electronunervos Postat Noiembrie 21, 2017 Partajează Postat Noiembrie 21, 2017 Buna ziua, am un polizor unghiular bosch profi, caruia i-am schimbat rulmentii, periile si curatata vechea vaselina. Spaland totul cu motorina, am umplut cu vaselina si apoi am remontat capul flexului. Dar se cam incalzeste. Cata vaselina se puse si ce tip? Merge pe litiu? Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 21, 2017 Partajează Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) Motorina ramasa pe rulmenti sI lagar face ca vaselina sa "fuga " din zonele critice . Trebuie spalat cu ceva mai volatil , dar nu benzina care are aditivi si distruge cimentarea de pe bile si pinioane , in asa fel incat sa ramana rulmentii ,pinioanele si lagarul( daca are ) uscate . Cand sunt uscate adera si vaselina pe suprafetele de gresat. Editat Noiembrie 21, 2017 de Vizitator Link spre comentariu
electronunervos Postat Noiembrie 21, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) Ok, in prealabil am suflat cu aer comprimat. Ideea e ce tip de vaselina si cam cat trebuie bagat. Ca in magazin specializat mi se pare comic sa dau pe 200ml de vaselina 75 lei. Asta ar fi codul 1605430003 Editat Noiembrie 21, 2017 de electronunervos Link spre comentariu
mihaighe Postat Noiembrie 21, 2017 Partajează Postat Noiembrie 21, 2017 Ca in magazin specializat mi se pare comic sa dau pe 200ml de vaselina 75 lei. Am vazut si eu vaselina dar sa stii ca merita ,fara gluma este buna ,tinand cont ca se schimba rar se merita. Link spre comentariu
mac01 Postat Noiembrie 21, 2017 Partajează Postat Noiembrie 21, 2017 (editat) Eu nu stiu cat merita sau cat nu merita....dar acea vaselina este aruncata pe peretii carcasei...iar pinioanele tot neunse raman. La viteza aia...forta centrifuga isi face serios treaba...si zboara vaselina de pe pinion si melc de nu se vede. Mai indicat era ca acele pinioane sa fie scaldate intr-o baie de ulei..iar carcasa sa fie perfect etansa. Dar la scule ieftine...ce sa ceri? Te mai intrebi de ce se strica acele pinioane dupa un timp....! Editat Noiembrie 21, 2017 de mac01 Link spre comentariu
mihaighe Postat Noiembrie 21, 2017 Partajează Postat Noiembrie 21, 2017 Eu nu stiu cat merita sau cat nu merita....dar acea vaselina este aruncata pe peretii carcasei...iar pinioanele tot neunse raman. La viteza aia...forta centrifuga isi face serios treaba...si zboara vaselina de pe pinion si melc de nu se vede. Mai indicat era ca acele pinioane sa fie scaldate intr-o baie de ulei..iar carcasa sa fie perfect etansa. Dar la scule ieftine...ce sa ceri? Te mai intrebi de ce se strica acele pinioane dupa un timp....! Omul vorbeste de un BOSCH ,iar eu ma vazut acea vaselina de culoarea mieri de albina si sa stii ca nu se subtiaza la caldura si adera bine pe pinioane,mai sare dar daca desfaci un bosch sigur gasesti pinioanele unse .Nu degeaba o pun aia de la fabrica. 1 Link spre comentariu
invest20042001 Postat Noiembrie 22, 2017 Partajează Postat Noiembrie 22, 2017 Motorina ramasa pe rulmenti sI lagar face ca vaselina sa "fuga " din zonele critice . Trebuie spalat cu ceva mai volatil , dar nu benzina care are aditivi si distruge cimentarea de pe bile si pinioane , in asa fel incat sa ramana rulmentii ,pinioanele si lagarul( daca are ) uscate . Cand sunt uscate adera si vaselina pe suprafetele de gresat. NU EXISTA ASA CEVA!!!! 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 22, 2017 Partajează Postat Noiembrie 22, 2017 (editat) Povesti din duba, duba fiind cutia aia pe roti in care erau transportati muncitorii, avea farmecul ei cu godinul in mijloc, caldura, fumul degajat si povestile "nemuritoare" de genul celei de mai sus. Probabil motoarele in 2T n`au auzit de povestea asta... Editat Noiembrie 22, 2017 de Ion_Bumbu 6 Link spre comentariu
electronunervos Postat Noiembrie 23, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 Revenind la subiect, ce tip de vaselina pot folosi? Link spre comentariu
Voltus Postat Noiembrie 23, 2017 Partajează Postat Noiembrie 23, 2017 https://youtu.be/hTqv4mfKYEE?t=27m31s Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 25, 2017 Partajează Postat Noiembrie 25, 2017 (editat) Nu stiu exact ce tip de vaselina poti sa folosesti la flex dar eu as folosi o vaselina cu lithium. Asta a avut de departe cel mai bun succes la spindle la freza/strung. Eu folosesc predominant dintr-un tub de PRISTA 400g verde (gen cea din link-ul de mai jos, nu stiu daca e verde si cu lithium si aia) si cu siguranta nu o "arunca afara" daca nu este exagerat de multa. Este o vaselina care sta la locul ei, foarte lipicioasa si cremoasa. Cand incarci cu prea multa vaselina este normal sa se incinga, smecheria e sa nu umpli, si apoi sa il lasi putin sa mearga, daca e prea multa o sa gaseasca pe unde sa o arunce afara fortele din interior. http://www.pieseutilajetractor.ro/vaselina/401-vaselina-tub-prista-400g.html Editat Noiembrie 25, 2017 de dany_cta Link spre comentariu
manolo Postat Noiembrie 25, 2017 Partajează Postat Noiembrie 25, 2017 Vaselina din film contine bisulfura de molibden ,acest tip de vaselina rezista la apa,temperatura si presiune,adera foarte bine pe metal se gaseste la piese auto ,eu am Texaco si este neagra ,acum a aparut si o vaselina ceramica ,dar nu am testat-o. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Noiembrie 25, 2017 Partajează Postat Noiembrie 25, 2017 (editat) in primul rand treabuie sa specifici daca este flex mare sau mic http://www.mastergrad.com/forums/t35470-razobral-segodnya-2-novyh-bolgarki-gws-14-125-cie-i-gws-580/?order=desc asta este vaselina folosita de bosch actual https://www.google.ro/search?q=elkalub&client=opera&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj4pNmCr9nXAhWBZlAKHS0MABcQ_AUICigB&biw=1236&bih=645 Editat Noiembrie 25, 2017 de kinderu56 Link spre comentariu
electronunervos Postat Noiembrie 29, 2017 Autor Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 Este flex de 1500W cu disc de 125. Link spre comentariu
PINTI Postat Noiembrie 29, 2017 Partajează Postat Noiembrie 29, 2017 (editat) Domnu @ electronu....nu trebuie sa fiti nervos. Ce va trebuie? Castrol Spheerol EPL2. Va-ti calmat electronul? Mai este nervos? Editat Noiembrie 29, 2017 de PINTI Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum