Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Polizor unghiular Bosch vaselina


electronunervos

Postări Recomandate

Vizitator vanoss

Am si eu un Bosch GWS 23-230 si l-am desfacut pt o revizie (inlocuit perii, curatare, gresare), si la coroana/pinion am gasit ceva gen valvolina... Sa bag tot valvolina sau vaselina? Din cate a vazut din manual intr-adevar are semering spre rotor si inel de cauciuc la capacul spre axul rotativ exterior..

Link spre comentariu

Pune vaselină de calitate exact cum a folosit producătorul, dar nu în exces, fiindcă o s-o arunce afară în timpul funcționării, când devine fluidă..

 

Editat de validae
Link spre comentariu
Acum 7 ore, vanoss a spus:

Am si eu un Bosch GWS 23-230 si l-am desfacut pt o revizie (inlocuit perii, curatare, gresare), si la coroana/pinion am gasit ceva gen valvolina... Sa bag tot valvolina sau vaselina? Din cate a vazut din manual intr-adevar are semering spre rotor si inel de cauciuc la capacul spre axul rotativ exterior..

Nu pune nicio vaselina...asta-i polizor adevarat..cu pinioanele scaldate in ulei gros. Verifica simeringurile sa n-aiba pierderi si pune-i uleiul la loc. Daca-i pui vaselina, o arunca pe pereti si pinioanele sunt unse doar pentru o vreme. Sistemul este gandit ca la o cutie de viteze, diferential, etc.....pinioanele au tot timpul ungere

Mai rare astfel de scule....buna alegere ai facut!

Editat de mac01
Link spre comentariu

Pai daca el din fabrica vine cu ulei, simeringuri si oringuri la pinioane...cum ii recomandati voi vaselina?

Aia scula chinezeasca de doi lei? Voi nu va uitati ca este un polizor unghiular mare cu panza de 230?

Nu mai recomandati aiurea, ca isi strica omul scula.... Bosch n-a fost idiot cand a gandit ungerea pinioanelor in baie de ulei la o scula profesionala! Daca era un polizor unghiular de uz casnic atunci mai intelegeam...dar aia scula de santier...se poate trage la greu pe el.

 

Editat de mac01
Link spre comentariu

MAI STUDIAZA ,asa devine acest tip de vaselina dupa primele minute de utilizare (uleiosa ) dar nu este  ulei ,acesta este  codul de vaselina din fabrica , linku de mai sus 

Editat de kinderu56
Link spre comentariu
Vizitator vanoss

mac01 , Ai dreptate, eu am intrebat pt ca pana acum nu am mai vazut/auzit de asa ceva, si ma gandeam ca cineva o fi facut vreo greseala la vreo revizie inaintea mea (ca nu il am de nou).

kinderu56, eu cand am desfacut capacul de la reductor, era rece si era ulei lichid inauntru....

Insa studiind plansa de piese de schimb, am vazut ca are semeringuri si oringuri...

Pana la urma am facut un amestec de valvolina cu vaselina pt utilaje ca sa am o vascozitate apropiata fata de ceea ce a fost inainte (cam ca mierea de albine).

Desi cred ca era mai bine sa bag doar valvolina (Ulei transmisie SAE 85w-140), pt ca am inteles ca proprietatea acesteia este sa se ingroase cand este in frecare (deci  se pare ca ar fi cam invers fata de cum a zis colegul mai sus - lichidul se transforma in solid)...

Editat de vanoss
Link spre comentariu
La 02.04.2018 la 23:04, mac01 a spus:

Pai daca el din fabrica vine cu ulei, simeringuri si oringuri la pinioane...cum ii recomandati voi vaselina?

 

Sant gandite pentru etansare la mediuri agresive de asta au oringuri si semeringuri.

In medii agresive scurgerile de de lubrefiant pot distruge rulmenti si inevitabil si polizorul. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări