nu poti stopa fenomenul,macar profita de el.Tin minte ce naspa a fost in 99 sa montez centrala,cate contre au fost din partea regiei de termoficare,am ajuns in audienta pana la directorul general de atunci,si i-am cerut sa-mi dea un raspuns scris de ce nu avem voie sa ne debransam.Cand au vazut ca nu pot stopa debransarile,au pus la punct sistemul de taxe,si pe urma a fost mai usor.Asa si acum,daca nu pot stopa aducerea de masini de afara,macar sa profite de asta,pt ca poluarea din parti o vor stopa. Link spre comentariu
gauss Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Si mai si ... eu nu le - am pus pe alea care vin si pleaca ... naveta , comert etc . P .S . - sper sa apuc cand majoritatea vor fi electrice . Dar au si acelea dezavantajele lor ... inclusiv poluarea ( indirecta ) . Masuri se pot lua ... si destul de eficiente . Numai ca ... sant nepopulare , si taie fluxurile de bani mai putin ecologici . Editat Noiembrie 23, 2017 de gauss Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 23, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Sa-mi spuna mie ca pe niste guvernanti pe care i-a durut in cur de despadurirea muntilor,a inceput sa-i macine gandurile ecologiste...asa cum spuneam,e foame de bani LIKE! Link spre comentariu
ALVIN Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Aici, in Spania, prima verificare se face la patru ani (vorbesc de o masina noua) apoi din doi in doi ani pina la zece si apoi anual. Sunt si exceptii (taxiuri, transport in comun, furgonete )care au alt regim. Link spre comentariu
cristi71 Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 ne imbatam cu apa rece...! am inscris de curand un ford focus din 2013! ce am vazut la RAR, nu se poate descrie in cuvinte! oameni umiliti pe banii lor,tratati ca o carpa de nea Vasile , inspectorul RAR! cel putin 70 la suta din cei verificati erau acolo ''la combinatie'', nicidecum cu programare! stim cu totii cum merge treaba, de ce o dam dupa cires? ITP la un an, e ok, dar ma tem ca asta va insemmna mai multi bani in buzunarul spagarilor,nicidecum reducerea poluarii! ce poti face sau unde poti sesiza neregulile celor de la RAR? astia si au facut stat in stat! Link spre comentariu
adrian_pic Postat Noiembrie 23, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Aici, in Spania, prima verificare se face la patru ani (vorbesc de o masina noua) apoi din doi in doi ani pina la zece si apoi anual. Sunt si exceptii (taxiuri, transport in comun, furgonete )care au alt regim. Nu-i singura tara din UE care procedeaza asa. Link spre comentariu
cmariuss Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Mai ales ca o masina veche de 20 de ani are catalizator Euro 7, pe cand astea noi scot direct gazele arse direct pe toba de esapament...iar incalzirea globala se manifesta doar la poli, noi n-avem nici o banchiza, nu ne pasa! Domnule, daca iti spun ca in fiecare zi vad in gara cate o garnitura cu 30 vagoane cel putin, plina cu busteni de brad, carpen si fag, stejar mai putin. Majoritatea cu destinatia Ungaria, Austria sau Slovacia. Iar dupa ce se insereaza camioane pline cu busteni de brad, uni avand doar 7-10 cm diametru ? Nu stiu dupa ce norme silvice se iau talharii astia de defriseaza arbori atat de tineri. Aici e problema ca se defriseaza fara cap, nu se planteaza puieti, se impoziteaza cetateanul, si nu se face absolut nimic pentru mediu. Poate sa fie si Euro 14, americani au demonstrat ca nivelul noxelor degajate e mult mai mare decat declara constructorul auto. In primul rand sa se impoziteze motoarele de cilindree mare, suv-uri si alte masini de fite. Eu am la activ cativa zeci de pomi fructiferi plantati, si vreo 25.000 Km parcursi cu bicicleta in ultimii 8 ani. Cei din marile orase daca ar fi atat de preocupati de incalzirea globala, si poluare, ar folosi bicicleta, mersul pe jos, tramvaiul, metroul mai des... In rest doar gargara ieftina pe forumuri si pe retelele de "socializare". Link spre comentariu
dan pin Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Ce grija mare are statul fata de cetatenii sai, auzi tu, sa taxeze poluarea, sa faci revizii tehnice, zilnic daca s-ar putea, mai , mai , mai; ma bucur nespus! -Oare de ce nu pun si obligatia sa-ti faci un control medical obligatoriu in fiecare an? De ce numai control medical la tabla pe roti pe care o conduci? -Pentru ca persoana care conduce troasca nu-i importanta pentru nimeni...importante sunt taxele.... Totul este o abureala, prinde la #rezist.... Iote-te aici poluare: http://www.telegraph.co.uk/news/2017/11/21/report-extremely-high-radioactive-pollution-suggests-nuclear/ https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2017/11/21/that-harmless-radioactive-cloud-over-europe-did-come-from-russia-after-all/?utm_term=.e0d32284094f Nu le punem o taxa? Ce v-a zis guvernul, statul, despre acest subiect? Ce spune Wiki; daca minte ea, mint si eu! Am luat "lumina" de la americani, ei mi se par cei mai destepti.... (ma rog, unii din ei) "Vehicle inspection From Wikipedia, the free encyclopedia ...but in some countries such a Netherlands since 2008 is not necessary anymore. ...There is some controversy over whether periodically inspecting motor vehicles is a cost-effective way to improve road traffic safety.[1][2][3] ...Emission testing programs in Canada is required bi-annually in southern Ontario only (Ontario's Drive Clean). AirCare in British Columbia has been abolished.[4] ...From the point the car is registered, no safety test is required as long as the car remains with the current owner ...The provinces of New Brunswick and Prince Edward Island require annual safety inspections,[8][9] in Nova Scotia, a safety inspection is required every two years for passenger vehicles and every year for heavy duty vehicles.[10] ...The provinces of British Columbia, Alberta, Saskatchewan, Quebec and the northern territories (Yukon, North West Territories and Nunavut) usually no vehicle inspection or emissions test is required for passenger vehicles, unless the vehicle has been imported from another jurisdiction. Commercial vehicle requirements vary. ...In the United States, each state government is free to decide whether to requirevehicle safety inspection, as well as the specifics of the inspection program. 18 states have a periodic (annual or biennial) safety inspection program, while Maryland requires an inspection prior to registration or transfer of ownership only. Several states have abolished their safety inspection programs in recent years, claiming that these programs do not reduce accidents and are merely a tax on vehicle owners. ...The specifics of those programs vary from state to state. Some states, including Florida, Kentucky and Minnesota,[17] have discontinued their testing programs in recent years with approval from the federal government.[citation needed]" https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_inspection Editat Noiembrie 23, 2017 de dan pin Link spre comentariu
elmar Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Toată treaba asta cu ”rablele care poluiază” e susținută de unii care vor să-și vândă ”marfa”! Adică ...dacă am putea să ne cumpărăm în fiecare zi o mașină nouă ...ar fi ok pentru ei!Deci se vrea o piață de desfacere pentru produse care vor deveni din ce în ce mai mult ...produse scumpe și de unică folosință! Și conceptul de mașină electrică e tot o ideie în acest sens...se duce acumulatorul, o arunci și-ți ei alta ...bineînțeles dacă te ține buzunarul ...dacă nu ...iei credit și devii sclav la bănci! Au eliminat taxa ”de mediu” un an de zile și vezi Doamne s-a umplut țara de rable...dar ce se credea c-o să se întâmple!? Știind că această minune nu v-a ține prea mult ...mulți au făcut pe dracul în patru să-și îmatriculeze mașinile acum ...cât se mai poate moka! De samsari nu mai vorbesc...că ăia și-au adus zeci, sute de mașini ...ca să le aibă îmatriculate în țară ...în cazul în care se va reveni la taxa de mediu!Dar nimeni nu se gândește că invazia de mașini vechi e din cauza fricii de suprataxe ...nu din cauza că românilor le plac mai mult rablele decât mașinile noi! Dacă românul ar fi fost în stare să-și cumpere mașină nouă, ar fi făcut-o fără îndoială! Dar ce s-au gândit unii (băieți deștepți) hai să le mai punem o taxă ...să-i forțăm să cumpere mașini noi...de la noi!Sau, să împrumute bani ...că vezi doamne băncile și dealeri auto...sunt pe butuci!Adică nu mai au profituri de miliarde de euro pe care să-i ascundă în paradisuri fiscale...că doar n-or fi proști să înpartă din banii lor, fraierilor care cumpără mașini ”nepoluante”! Ca să ne facă viața și mai complicată ...au mai pus o taxă în plus pentru ITP și cine știe ce le mai vine în cap .... Totuși... să nu se uite că toți ăia cu rable peste 12ani au drept la vot, la fel ca și cei cu BMW nou și ”nepoluant”...scadența se apropie! Editat Noiembrie 23, 2017 de elmar Link spre comentariu
dark_angel Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Sa bage si impozitul ala progresiv, asa incat baietii aia cu bmw (nou) daca vor drept de vot sa cotizeze proportional ca banii i-au facut (subtilizat) tot de la cei saraci, cu sau fara intermediar (statul)!! Link spre comentariu
marius75 Postat Noiembrie 25, 2017 Partajează Postat Noiembrie 25, 2017 Eu zic sa pupam si sa bagam in traista ca s-a putut pana acum ITP-ul tot la 2 ani, indiferent de vechimea masinii. Ma asteptam sa faca manevra asta de acum 7-8 ani. Atunci eram in fapt cu o masina de +15 ani, la ultimul ITP cu m asina aia, chiar ma asteptam sa mi-l dea doar pe un an. E logic, o masina de + 12 ani incepe sa pice mai des decat una mai noua. Nu zic de motor sau poluare, ci de frane/directie. Consider decizie corecta a autoritatilor. Nu-i aplaud, dar nici nu-i hulesc. ..................... "In primul rand sa se impoziteze motoarele de cilindree mare, suv-uri si alte masini de fite." Impozitul la masinile cu cilindree mare este destul de piperat, motoare de la 3.500cmc in sus (jeepane mai serioase, masini de viteza) este de 7.000 lei anual. ................. Eu zic ca statul sa puna taxa "pa valoare". Aia ar fi cea mai corecta taxa. Link spre comentariu
maxente Postat Noiembrie 25, 2017 Partajează Postat Noiembrie 25, 2017 Eu zic ca e bine sa se faca inspectia asta anual. Si eu am o vechitura de masina si nu ma deranjeaza sa ii fac inspectia anuala. Pana la urma nu costa o avere treaba asta. In Bucuresti sunt multe masini pentru ca sunt multi basinosi mandrii de masinile lor si nu vor sa circule cu transportul in comun. Ce drecu, doar prostii merg cu metrou si tramvaiu ! Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 25, 2017 Partajează Postat Noiembrie 25, 2017 Asa e,nu costa mult,aproape ca-ti vine sa-l faci lunar ITP-ul asta,daca prin asta se va rezolva problema rablelor din trafic.Ma tem insa ca aceleasi statii ITP,cu aceiasi oameni angajati acolo,vor face fix la fel inspectiile,singura diferenta fiind sumele incasate.Si atunci ma intreb de ce naiba se bucura unii ca asta va rezolva problema cazanelor intrate in tara...daca treaba era serioasa,se puteau elimina si la reviziile din 2 in 2 ani.Pt cei care n-au inteles ce-am vrut sa zic,o revizie/inspectie serioasa,e aceea la care treci fara sa dai spaga,adica nu ti se gaseste nimic in neregula la masina.In rest sanatate si spor la ITP-uri. Link spre comentariu
marius75 Postat Noiembrie 26, 2017 Partajează Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) Trebuie sa intelegem, (noi, astia ramasi in tara), ca suntem mai putini ca inainte, dar cheltuielile statului au ramas cam la fel ca pe vremea cand eram 23 de milioane. De fapt au crescut... Asadar, dijmele/cap locuitor, vor creste. Se va bate moneda pe aceleasi categorii (soferi, fumatori si alcoolici). Daca maine am renunta toti la fumat si la autovehicule (carburanti), statul asta ar intra in faliment. Ma intreb de ce nu pun taxa si la drogati, aia de ce nu platesc? Ahhh, scuze, nu se drogheaza nimeni in tara asta, dar, preventiv, ar putea mari pretul lamailor si seringilor PS: Sa se indeseasca si vizitele la medicul de familie (cu sau fara card cu CIP dracesc), acolo s-ar vedea cate gauri sunt pe vena unora! Editat Noiembrie 26, 2017 de marius75 Link spre comentariu
bobinatorul Postat Noiembrie 26, 2017 Partajează Postat Noiembrie 26, 2017 Poluarea inseamna doar sa scoata masina fum? Eu daca fac 10000 de km pe an ard 600 litri de carburant.Pe cand unu cu unu cu ML-ul care face 30000km pe an si cu un consum de 15℅ ce dracu elimina ala pe esapament?zambile? Arata timp cat consumi poluezi,necesitatea producerii unei cantitati mai mari de carburant nu inseamna poluarea? Unde dreacu se duce tot ce rezulta in urma arderii ,chiar ramane tot in catalizator. Aaa stiu alte reactii chimice alte gaze rezultate ma lasa rece. Link spre comentariu
Postări Recomandate