Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mosfet MT3245 (45V,120A,3mΩ) inlocuitor

Postări Recomandate

• Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• digix

4

• Marian

2

• modoran

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Dar ce UPS e ala de foloseste mosfeti cu caracteristici dinamice atat de slabe? Parca ar fi modul IGBT...

Rezistenta aia ( Rds-On ) influenteaza randamentul, diferente asa mici sunt irelevante.

IRF1405 e superior la regimul dinamic, cu siguranta va fi mai bun decat originalul.

Daca este vorba despre mosfetii din convertorul ridicator push-pull atunci sunt o multime de variante viabile.

Editat de marian
Link spre comentariu

Este un UPS Intex cu baterie externa pentru centrale termice. Acum imi dau seama ca modelul asta

merge de fapt la 24V, are 4 cabluri pentru baterii si un instalator le-a legat in paralel ca sa foloseasca la o singura baterie de 12V.

https://sculeunelteaccesorii.ro/ups-centrale-termice--sinus-pur--24v--600w--intex-kom0419/3315.htm?utm_source=price-ro

post-228756-0-46125300-1511110187_thumb.jpgpost-228756-0-91748900-1511110199_thumb.jpg

Toata grupa de mosfeti este in scurt intre grila si sursa, rezistentele de 20 ohmi din grila prajite. In plus un tranzistor smd marcat H2F ( cred ca un PNP BCW70 carbonizat).

Link spre comentariu

Schimba toti mosfetii de acolo cu IRF1405 daca ai, indiferent ce arata la masuratoare vreunul dintre ei.

Verifica atent si schimba si partea de comanda, tranzistori sau integrat, sau ambele, functie de cum este configuratia.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante