Vizitator vanoss Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 Am si eu un Bosch GWS 23-230 si l-am desfacut pt o revizie (inlocuit perii, curatare, gresare), si la coroana/pinion am gasit ceva gen valvolina... Sa bag tot valvolina sau vaselina? Din cate a vazut din manual intr-adevar are semering spre rotor si inel de cauciuc la capacul spre axul rotativ exterior.. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 (editat) Pune vaselină de calitate exact cum a folosit producătorul, dar nu în exces, fiindcă o s-o arunce afară în timpul funcționării, când devine fluidă.. Editat Aprilie 2, 2018 de validae Link spre comentariu
mac01 Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 (editat) Acum 7 ore, vanoss a spus: Am si eu un Bosch GWS 23-230 si l-am desfacut pt o revizie (inlocuit perii, curatare, gresare), si la coroana/pinion am gasit ceva gen valvolina... Sa bag tot valvolina sau vaselina? Din cate a vazut din manual intr-adevar are semering spre rotor si inel de cauciuc la capacul spre axul rotativ exterior.. Nu pune nicio vaselina...asta-i polizor adevarat..cu pinioanele scaldate in ulei gros. Verifica simeringurile sa n-aiba pierderi si pune-i uleiul la loc. Daca-i pui vaselina, o arunca pe pereti si pinioanele sunt unse doar pentru o vreme. Sistemul este gandit ca la o cutie de viteze, diferential, etc.....pinioanele au tot timpul ungere Mai rare astfel de scule....buna alegere ai facut! Editat Aprilie 2, 2018 de mac01 1 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 (editat) foloseste acest tip de vaselina , NU FOLOSI ULEI , si nu te doare capu, este vaselina recomandata si folosita de toate coompaniile producatoare din lume de scule electrice, cu pinioane metalice de mare torsiune si turatie , se gaseste si in ROMANIA (BUCURESTI) https://adhplubricantsusa.com/product/vp-873/ Editat Aprilie 2, 2018 de kinderu56 Link spre comentariu
mac01 Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 (editat) Pai daca el din fabrica vine cu ulei, simeringuri si oringuri la pinioane...cum ii recomandati voi vaselina? Aia scula chinezeasca de doi lei? Voi nu va uitati ca este un polizor unghiular mare cu panza de 230? Nu mai recomandati aiurea, ca isi strica omul scula.... Bosch n-a fost idiot cand a gandit ungerea pinioanelor in baie de ulei la o scula profesionala! Daca era un polizor unghiular de uz casnic atunci mai intelegeam...dar aia scula de santier...se poate trage la greu pe el. Editat Aprilie 2, 2018 de mac01 1 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Aprilie 2, 2018 Partajează Postat Aprilie 2, 2018 (editat) MAI STUDIAZA ,asa devine acest tip de vaselina dupa primele minute de utilizare (uleiosa ) dar nu este ulei ,acesta este codul de vaselina din fabrica , linku de mai sus Editat Aprilie 2, 2018 de kinderu56 Link spre comentariu
Vizitator vanoss Postat Aprilie 3, 2018 Partajează Postat Aprilie 3, 2018 (editat) mac01 , Ai dreptate, eu am intrebat pt ca pana acum nu am mai vazut/auzit de asa ceva, si ma gandeam ca cineva o fi facut vreo greseala la vreo revizie inaintea mea (ca nu il am de nou). kinderu56, eu cand am desfacut capacul de la reductor, era rece si era ulei lichid inauntru.... Insa studiind plansa de piese de schimb, am vazut ca are semeringuri si oringuri... Pana la urma am facut un amestec de valvolina cu vaselina pt utilaje ca sa am o vascozitate apropiata fata de ceea ce a fost inainte (cam ca mierea de albine). Desi cred ca era mai bine sa bag doar valvolina (Ulei transmisie SAE 85w-140), pt ca am inteles ca proprietatea acesteia este sa se ingroase cand este in frecare (deci se pare ca ar fi cam invers fata de cum a zis colegul mai sus - lichidul se transforma in solid)... Editat Aprilie 3, 2018 de vanoss Link spre comentariu
mihaighe Postat Aprilie 4, 2018 Partajează Postat Aprilie 4, 2018 La 02.04.2018 la 23:04, mac01 a spus: Pai daca el din fabrica vine cu ulei, simeringuri si oringuri la pinioane...cum ii recomandati voi vaselina? Sant gandite pentru etansare la mediuri agresive de asta au oringuri si semeringuri. In medii agresive scurgerile de de lubrefiant pot distruge rulmenti si inevitabil si polizorul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum