vijelie02 Postat Aprilie 18, 2020 Partajează Postat Aprilie 18, 2020 Si la Mercedes GLK scrie pe parasolar pericol de rostogolire. Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 18, 2020 Partajează Postat Aprilie 18, 2020 (editat) PAi na, unii cred ca daca e masina ce sare de 50mii euro is imuni in ea. Cauta jeep, ala dejanta roata in timpul testului... Ma rog sigur cu ceva presiune in plus rezolvi problema. N-au cum sa mearga bine de la un punct incolo la felul in care sunt construite. PRima senzatie nasoala am prins-o cu un opel mokka inchiriat pe o curba. Masina avea putini km. Desi era mega rigid si simteam toate gropile pe curba una doua fugea, nici o asemanare cu masina mea, care pe vremea aia avea suspensia confort. N-ai cum sa sari peste legile fizicii. Ma mai dadusem cu gipane, dar cu asta facusem 1000km, zile la rand, in toate felurile si am prins destule drumuri intortocheate. Editat Aprilie 18, 2020 de Sharky Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 22, 2020 Partajează Postat Aprilie 22, 2020 La 18.04.2020 la 16:08, adrian_pic a spus: In loc sa apreciezi ca ai 2 in 1 (si masina si balansoar) esti nemultumit! Se poate si mai rau: nici Kia nu-i din alt film: Au lucrat la el. Primul model este o catastrofă. Ziceai că-i capră... Ăsta nou se comportă chiar bine. La 18.04.2020 la 17:19, Sharky a spus: PAi na, unii cred ca daca e masina ce sare de 50mii euro is imuni in ea. Cauta jeep, ala dejanta roata in timpul testului... Ma rog sigur cu ceva presiune in plus rezolvi problema. N-au cum sa mearga bine de la un punct incolo la felul in care sunt construite. PRima senzatie nasoala am prins-o cu un opel mokka inchiriat pe o curba. Masina avea putini km. Desi era mega rigid si simteam toate gropile pe curba una doua fugea, nici o asemanare cu masina mea, care pe vremea aia avea suspensia confort. N-ai cum sa sari peste legile fizicii. Ma mai dadusem cu gipane, dar cu asta facusem 1000km, zile la rand, in toate felurile si am prins destule drumuri intortocheate. Tu compari suspensia de spate de la E, cu toate gunoaiele industriei? Ofof... Link spre comentariu
Alphsoo Postat Aprilie 22, 2020 Partajează Postat Aprilie 22, 2020 (editat) Cu vreo 10 ani in urma m-am rostogolit cu un Opel Omega la vreo 80-90 km/h. Intr-o curba ceva mai periculoasa soferul din neatentie a scapat partea dreapta in afara carosabilului iar la o revenire mai brusca masina s-a invartit ca in filme. Norocul meu a fost centura de siguranta ce mi-a lasat doar genunchii sa-mi scape un pic prin parbriz pt a fi folosit drept radiera pt asfaltul incins plin de cioburi de sticla. Tot cu un harb de Omega am mers pe 2 roti cu alt nebun ce iubea viteza, o masina pe cat de mare pe atat de proasta. E-class pt. necunoscatori nu e decat un cazan fumigen luat de calici SH ce nu are nimic mai bun decat un gunoi nou iesit din portile fabricii. Traim in era consumului iar adevaratele valori sunt lasate in ceata, banul are prioritate! Editat Aprilie 22, 2020 de Alphsoo Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 22, 2020 Partajează Postat Aprilie 22, 2020 (editat) Acum 43 minute, Alphsoo a spus: E-class pt. necunoscatori nu e decat un cazan fumigen luat de calici SH ce nu are nimic mai bun decat un gunoi nou iesit din portile fabricii. Traim in era consumului iar adevaratele valori sunt lasate in ceata, banul are prioritate! Nu sunt fan E Class, consider ca 211 e unul din modelele nereusite ale brandului. Si aici nu ma refer la calitate si tehnologie, ci la lucruri mai subtile. No offence @Sharky. Dar, te rog sa dezvolti asupra afirmatiilor de mai sus. Am inteles, e un gunoi. De ce? Concret... Revenind. Am inchiriat recent pe firmă un Logan MCV 1.6 16v 105 cai benzina GPL. Il tot folosesc de vreo cateva mii de km. Motorul, desi nu unul de maniaci ai vitezei, mi se pare ok. Stim cu totii ca fata de mizeria infecta numita 1.5dCI, are o fiabilitate exemplara, confirmata de taximetristi de nenumarate ori. Pe gpl fac cam 300+km cu 80 lei. Exista o economie fata de benzina, evident. Merita? La limita. La 3 plinuri de gaz, trebuie pus si benzina, cam 10L. Consuma si benzina, pe benzina pleaca pana la incalzire. Merita overall? Pentru un fumator nu. Asta pentru cine se prinde... Eu unul sunt multumit. Imi fac treaba... Felicit autorul pentru achizitie si-i doresc sa nu aiba probleme cu el. Personal, si repet, e o opinie personala, mi-as fi luat altceva cu banii aia. Si nu pentru ca Duster nu ar fi ok. Acum 43 minute, Alphsoo a spus: ...calici SH... Un prieten si-a cumparat un Suzuki NOU NOUT. 25.000E cash, banii jos, pe masa. Dusi in showroom in sacosa de 1leu. In secunda in care a semnat contractul, masina a pierdut 3000E din valoare. In secunda in care a ajuns la primul semafor, masina a mai pierdut 1000E din valoare. In 3 ani de zile este un gunoi de 12.000E, asta daca gasesti un dobitoc care sa plateasca pe un Suzuki, cat pe un R Class. Calici? Cam cat de cretini frustrati sunt aia care isi cumpara masini in rate, pe care platesc 25.000 in contract, achita 50.000 dupa 10 ani, si dupa acei 10 ani de contract se aleg cu un obiect care valoreaza 10.000, thus pierzand 40.000E? Asta inseamna sa fii mafiot. Editat Aprilie 22, 2020 de Vizitator Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 22, 2020 Partajează Postat Aprilie 22, 2020 (editat) Citat E-class pt. necunoscatori nu e decat un cazan fumigen luat de calici SH Eu din asta inteleg ca pt cunoscatori nu e un cazan si nu e luat de calici SH. In rest da, in ziua de azi w211 sunt in in urmatoarele 2 clase: foste taxiuri sau cele aproape taxi, adica 2.2 cdi si cu dotarile de baza, vorba aia ar fi luat si motor de 1.2, numai stea pe capota sa aiba! IAr a doua clasa incepe de la cazanu meu, care inafara de telescoape spate si bucse punte are totul nou pe el! Si am memorii scaune si tot felu. Si se termina cu rachete care stau pe perne de aer, radar, webasto si multe alte dotari care sunt raritati si pe masinile din ziua de azi. AStea sunt din categoria celor care apreciaza o masina de lux si care vad diferenta intre una mai bazata si una din categoria de 2-3mii E vai de ea. Pai la calitate w211 chiar nu e prea bazat, iar ca design pana si un analfabet ca mine vede ca au cam rupt linia cu generatia aia. Sincer n-am idee la ce chesti subtile te referi. Ce nu imi place la generatia anterioara e rugina, deci aia dupa mine nu e de luat in calcul. Iar 124 problema e vechimea, antifonare mai slaba, se vede ca e veche, din pacate. Adica prefer w211, ca e la acelasi pret si rugineste mai putin. Ca in rest desi 124 are modele mai fiabile(nu toate) ca orice 211, fiind vechi, tot cere mai multa atentie ca un w211, care il gasesti pana in 2009 sau chiar 2010! Deci nu e asa de vechi! IAr la rugina e net superior oricarui mercedes fabricat pana atunci, asta lasand laoparte. Acu e clar ca nu poti compara un 211 cu un 215 sau altele care erau linie in linie cu S-ul 220. Doar ca S-ul are o problema mare, pt mine E-ul e prea mare, dapoi ditamai namila de peste 5m? Ca sa nu amintesc nici de puzderia de probleme care o are cu pernele, la varsta asta. S-ul e in alta liga, ca si confort dar si ca si costuri. Acu 4 ani am zis clar ca nu ma inham, nici acum, ca e fain, mi-as permite, dar m-ar incurcat de multe ori. E-ul e un compromis bun. C-ul e degeaba. Editat Aprilie 22, 2020 de Sharky Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 22, 2020 Partajează Postat Aprilie 22, 2020 Acum 19 minute, Sharky a spus: Eu din asta inteleg ca pt cunoscatori nu e un cazan si nu e luat de calici SH. C-ul e degeaba. 1. Te obosești inutil. Afirmația cazan trădează șofer frustrat de Hyundai din 2001. 2. C-ul 201 și 202, dacă accepți 201 ca fiind C, sunt fiecare la rândul lor religii. Restul sunt povești. Cu Excepția lui 204 C63AMG. Cu care nu-ți doresc să te pui. Prost așa cum e... Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 22, 2020 Partajează Postat Aprilie 22, 2020 Dupa parerea mea, decat C-ul mai bine E-ul. Astea mai vechi de 211 tot la acelasi pret vin. 201 e prea amarat. Ce religie? 124 e mult peste, daca 201 e religie, 124 e deja fanaticism. Hai sa zicem ca 203 fata de 211 e ceva mai mic, dapoi interioru e urat, iar de rugina nu mai zic. 204 deja e mai mare, dar la fel, nu e grozav pe interior. Mai bine 211 in aceeasi bani, ca 212 deja e la alte sume, plus e ditamai balena. Lasa deoparte amg ca aia e alta mancare de peste. Link spre comentariu
Postări Recomandate